Taasko ne on tilaamassa [emoji57]
Pitäs ottaa kunnon mälli tiivareita jossain vaiheessa. Menee kyl syyskuun loppuun mun tilaukset. Vittu kun joutuu tilaileen ympäri maailmaa monesta paikasta...
Printable View
Taasko ne on tilaamassa [emoji57]
Pitäs ottaa kunnon mälli tiivareita jossain vaiheessa. Menee kyl syyskuun loppuun mun tilaukset. Vittu kun joutuu tilaileen ympäri maailmaa monesta paikasta...
Outo pvä ollut kaiken kaikkiaan..jotenki tyhjä olo [emoji15]
Liikaa vaihtoehtoja vanha menee näes sekaisin tuollaisesta
Kyl tää kalikka ihan kiva on. Bff:ää origennystä dualeilla. Nam.
Tarvis vääntää uusi coili tankkiin
Maistuu ihan kökkö
Toinen olisi ottaa dripperi + laatikko jos ei jaksa
Ans kattoo mitä Porin hermannit sanoo huomenna noista puhaltimista aika vinkee koko tosiaan :(
Taas ois syöty hyvä iltapala
Just pari kuppia vedetty kaffia ja väännetty uusi coili tankkiin
Voisi mennä pian vetämään yhden 650 akun kuivaksi :)
Mäkin väänsin uuden coilin mun uuteen subtankkiin jossa oli vihdoin tää rba plussa. Tää wickkaa ko mikä. 36 wattia ei tunnu missään 80vg nesteen kanssa.
Katusoitellen vaskitriolla viimeisenä 3 päivänä. Tienestit ovat olleet kyllä aika huikeat, muutama tämmöinen päivä lisää niin sitä vois näillä rahoilla ostaa jonkun HE-modin :)
Mikä ihme tää olo on ku tuntuu et mikään ei ois hyvin vaikka kaikki pitäis olla ihan hyvin
Se on elämää ?
Ikuinen huolenaihe
Hommaa pari apinaa niin se kertaantuu vielä
Narcosin eka tuotantokausi katottu. On muuten hyvä sarja. Sit vaan seuraavaa kautta odottamaan :(
jotain uusia hyviä sarjoja ku itekki löytöis netflixistä...
Näköjään tästäkin harrastuksesta löytyy onneksi vielä uusia ulottuvuuksia. :)
Billow V2:sen testailun myötä olin oikeastaan "pakotettu" kokeilemaan suoraan keuhkoon höyryttelyä. Alkuun ei tuntunut kovinkaan kivalta, mutta kun vauhtiin pääsi, niin eipä paluuta MTL enää ole.
On kyllä höyryissä ja "höyryissä" eroa siinä määrin, että laitekanta (taas kerran) vaihtuu tämän kokemuksen myötä kokonaan. Nestettä kuluu tolkuttomasti, mutta kaupoistahan sitä saapi lisää. :esmoke:
Tuolta vinkkejä:
http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...et-loydot.html
Pian sais taas täyden pannun plöröä
Jos parit paketit saisi huomenna matkaan olisi hyvä
Ans kattoo mitä kerkee tekemään
HUOMENTA!!!! Minä lähden kohta TÖIHIN [emoji173] [emoji2]
Yrf. En muista koska olisin näin myöhään tullut töihin. Ei pienintäkään hajua herätyskellon soitosta. Onneksi sisäinen kello toimii.
Huomen miruuuu! Itekkin mietin totta billowia mut en tiedä onko oston väärti..
Oho, solis marraskuu ens kuun jälkeen :o
Lähes jasso kuskiksi Nummijärvelle, maksan bensoista osani.
Hui
Jasperille tilattu puhallin ooppariin
Oli "halpa" no rahalla sai persettä ei joutunut antamaan onneksi
Ainakin on fööni mikä ei kuole koskaan ja pitäisi olla hiljainen
Joku täällä ihmetteli että miksi Reivi poistui foorumilta, niin ei mennyt herne nenään vaan se vaan kyllästyi ja siirtyi kokonaan irkkiin. #he-kessulla me roikutaan. Raaka-Ekikin käy nykyään siellä silloin kun on juttutuulella. :thumbup:
San Jesselle terkkuja multa [emoji8]
Olis vähä ikävä kyllä [emoji22]
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09...d835d03099.jpg
Muuten vois ircata sillon tällön, mutta kun wp:seen ei oo mitään fiksua clienttiä.
Se on sitten eka pvä töissä takana ja oli kyllä ihan mahtavaa[emoji3] positiivinen yllätys oli, kun siellä on mun lisäksi 4 höyryttelijää [emoji106] joten juttua riitti.Tänään käytiin kattomassa vesimittareita ja kohteita mitkä tulee mulle hoidettavaksi.Vaihdettiin mummulle pöntönkansi, ihmeteltiin moottorisahaa( en saanut vielä käyttää [emoji38] ) mutta se avainkasa about 40 kpl iikk!!! niissä on muistamista mikä käy minnekin[emoji52] paljon on uuden oppimista, mutta paljon osaan jo valmiiksi.Mahtava vaikka väsynyt fiilis [emoji2]