Kyllä se järjestyy, mutta en uskalla sanoa, että hoituu heti. Mini Vivin putki oli epäsopiva
Onkos puffille tulossa vaijeriwickkiä?
En saanut Pössy tilausvahvistusta sähköpostiini kun tilasin päivällä..
Aiemmin se on tullut melkein heti tilauksesta..
Checkout.fi:n kautta maksoin pankista tilisiirtona.
Tilausnro: #53746
Tilasin Kanthalia ja hienosyistä Silicaa 5m.
Kanthali tuli ok, silicaa metrin pätkä. :thinking:
Nom nom... Kiitoksia karkeista ja nopeasta toimituksesta :thumbup:
Onkos puffilaan tulossa mahdollisesti noita kaiffari lite kopsuja? "Tobeco lite" ?
Kuulemma ihan hyvä vekotin.
Kiitos useista nopeista toimituksista!
Kiitokset Anu/Pössy nopeasta toimituksesta, hienosti oli pakattu tilaus pahviboxiin.
Ja kiitokset tuosta PSV gummy bear samplestä, pääsee vihdoinkin testaamaan sitä että
onko se kaiken hypetyksen arvoista... :-)
Jos on, niin sittenhän sitä on pakko saada lisää mukaan reissuun.. ;-)
Pössy, onko noista PSV:n tiivisteistä tullut mitään palautetta? Tilasin heti kun sait niitä 2 putelia French Vanillaa ja ne oli täyttä tavaraa.
Nyt viikko sitten tilaamani French Vanilla on aivan pliisua - ei maistu yhtään oikealta. Samaan pohjaan tehty ja siinä muut tiivisteet ok. Suhde on 20%. Olen tuota vanillaa höyrytellyt JONKIN verran aiemmin ja jotain häikkiä tuossa mielestäni on.
Minä voin antaa palautteen yhdestä tiivarista, Georgia Peach. Joku viikko sitten tilasin ja kohta näkyy pullonpohja :| Siinä ei ainakaan mitään vikaa.
Itse taas blandasin reippaasti tota frenchvanillaa ja hyvin maistuu.. tein varmaa jotai 70ml siit 10ml tiivari putelista.. ja novumista ja assets hybridistä meshillä imaillut.
IGO-W4 22mm dual RDA korjattava/rebuildable drip atomisaattori SS
Kiinalaiset..
http://www.youtube.com/watch?v=cDWnk6U4fGU
1:26
http://www.e-savuke.com/vb/attachmen...e-man-copy.jpgLainaus:
Aah right, diameter. Let's eeh. Let's see what the diamater of this is. Let's see if it's going to be another 20mil.
Mmyeah it's 20mm in diameter, aaand from top to bottom it's 22mm not including the 510 threading