Sillä sen parhaiten saa kun on ensin lyöny palasiksi :thumbup:
Printable View
Jasso, ei siellä sun puljussas sattuis olemaan GGTSään käyviä 2x1 O-renkaita?
Saako ne magneetit korvattua pelkällä jousella? Heitän vittuun ne jos toimii ilman ja miksei toimis :D Imuroi kaikki pikkusälän toi nappi. Ennen kun oli vapohuone niin pisti pöydälle -> takuulla kaikki pienet kanthalinpätkä siinä kiinni :) Mä inhoon magneetteja...
Sitä f20:sen c-klippiä saa kätsysti levitettyä kynsisaksien kärjillä, totesin aikoinaan ma kun puhdistelin. :) Samalla keinolla takaisin, ja vähän pihdeillä extrapuristusta klipin reunoilta että pysyy kasassa kunnolla. Toimiva nappi muuten, mutta tuon huoltamisen kannalta ei käyttäjäystävällisin ratkaisu.
Kiitokset neuvoista. Koitin eilen teräväkärkisillä pihdeillä mut luisti irti kun rupes levittämään. Onnex työmaalla löytyy asiaankuuluvia pihtejä :thumbup: Kokeilen ainakin väkertää jousen sinne sisälle niin ois vähemmän imuroiva nappi :D
Ja jousi vaihdettu magneettien tilalle :whistle:
Jösses et oli toinen magneetti tiukassa, sai naputella tovin ennekuin sain irti. Nyt toimii ja pelittää :wheee:
Lähtikö ehjänä?
Todella kestäviä noi magneetit, sai naputella ihan surutta puoli-väkivallion irti sen isomman :D Se musta muovirinkula on kyl aika hepponen, oisko polyeteeniä...
Haaveissa ois sorvauttaa pom:sta vastaava kappale pikkasen paksumpana, sais napista sulavamman. Nytkin toimii pitkällä jousella yhtä hyvin kuin magneeteilla.
Ihmetyttää millä poranterillä porukka sählää näitä reikiä näihin topcappeihin :thinking: 10.8 akkupora ja millinen poranterä. hattyn ilmareiät 0,8->1,0 ja käsivaralta läpi.
Mut jos ne käyttääkin biilteeman tai uullssonin laadukkaita kobolttiteriä :evil:
Tai ammatilainen poras säkällä :thinking:
Niin tuurila ne isotkin herrat seilaa kun huoraa ilman kumii pamputaa:lol:
Eikös täs ollu poraamisesta kyse :unsure: tai sama asiahan se on, poraaminen ja pamputtaminen :angel: tumputtaminen lähelle muttei sinnepäinkään :blushing:
Niin kairataan molenissa ja ja luisto on hyväksi:rolleyes:
Mitäs täällä oikeen jyystetään? :eek:
Reikiä:lol:
Hoh hoijaa :confused: Isot pullot makaa helsingissä, perjantaina viimeinen päivitys, pikkupullot välillä jossain. MS:n homokukkaro muutaman viikon missä lie, ei ainakaan mulla :what: Vois äkkipikasempaa ruveta pikkuhiljaa vituttamaan :) Tulee ku tulee, mihin tässä kiire valmiissa maailmassa.
F20:stä joutuu nappia vähän tuunaamaan huomenis, napin jousi on liian pitkä. Ei tulita ihan täysillä muuta ku suoraan painettaessa. Pikku juttu, pari muoviprikkaa magneettien tilalle ja jousta lyhyemmäks niin se on siinä. Yksinkertaiselle miehelle yksinkertaiset vehkeet ;) Jos vikaa->korjaamme, jos ei osata itse->korjautamme :D
Takassa loimuaa tuli ja ihmisen hyvä olla. Haittaaks se :eek:
Minne jäi maininta hirventaljasta ja toisesta osapuolesta joka makaa takan edustalla ilman rihman kiertämää:evil: eikö tää ollukaan k18 tarina:lol:
Hei Aku, sä lauot itsestäänselvyyksiä ;) Noo onhan niitä välillä kaksikin :D
Jari Tervo taannoin uutisvuodossa:
- Mistä tietää että E.T. on feministi?
- Se näyttää siltä:laugh:
No joo, jatkakaa.
Pistetääs tällainen wanha arvoitus kehiin :) Mikä on:
-melkein mies
-heittää melkeen kivellä
-melkein lintua?
Tätä oon itse kysynyt joskus aikoinaan täällä myös :D
Täysin oikein vastanneelle erikois-papukaijamerkki :D
ahvenanmaalainen hintti heittää pingviiniä tiilellä.
Jasso, eikös tuo mennyt nyt pieleen?
Haaparantalainen hinttihän se lepakkoa jäätyneellä hevosenpaskalla heittää,
Nää ny meni kaikki päin helvettiä :D
Ruotsalainen homo heittää jäätyneellä KOIRANpaskalla lepakkoa ;)
Lohdutuspalkinto olkaa hyvä :)
http://img.tapatalk.com/d/14/01/21/azutene8.jpg
AI tosiaan, tuosta uupuu se alkuperäisen melkein suomalainen.
No yhtä hyvin ois sitten voinut olla vaikka Antti Tuisku.
Äijä muuttanu alkuperäistä :p
Vastapallo:
Nuori pariskunta lähti matkalle,
nainen joutuikin työvuoroon,
leikkaussalinhoitaja kun oli.
Päätettiin, että mies menee Mexicoon edeltä ja kirjautuu sisään hotelliin,
valmistelee romantiikan,
vaimo tulisi seuraavana iltana.
Saavuttuaan määränpäähänsä,
hotellihuoneen järjestettyään helteisessä Väli-Amerikassa,
hän viestii vaimolleen sähköpostin välityksellä.
Vaan sähköposti menee hiljattain leskirouvaksi jääneelle arkkipiispan vaimolle,
ja leskirouva suuressa järkytyksessä, heikkosydäminen kun on,
kaatuu sydänkohtauksen saattelemana elottomana lattialle.
Mitä on tapahtunut?
Ois käynyt että känninen jasso heitää kepilisen kohti lumiukkoa:lol:
Oon kuullu ton trollin vastapallon mut mut, ullatus ullatus, en muista :banghead:
Rakkaani, olen nyt täällä ja täällä on kuumempaa kuin osaat kuvitellakaan.
Odotan innolla huomenta, kun saavut tänne.
Rakkain terveisin,
miehesi.
Tää oli kyllä niiiin huono.:D
Oli toi ok, älä masennu :D
Oliko tota juttua siivottu? Muistaakseni oli vähän härskimpi versio mitä oon joskus kuullu ;)
Hyvin mahdollista, ei vain enää (ihan) kaikkea muista.
Niin, ei muista ku -80 lukua enää, sitä hurjaa nuoruusaikaa :D
Kotimaanmatkailu on mukavaa! Kokkolan Megabreakissä käyty poolia nakuttelemassa. Jasso, ethän sinä ollut yksi niistä Toto TV:n edessä istuneista Huru-ukoista? :p
Ai mää vai :eek: Olikko oikeen megapoolissa uimassa :D
Mähän olin siinä vasemmalla, etkö tunnistanu :D
Kasipalloa lyötiin miehissä :laugh: