Sarcasm, Harem El Barole, sarcasm :p
Printable View
kertokaas viisaammat, mistä löytyy näitä "kavereita" joista välillä kuulen puhuttavan?
Täältä. :o
Ei niitä oikeasti siwasta löydä. Tai voi löytääkin sattumalta mutta ei hyllystä. Niitä löytää viettämällä normaalia elämää ja olemalla sosiaalinen. Normaalisti ihmisellä on kavereita aka ystäviä keiden kanssa viettää mielellään iltaa, kutsuu syömään, käy yhdessä matkoilla, yms.
Yleisimmät tavat löytää näitä harvinaisuuksia aikuisiällä jos ei kaverisuhteita ole siihen mennessä ilmestynyt, ovat esimerkiksi työpaikka ja harrastukset tai muiden tuttavien kautta. Itse esimerkiksi aloitin pari vuotta sitten uudessa työssä ja sieltäkin on jo löytynyt nyt noin 10 hengen porukka joiden kanssa mielellään vietetään aikaa töissä, lounailla, yms, ja muutama joidenka kanssa ollaan työajan ulkopuolellakin tiiviisti yhteydessä ja reissataan yms.
Mun mielestä kavereita löytää aikuisena parhaiten harrastusten parista, se on jo hyvä alku kun molemmilla on yhteinen kiinnostuksen kohde. Oon kuitenkin huomannut että aikuisena ei enää muodostu niin tiiviitä ystävyyssuhteita mitä lapsena ja teininä. Mun parhaimmat ystävät on edelleenkin ne joiden kanssa tutustuttu jossain päiväkerhossa. Monet elämä ajaa erilleen lapsuuden ystävistä, mutta jos ne saa pidettyä niin onhan se ystävyys ihan omaa luokkaansa. Vaikka toinen olisi 2 vuotta ulkomailla niin palatessa kaikki jatkuu kuin ei oltaisi oltu päivääkään erossa. Musta on kuitenkin varmaan tulossa vanha tai jotain kun oon alkanut erakoitua, ennen jaksoin olla kavereiden kanssa vaikka joka päivä jos mahdollista, nykyään en edes joka viikko... Mä välttelen jopa facea välillä kun en vaan jaksa. :sleep: Ristiriitaista, vaikka aina kun jonkun kanssa viettänyt aikaa niin on hyvä fiilis ja se piristää, mutta toisaalta taas tuntuu että se syö energiaakin eri tavalla kuin ennen. Kun miettii että teininä sitä saatettiin olla kesälomalla 24/7 yhdessä viikko putkeen, 120cm leveässä sängyssä nukkui hyvin 3 tyttöä. Vessa oli ainoa paikka missä sai olla rauhassa eikä aina sielläkään! :D Enkä meinannut tuolla kaveruussuhteiden aikuisiällä luomisen vaikeudella sitä että pitäisi olla paitana ja peppuna, vaan sitä että jotenkin on varautuneempi eikä puhu jos menee huonosti, se on enemmän sellaista pinnallista hauskan pitoa. Eli vastaa aina "ihan hyvin" kun kysytään mitä kuuluu...
Näinhän se on! Aina vaan ei jaksa " turhan päivästä hössötystä"
Huzzzah, pöhisevä setuppi iAttyssä ja löylyt best so far ei-gennyllä, vuotaa vain 2.5 mm Ecowoolilla, tarvinnee pyöreää silicaa ja tuplat kupille.
Anteeksi rakas lurkkeri, mutta kun tuota uusista säännöistä keskustelevaa ketjua lukee, niin EHKÄ, just maybe, se on ollutkin ihan jeesh, että osa on pysynyt hiljaa.
Asiasta toiseen...Selaan foorumia alasti sohvalla ja juon kaliaa, haluatteko työ kuvia?
:esmoke:
Hali ja jaksamisia moonielle.