Mitä mitä? Sait työkkärin kautta suoritettua kortteja? ite kyselin monta kertaa, että onnistuisko työturvallisuuskortin uusinta niin vitut.
Printable View
Mitä mitä? Sait työkkärin kautta suoritettua kortteja? ite kyselin monta kertaa, että onnistuisko työturvallisuuskortin uusinta niin vitut.
Juu ei sillä kyllä enää mitään väliä ole, kun nykyisellä työnantajalla sitä ei tarvita.
No, kortit sai aina jollain kurssilla. Esim. työturvallisuuskortti tuli kurssilla missä opiskeltiin logistiikkaa tms, sieltä myös tuo rekkakortti. Ea-kortin sai muistaakseni vartijakurssilla mistä "yllättäen" myöskin tuo vartijakortti jne. Ja aikaahan noista on jo kulunu useita vuosia...
Edit: K-57 selitti tuon paremmin...
Kyllä mun ainaki täytyi ite maksaa hygieniaosaamispassi kun työkkärin kurssilla olin reilu 5 vuotta sitte. Hiukan halvemmalla tosin pääsin kun en ottanut koulutusta passin suorittamiseen vaan tein pelkän kokeen.
Jaahas, tänään väännetään uusien jäsenten säännöistä, tuo yksi vatipää esittää kristiinahazardmaista sarkasmia ja juodaan kaljaa.
Sanokaas, että onko esteettiset syyt pl. jotain syytä, miksi .32 lankaan ei voisi tehdä NR-häntiä .2 hopialangalla?
Ei minun tarvinnu maksaa mistään muusta kun rekkakortista jotain viranomaismaksuja, eli siis murto-osa sen oikeesta hinnasta...
Ei se zapperillakaan kovin kivaa ole, kun vahvempi lanka on huomattavasti jäykempää kuin ohuempi, ja helposti pasko liitokset sit.
Punomalla niistä tulee edellee mun mielestä kaikista kestävimmät :)
Ooookkei, pitää koettaa viritellä tuohon iAttyyn microcoili, että saa pompulit käyttöön. Silica ja ecowool aiheuttaa edelleen helvetillisen kurkkukivun ja köhän, syytä en kyllä tajua, ei kait noissa mitään allergisoivaa yhteistä pitäis olla.
Voi sen pumpulin ottaa käyttöön ihan ns. normicoilillakin, kaiffarissa käytin tovin tavallisesti sidottua coilia.
Varmasti voikin, mutta kun joudun alkamaan kikkailla teen kerralla micron, niin on nätimpi vaihtaa vanu.
Väsäisin muuten normin noista valmislangoista, mutta ei tuo .17 nicrome juuri pysy muodossa.
Sepä se siinä veden juomisessa heti herättyä onkin! Ei tarvi pelätä, että orava ujostelis ja päivän voi aloittaa huolettomasti. Kahvinjuonnin lopettaminen ei nyt liittynyt tähän varsinaisesti mitenkään, kunhan taas kyllästyin vähäksi aikaa ja jossain vaiheessa varmaan jatkuu. Koskaan en varmaan kahvista varsinaisesti ole tykännytkään, lähinnä ehkä periaatteen vuoksi tulee lipitettyä. Mitä näillä tauoilla on opittu on ainakin se, että kahvilla/kofeiinilla ei ole juurikaan vaikutusta mun kroppaan tai mieleen. :thinking:
Mites, tarviiko microcoili edes nr-lankoja kun ei ne kuitenkaan niin paljoa kuumene..? :thinking:
Oonkohan mä jotenkin erilainen nuori kun en ole saanut tällaista aamupaskarituaalia kehitettyä mistä kaikki muut täällä puhuu :eek: Kakkosella tulee käytyä ehkä joka toinen päivä mutta ei kyllä ikinä aamulla. Ei siinä, se ei mulle olekaan sellainen kahvi-lehdenluku-tabletinselaus-iltapalansyönti-nautintohetki niinkuin täällä usealla tuntuu olevan tapana :D