Ruiskuvalikoima uusiutui: Nyt on sekä 5ml että 10ml koot ja mukaan tulee tylppä neula
Ruiskuvalikoima uusiutui: Nyt on sekä 5ml että 10ml koot ja mukaan tulee tylppä neula
Kiitos tarjouksesta mutta kyllä nuo saavat kelvata kun itse ryssin. :)
no problemo.
mitenkäs tuo Fogger V3, mitä eroa siinä on V2:n,kuvat ja videot näyttäisi olevan V2..
edit:
näemmä että V3:ssa on 4 ilmareikää, kakkosen kolmen sijaan, ja että V3:ssa olisi ruostumaton teräs tankki optio..
Kiitos:thumbsup:
Lollia on tulossa, ehkä jopa huomenna, suorana ja tiivarina
Kiitos. On nää sun kuvat kauniita.:worship:
Jes. Lollithan ne lähtee sitten välittömästi tilaukseen, kiitos kaunis jo etukäteen!
Loistava palvelu! :) Kiitos siitä! Nimim. Extemporee Stadin reissulla nesteitä noudolla mukaan..
EDIT: En löydä muuta osuvaa ketjua kysyä tätä mutta onko kellään antaa kokemuspohjalta tietoa onko 1:2 sekoitussuhde hyvä noille Puffin nesteille? (Pätkis, Cola-X ja Green Fairy) Vai tulleeko kovin vahvaa? Millä suhteilla olette siis blandailleet näitä? :)
Ainoastaan Colasta on mainitsemistasi kokemusta ja 1:35/1:4 toimi parhaiten minulle.Siitä 1:3 varmaan kannattaa aloittaa ja blandailla sitten jos siltä tuntuu,aina helpompi niin päin :)
Kyllähän niis lukee, et 1:2 - 1:5 suhteilla tiivistettä. Toki sivuillakin lukee myös, et maksimissaan 1/3 tivistettä ja minimissään 1/6 tiivistettä.
Mutta kuten Ukko-Pekka sanoi, kokeilemalla se sopivin löytyy :) Tekee ensin pienempiä eriä millä testaa itselleen sopivamman. Itsekkin käytän tuota colaa ja GF:ää joissa itselle sopii parhaite noin 1.5/5 suhde.
Juu kyl mie tiiän että lukkee niin. Lukihan pulloissakin. Lähinnä kyselin siks kun toi on niin laaja mistä hakea se oikea suhe niin siks lähin kyseleen kokemuksia :) Mutta 1/2 on nyt ja pitää laimentaa ainakin 1/3:n.. Ainakin cola-x ja pätkis on ihan loistavia makuja ! Namnam.. Kiitos Puff!
Wups.. Mun moka :hatsoff: Toi pätkis pitää kyllä itsekkin laittaa testiin. Cola ei oikein tunnu toimivan pelkän vg:n kans itsellä tai sit mä teen sitä liian miedolla sekoitussuhteella... :D
Asiaan liittymättä: Toi bulletin lenkki modin kyljes on kyllä hämmentävä ratkaisu. Toki metsästävä pikkuveli rakastuis tuohon heti... :)
Rakennus sarja tulla tupsahti nopeasti, nyt pääsee viikonloppuna toteuttamaan itseään. Kiittää hän syvästi.
Tännekin tupsahti kirje taas ISO kiitos :thumbsup: :worship:
Eihän tää taaskaan menny niinku Strömsössä...:confused:
Fedexin ammattilaiset eivät löydä Fogger-laatikkoa. Lasit tulivat sentään. Näyttävät olevan hitusen paksumpia kuin aiemmat.
Ja Hot Lollipop on täällä
Edit: Fogger V3 tkin löytyi, tosin aivan eri kaupungista, kuin lasit. Kaikki siis hyvin