Fogger V5 viidessä päivässä Suomeen. Aika nopsaa. Huomenna kaikella järjellä mulla, kun lajiteltu Hesan päässä jo.
Printable View
Fogger V5 viidessä päivässä Suomeen. Aika nopsaa. Huomenna kaikella järjellä mulla, kun lajiteltu Hesan päässä jo.
Vapopopoposti päivä tänään :yeah:
Kohta saa taas pilviysin ryynästä ::homerkuola
Huomenna pitäis olla Note 4 noudettavissa :yeah:. (Vaikkakin osarilla mutta kuinkas opiskelija muuten sais mitään kivaa :) )
Aiiiiiiiiii vittu mut NYT on kova heijari! Sain tehtyä Krakeniin (klooni, häpeän) setin millä voi höyryttää ilman tilttausta :) :esmoke::punk:
Clt V2 sen jälkeen kun poisti purseet kaikista posteista
Hyvä laite hintaansa nähden (jos omistaa dremelin :) )
Tänään vasta sain haettua noten mutta kylläpäs tuntuu laadukkaalta lapasessa kun vertaa vanhaan note 2:seen <3
Liian helppoa tämä puhelimen vaihtaminen nykyään, sim sisään ja puhelin hoitaa itsekseen kaikki vanhat tiedot uuten fooniin :)
Tänään vihdoinkin muuttopäivä :):)
Isoon herraan rosteripytty :)
Niin tuli :)
Yes kokkailut päätökseen taas "vähäksi" aikaa mehuja kaapissa valmiina käyttöön :)
Venyttelyt venytelty, olo on kuin ois jyrän alle jääny ja silti kuitenkin rento sekä raukea. Jalat on kyllä saatanasta reenata ja huoltaa, mutta kai se joskus sit palkitsee..
RHP:n elämä kiehtois kyl aina toisinaan, tytötkin tykkäis.
Pari päivää takana kun ei kylmä vihlo tai kuuma jomota hammasta :wheee: Vuoden se kerkesikin olla lohjenneena... Pitäkää huolta leegoistanne.
Joo, kannattaa käydy hammaslekurilla kerran vuoteen tarkastaan, tai muuten voi päästä maksamaan 600€ paikkaus kuluja parissa kuukaudessa kuten allekirjoittanut :D..ei ainuttakaan juurihoitoa, mutta ns kolmen pinnan paikkoja heti 5 :angel:. Tosin kyl mä 6v olinkin hamppilekurilla käymättä.
Tuo sähköhammasharja on jännä juttu. Muistan joskus 20 vuotta sitten kun hammaslääkärissä kävin ja hammaslääkäri sanoi että ehdottomasti pestävä tavallisella hammasharjalla. Nythän sitä sähkistä tuputetaan joka paikassa, 7-vuotiaalle muksullekin sitä jo suositeltiin.
Jummalaut 2 päivää vapaata. Justhan tossa elokuun alussa viimeks oli. Siitä hyvästä juon itteni huomena tärviölle! :wheee: