Syksy on mun lempi vuodenaika tai talvi jos on paljon lunta ja pakkasta[emoji173] tuitun kuva on ihana[emoji4] tuli heti syys fiilis...
Printable View
Syksy on mun lempi vuodenaika tai talvi jos on paljon lunta ja pakkasta[emoji173] tuitun kuva on ihana[emoji4] tuli heti syys fiilis...
Vielä pitäs pari tuntia jaksaa pajalla hapantua...
Juu syksy o kyll kivaa aikaa... Voiskin kattoo tässä syksyn aikana Twin Peaksin uudestaan kun edellisestä kerrasta on jo aikaa. Sopii just hyvin pimeisin iltoihin. :)Ja toki litratolkulla mustaa kaffetta. (Kyseisen sarjan kattoneet tietää mistä puhun) :)
https://www.youtube.com/watch?v=BP8w...layer_embedded
Itellä just menossa Twin Peaks myöskin, ihan loppusuoralla. Viimeksi katoin tietääkseni joskus 90-luvun puolivälin tienoilla penskana. Kummallisesti muistaa vieläkin melkein kaiken vaikkei silloin ehkä täysin tajunnutkaan. Napakynppi, tunnelma 5/5, saundträk 5/5.
Syksyssä on kiehtovaa mystiikkaa... Haikeus siitä että kesä (tosin tänä vuonna voi sanoa että "mikä kesä") oli ja meni, mutta samalla on ihanaa kun illat pimenee ja on rauhallinen mutta samalla jotenkin virkku olo. Loka-marraskuu on kyllä hirveetä aikaa kun on kuraa ja paskaa, tämä alkusyksy on sitä ihanaa aikaa. :D
Mä myös ajatellut että voisi Twin Peaksit uudelleen katsoa... Se sun edellinen katselukerta josta on jo aikaa oli varmaan syksyllä 2006, silloin minäkin sen katsoin kun taisi subilta tulla ja mikäs sen parempaa katsottavaa pimeinä lauantai-iltoina. Siinä oli tunnelmaa!
Tais olla 2010 tai 2011 kun katoin sen vasta ekaa kertaa kokonaan. [emoji15]
06 se juu tais telkkarista tulla, mutta sillon ei tullu katottuu kun muutama jakso... :)
Vitun posti. Eilen klo 09:06 on tullu FlavourArtin lähetys maahan mutta onko se vieläkään liikkunu terminaalista mihinkään? X-(
Minulla tuli FA:n (britti) lähetys maahan lauantaina n. klo 16 ja sen jälkeen ei mitään liikettä! Silti myös lauantaina, n. 16:30 maahan saapunut le petit vapoteurista tilattu paketti saapui tänään kotiovelle.
Erikoista, että saman lafkan paketit lojuvat ulkomaanterminaalissa pidempään?
perkele mua vitu**aa toi posti.. niksat olis tullu tänään nut espoossa pitää paketit jättää kilon lajitteluun lojumaan eikä voi suoraan pistää lähimpään postiin.. saahan ne huomennakin mut kiva tehdä 5 kilsan mutka 10h päivän jälkeen sit.. miru mustakin on ihanaa jos tulis kunnon talvi kerrankin.. tosin syksyllä potuttaa kubsaa koiraa syynätä joka lenkin jälkeen punkeista! ompas täällä pluidi villitys ;)
Oishan kunnon talvi paljon parempi ku loskakeli.
Hmm joisko sitä yhden oluen?
Kyllä kai sit duke tulee nyt kohta myyntiin ku vapobudjetti lähtiki pitkälti tän kuun osalta diablolle
Tottakai sää yhden saat ottaa
Oon aina
Isoveli valvoo näes
Mitä ukko säätää ?
Pistin muuten tilaten noita Opuksen vakio puhaltimia maailmalta myös (tulee ehkä ennen joulua)
Otan myös selkoa olisiko fiksun hintaisia jossain suomessa saatavilla
Toi koko ja voltit rajoittaa saatavuutta vaan liikaakin
Tälläinen sinne menee
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09...74a5d2f242.jpg
Siis on mä ton avannu. Ei mulla oo samanlainen. Kokoa mä mietin.
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09...b177b52adf.jpg
Siis hä noi on sama malli mut eri voltit?
Juu näin tekee
Vakio föönejä ostin just 3kpl
Noita 12v 25x25x10 otan huomenna pari ja testaan mahtuuko sisällä oikeinpäin vai joutuuko laittaa väärinpäin laturista ulospäin
Tyhmää kun maailma parhaasee laturii laitetaan tuollainen paska fööni ( ja paska kokonen)
Olis tehty 40x40 föönistä saisi helposti / halvalla ja laadukkaita puhaltimia
Mikäs Opus malli tuo nyt sitten olikaan? Alkaa tuo Nitecore i2:n ininä rassaamaan, josko hankkisi uuden laturin.
http://www.akkula.fi/epages/vilkas02...Products/21700
Saman sanon kun kaikille
Jos et tykkää lunastan pois kyllä [emoji13]
itellä nitcore i4 ku sais jonkun mikä latais nopeempaa
ässä mul on 18650 samppoja ja sit jtn lg:n akkuja et jos niihin sais jonkun suht nopean ja halvan.. toi nitcore ku hieroo ja hieroo.. Ainiin petsku89 tuli nyt ostettuu prismasta 5e palovarotin.. jos tuolla pärjäis :D Testasin sen verran että alkaa kyllä huutamaan sekin jos puhalla ihan laitteeseen savut sisään! :D siis että suu oli ihan kiinni siinä vekottimessa.. Et en tiedä miten tuo reagoi jos ei ihan vieressä höyryttele..
FlavourArtit noudettu. Yritän saada huomenna lähtemään
[emoji53]
Ei taida keretä ennen klo 05.30 tulla perjantaina [emoji13]