Hyvä. Mutta muista että aina on apua saatavissa jos tarviit.
Printable View
Joko jasso sammui oikeesti?
Huomenta :) Ei Jasso sammu ikinä. Nyt saakin lähteä töihin, ettei tule koko päivää makoiltua.:yeah:Onkos Höyrypäällä jotain uusia hankintoja tulolla? Itte tarvis SX Mini joskus tilailla. Vois Akultakin boksin saada piakkoin.:popcorn:
Olipa sängyssä mukava nukkua, ei tule ikävä patja/lattia komboa. Kävin eilen koisimaan jo klo 22, en ihmettele, että heräilin puoli viiden maissa. Kamojen paikoilleen asettelua ja järkkäilyä tiedossa muutamaksi päiväksi.
Onpas komia keli ulkona, taidan lähteä merelle kellumaan. :)
Mä yritin jassolle huudella, että pitäis herätä saunaan, mutta ei onnistunut.
Nukuin ihmeen hyvin ja tänään voisi kuvitella jopa tekevänsä muutakin kuin kattoon syljeskelyä. Pitäiskö yrittää vaikka vähän miestä passata, kun on ollut niin kiltti ja kärsivällinen.
Oho
Kävi samat ku Jasperille
Jos vähän aikaa ummistan simmuja ja tadaa
No tuli otettua univelkoja vähäsen pois [emoji106]
Hyi helvetti mikä olo. Mitähän sitä tänään koittais tehä.
Koitas olla ottamatta alkomahoolia yhtää ?
Kebabin tai pizzan saat hakea
Mä tulin just [emoji8]
Siis pihalta. Pitäs vähä evästä katella ja pakkailla autoo kotiolähtöl varten.
Ei oo ees pitkä matka naGGimaahan
Juu otan noita puhaltia jos löydän useamman niin on varalla useampi
Vaihtoduuniin menee 1min
Pohja auki (4 ruuvia)
Liitin irti + puhallin irti (liimattu vakio)
Johdot poikki + kolvaa uuteen liitin
Asenna puhallin + liitin kiinni
Pohja kiinni + ruuvaa 4 ruuvia takaisin
Tarvisko pian mennä Nesteelle kaffeelle
Kylläpä meinasi taas eilen rasahtaa rusinat pippaloissa ollessa.Yhden kaverin kanssa väännettiin mun höyryttelystä...meinasi jo tunteet vähän kuumeta[emoji51] kun en enää jaksanut niin totesin vaan, että mun ei tarvitse puolustella kenellekään höyryttelyäni..kaikki muut veti röökiä siellä[emoji40] yksi kaveri oli joka lopetti röökin 7 vuotta sitten.Ei mua kiinnosta muitten polttaminen, mutta tuli vähän sellainen olo, että mene muualle niitten höyryjes kanssa[emoji52]
Vesi on edelleen kylmää & märkää, selvänä ei toisten uimaan.
Äääh..pitäisi kohta lähteä vanhuksia viemään asemalle, ei millään jaksais[emoji51]
Hyvin sanottu. Kaikenlainen kiihkoilu toisten ihmisten tekemisistä jaksaa aina hämmästyttää. Ihmettelen kovasti tuota joidenkin tupakoijien asennetta, koska lopulta aika samassa veneessä tässä ollaan, kohta lainkin silmissä. Itselleni ei ole juuri auottu höyryttelystä, lähinnä oltu uteliaita ja "onks tuo nyt se sähkötupakka".
E. No voi sun. Nyt kuoli äidin veli. Ei oltu läheisiä mutta on se nyt helvettiä kun ihmisiä kuolee koko ajan.
Muutama vuosi sitten meidänkin suvussa kuoli aika lyhyen väliajoin vanhuksia...niin se vaan menee, mutta raskastahan se on[emoji52]
Mä oon linjoilla taas. Tulkaa juttelee.
Täällä ollaa :)
Mitäs sitä viellä tälle illalle keksis?
Wolfilla olis gee tuubi myytävänä[emoji36]
Edit.eli Genen tuubit on aika hintavia? itselle ajattelin ja pojalle toinen joululahjaksi..
Olen ehtinyt lukemaan vasta ekat 50 sivua geestä..en ymmärrä noita nrosarjoja ym..miten hitossa muka ikinä osaan mitn häneltä tilata[emoji37]
Kyllä putki on putki ja boxi on boxi
Voisikin hifistellä tänään kotona mörkö G:llä ja valmis litkuilla [emoji8]
Tuli isompi hiki kiuasta vaihtaessa kuin vanhalla kiukaalla saunoessa :blink:
Kohtahan pääsee testaamaan saako nyt siedettävät löylyt vai joutuuko jumppaamaan kiuasta edes takaisin saunomisen sijaan.