-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Leuat kipeenä kun egon akku hyytyi alkuunsa vkl-reissussa ja piti turvautua nikotiinipurkkaan jota oon eilis aamusta jauhanu.
Eniten vituttaa se että kuka olisi markka-aikaan maksanut 16,80€ eli sata mummoo kahdesta voileivästä ja kahdesta kahvista, helvetti mitä ryöstöä hki-vantaan kentällä. :o
-
Helevattu, kun loppuivat kaikki akut kesken parasta höyrysessiota.
-
Paskoja bogen steel cartoja täälläkin, kun ei ime nestettä niin ei :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
24879
Eniten vituttaa se että kuka olisi markka-aikaan maksanut 16,80€ eli sata mummoo kahdesta voileivästä ja kahdesta kahvista, helvetti mitä ryöstöä hki-vantaan kentällä. :o
Ja sitten kun siirrytään takas markkaan niin valitetaan että "Jumalauta satanen kahveista ja voileivistä! Eihän tää ollu ku jotain 16,80 mummoneuroa, kyllä markkaan siirtyminen nosti hintoja vaikka valtio muuta väittää, salaliitto..."
Mutta eipä enää helpolla saa alle kympillä pullakahveja kahdelle. Olkoon se päivän ärsytys.
-
Tämä One Piece vaikuttaa ihan kivalta, laitanpas seurantaan. Montas jaksoa näitä....LE FUUUUUUUU....534?!?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mosse70
"joku pien kiva yleishyödyke varmasti loiventaa kielteistä asennoitumista."
"lupaa sille yhteinen matka, ihan sama mihin. Eurooppaan parilla huntilla. :D"
Ei huonoja ideoita ollenkaan... :D
Tää ei ny varsinaisesti kuulu tänne, mut JEEEE emäntä anto jo melkein luvan tilata porvarin... :D
Ai niin tää oli rage ketju, vituttaa toi kylmä ilma ulkona edelleen
-
saatanan saatana, kolme kartoa akkupäästä halki :(
eivät sentään vuoda
-
Ärsyttää kun olet lukemassa vaikka bogen cartot ketjua ja kun käyt lukemassa välissä jotain muuta ketjua niin sitä bogen carto ketjua vittu löydy mistään vaikka joku olis just vaikka sinne kirjoittanut, ärsyttää. :D
-
Tilasin USB sata/ide -sovittimen: http://www.dealextreme.com/p/usb-sata-ide-cable-set-474
Ja laite kyllä pelaa hyvin mutta näemmä tuo kiintolevy mitä varten ostin tuon on niin sökö ettei se lähde edes päälle. No kyllä tuossa virtalähde kuumenee yli 60C, ei tosin haittaa mitään.
No ainakin voi siirrellä mistä tahansa kiintolevystä tavaraa suoraan usbin kautta.
-
Catalyst updater lataa *tun hitaasti, tunnissa saanu 50%. Toki koitin sen samantien sulkea manuaalista imutusta varten, mutta! Cancel-nappi on harmaana eikä tehtävienhallinnasta prosessi suostu sammumaan. GG, ootellaan sitten.
-
Vtuttaa ja täysillä dryhitit. "Kyllä siitä vielä yhdet vetää"... ei muuten vedä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ManGrooVie
Voi Jeesuksenrissuksensaatana!!!! 5 kpl sekundabogeja tankissa käytettynä, eikä yhdestäkään irtoa makua, kuin muutaman imaisun ajan. Reikää viritelty jos johonkin suuntaan eikä mikään auta. Perkele!!
Joo niitä nyt tuppaa oleen joka toisella ja kaikkia harmittaa,toivotaan ohimeneväksi ja kiinalaisten uudesta vuodesta johtuvaksi, ja pannaan boge tech:n palautetta niin sadaan taas hyviä cartoja.
-
Auton lämmitystölpan kello jäätyy pakkasella paikoilleen ja kaikenlisäksi räpsäyttää tolpan automaattisulakkeet, tosi fiksu vekotin.
Positiivista tässä tietty on että taas kesällä toimii.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
herba63
Auton lämmitystölpan kello jäätyy pakkasella paikoilleen ja kaikenlisäksi räpsäyttää tolpan automaattisulakkeet, tosi fiksu vekotin.
Taloyhtiön tekemä källi, eihän ton edes pitäisi olla mahdollista, että kello jäätyy.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
herba63
Viime kesänä muutettiin tähän ja syksyllä huomasin kivan yllärin että kello paskana tolpassa ja virta tulee koko ajan.
Tietenkin huomasin sen vasta sitten kun tuossa ekoilla pakkasilla ajastin sen ihan normaalisti kahdeksi tunniksi ja muutaman aamun jälkeen ei enää lämmennytkään.
Niin kärähtihän se vastus tietenkin kun muutaman päivän oli 12h roikan nokassa muutaman asteen pakkasessa, ei nuo nykyiset ekohöpöhöpölämppärit kestä mitään. :(
Onpa tuo romu kuitenkin käynnistynyt näillä kovilla pakkasillakin joka aamu ilman lämmitystäkin, on se uus vastus n.80e vaan liian suuri hankinta kun silläkin rahalla voi ostella kaikenmaailman muita sähköllä käyviä vempeleitä. :D
-
Noin 200ml turhia nesteitä rantautu tänään :( Laitteistona ego-t LR, yleensä käytössä vg tai kombonesteet. Nämä mitä nyt tuli, oli suurin osa pg! :( Viemäriin?!?!? Kyynel...
-
Ei missään nimessä viemäriin! Hommaa vaikka pari Cartoa taikka Smokin XXXL LR carto ja höyrytä pois. Makua tulee paremmin kuin VG:sta vaikka höyryä onkin vähemmän.
-
Oliko näin että apteekeista saa puhdasta VG.tä? Jos pg-litkuun sekottaa esim 1/5 tai 1/4 puhdasta vg.tä, onko siinä makua enää ollenkaan ja vaikuttaako tommonen edes siihen höyryn määrään?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Oliko näin että apteekeista saa puhdasta VG.tä? Jos pg-litkuun sekottaa esim 1/5 tai 1/4 puhdasta vg.tä, onko siinä makua enää ollenkaan ja vaikuttaako tommonen edes siihen höyryn määrään?
Apteekista saatava glyseroli on 85%, itse olen sillä laimentanut esim, 25mg vahvuisen valmis nesteen lisäämällä siihen glyseroolia siten että suhde on 70pg/30vg, maun siitä millaan lailla kärsimättä ja höyryä tuntuu piisaavan ja lopputuloksena 18mg/nikotin.
-
Hävitin kotelon missä oli toinen eGo-akku, laturipiuha ja pari putelia nesteitä. Laukusta se on jonnekin pudonnut, jos tulee Joensuun suunnalla jonkun eteen niin olisin kiitollinen palauttamisesta :(
SD keyring onneksi tuli tänään, ongelma on että siihen ei ole kartoja kun eilen vasta HC:ltä lisää tilasin. Joutuu höyrytteleen noita menttooleja mitä tuli tossa SD:n mukana.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Apteekista saatava glyseroli on 85%, itse olen sillä laimentanut esim, 25mg vahvuisen valmis nesteen lisäämällä siihen glyseroolia siten että suhde on 70pg/30vg, maun siitä millaan lailla kärsimättä ja höyryä tuntuu piisaavan ja lopputuloksena 18mg/nikotin.
Suurkiitos! Saako tätä ihan tavan apoteekeista kysymällä glyseroolia?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Suurkiitos! Saako tätä ihan tavan apoteekeista kysymällä glyseroolia?
Kyllä saaja hinta vaihtelee apteekittain 4,5-6€ 100ml puteli, siinä lukee glyseroli 85%
-
JUMALAUTA!
RE Bogejen kanssa mennyt rapiat 20 ml nestettä hukkaan, 20+ RE Bogea levennyt käsiin. Huonoa tuuria on, mutta nyt joku roti..
Millä sitä nyt vapottelee, kastelee peukun ja imee sitä???
-
peeveli sentään, täytynee alkaa lukemaan voorumia eri aikaan..koko ajan tuntuu tulevan uutta luettavaa ja kun klikkaa sitä niin huomaan että luin sen just hetki sit ja raavin päätäni verille ennen kuin tajuan että luupää :police: vain on siirtänyt sen oikeaan paikkaan...
-
Viddu!
Onnistuin tunaroimaan toisen 1100mAh KGO-akuistani särki! Mittasin jännitettä ja lipsautin akun oikosulkuun. Elektroniikka simahti: kytkin ei toimi eikä valot vilku. Itse akkukenno taisi jäädä kuitenkin henkiin, sillä mittari näyttää koko ajan 4,01 volttia. Tekisikö tästä nyt sitten DIY-Magniliten?
-
Kaikki maistuu taas pahalle, mega dual coilissa sisällä Minnesota Menthtol <--hirveää, johtunee tosin osin jo siitä, että carto on käytössä toista viikkoa mutta en raaski heittää vielä menemään kun nesteen määrän puolesta tuosta vielä ainakin päivän höyryttelisi.
Kaivoin sitten taas tuskissan ego-T:n tankkiatotkin esiin, mutta molemmissa (lr ja normi) maku on lähinnä palanut vanulappu eikä mikään auta. Ei langan nosto, lasku eikä tulpan rei'itys. Viddu. Ei kiitos lisää näitä päiviä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pol
Kaikki maistuu taas pahalle, mega dual coilissa sisällä Minnesota Menthtol <--hirveää, johtunee tosin osin jo siitä, että carto on käytössä toista viikkoa mutta en raaski heittää vielä menemään kun nesteen määrän puolesta tuosta vielä ainakin päivän höyryttelisi.
Kaivoin sitten taas tuskissan ego-T:n tankkiatotkin esiin, mutta molemmissa (lr ja normi) maku on lähinnä palanut vanulappu eikä mikään auta. Ei langan nosto, lasku eikä tulpan rei'itys. Viddu. Ei kiitos lisää näitä päiviä.
Linkoa MDCC:sta mehut pis ja laita kiehumaan atojen kanssa kattilaan 20min ja linkoa vedestä kuivaksi niin taas höyryää makoisasti.
-
Mun linko on rikki... ;)
Mietin mä tuotakin, mutta vastuslangat (vai mitä ne nyt on) on aika mustanpuhuvat ja niiden puhdistamiseksi ei taida pelkkä keittäminen riittää? Melko tukkessa on se keskireikä nimittäin. Mutta ehkä mä kokeilen kuitenkin, kiitos herba!
Niin se linko, pulloon ja pyöritystä pään päällä villisti huutaen?
Ja nuo /&%¤atot on sen verran uusia, että palaneen maku ei johdu käytöstä. Sen verran kuitenkin (toista päivän, toista vajaan viikon) olen käyttänyt, ettei tehdasrasvojenkaan luulisi antavan enää käryä. Paskoja mitä paskoja.
-
Ootko Pol purkanu atoa? Se imulanka on joissain atoissa tehtaan jäljiltä huonosti tai jopa liian lyhyt. Kannattaa koittaa (jos et ole jo tehnyt) ottaa se neulalevy irti ja katsoa miltä se imulanka näyttää. Jos on liian lyhyt niin toki voi koittaa tiputtaa sitä piikissä vieläkin alemmaksi, jotkut sanoo että paras olisi jos imulangan yläkohta olisi piikin alimman tason kohdalla, mutta itsellä ainakin saa olla vielä paljonkin alempana ilman että alkaisi vuotamaan. VGnesteillä siis. PGnesteet valuu reisille tuolla kombolla. ..Toki jos löytyy lankaa niin vaihtaa suosiolla uusi pitempi lanka.
Todennäköisesti imulangat ovat vastuksen päästä mustia mutta ei se väri siinä haittaa, lankahan vain siirtää nestettä tankista vastukselle.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Tapo
Ootko Pol purkanu atoa?
Molemmat on purettu, toinen kahdestikin.
Luulen, että tuo Libertyn lanka on vaan niin ala-arvoista. Eikä mulla ole lankoja varastossa. :(
Ettei menis enempää OT:ksi niin kyrsii ja nälkäkin on!
-
Muistan joskus ostaneeni libertyn ego tankki atoja ja molemmat meni suorinta tietä roskiin. Aivan luokattoman surkeita, ei vaan toimi.
-
Lainaus:
Kyllä saaja hinta vaihtelee apteekittain 4,5-6€ 100ml puteli, siinä lukee glyseroli 85%
Omassa lempiapteekissa 8e / 100ml Glyseroli ja 28,40e / 1000ml Propyleiini Glykoli :). Tosin kovin kiinnosti myyjää tietää, että mihin tarviin tuollaista määrää 100% apteekkilaatua - no täytyyhän sitä allergiavapaat ilmanputsarit joskus huoltaa ja lumilinkokin kaipaa kennoonsa muutaman desin :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
RautaSisu
Omassa lempiapteekissa 8e / 100ml Glyseroli ja 28,40e / 1000ml Propyleiini Glykoli :). Tosin kovin kiinnosti myyjää tietää, että mihin tarviin tuollaista määrää 100% apteekkilaatua - no täytyyhän sitä allergiavapaat ilmanputsarit joskus huoltaa ja lumilinkokin kaipaa kennoonsa muutaman desin :esmoke:
En kyllä lahdesta ole tota pg:tä vielä löytänyt mistään apteekista ja mitä vit.. se niille kuuluu mitä niillä aineilla teet, nehän vaan myy niitä, vitt...niille mitään tarvi selitellä.
-
Itehän juuri kipasin lähiapoteekista 100ml glyseroli 85%.sta, ja kysyin vielä hölmönä jossain sivulauseessa että eikö tätä voi käyttää sähkötupakeissa. Farmaseutilla ei ollu hajuakaan mutta ilme kysymyksen jälkeen oli semmonen että oletti menevän jonkinlaiseen huumausainekäyttöön ;)
Ja menee vieläki kovaa ja korkeelta ketjun otsikosta ohi mutta ensimmäinen lantraus onnistu, pg-mehun maku laimeni itelle sopivammaks ja höyry sai ihan uutta ryhtiä! Jej! :)
E: Helsinki Sörnäinen, 100ml glyseroli 85% 5,80e
-
Lainaus:
En kyllä lahdesta ole tota pg:tä vielä löytänyt mistään apteekista ja mitä vit.. se niille kuuluu mitä niillä aineilla teet, nehän vaan myy niitä, vitt...niille mitään tarvi selitellä.
Lähinnä siksi halusi tietää, kun kyseessä oli tilauskamaa, jota edellisen kerran mennyt vuonna 2003 :D - Varmisti vain et tarviinko tosiaan noin paljon tuota ja eikö pienempiä eriä saisi jostain muualta :D.
Glyserolista eivät mitään kyselleet - totesivat vain että hyllystä löytyy ja löivät pullon tiskille ruiskun, pipettien ja neulojen seuraksi :D.
-
Vitu**aa tämä jatkuva irtisanomisten ja lakkauttamisten tulva ; Nokia, Puolustusvoimat...etc.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Itehän juuri kipasin lähiapoteekista 100ml glyseroli 85%.sta, ja kysyin vielä hölmönä jossain sivulauseessa että eikö tätä voi käyttää sähkötupakeissa. Farmaseutilla ei ollu hajuakaan mutta ilme kysymyksen jälkeen oli semmonen että oletti menevän jonkinlaiseen huumausainekäyttöön ;)
Ja menee vieläki kovaa ja korkeelta ketjun otsikosta ohi mutta ensimmäinen lantraus onnistu, pg-mehun maku laimeni itelle sopivammaks ja höyry sai ihan uutta ryhtiä! Jej! :)
Näyttää olevan toi hinta täällä hollolassa samakuin siellä suuurkaupungissa, mutta tota itsekkin käytän ja hyvin toimii.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Sörkan apteekissa luultavasti ei olisi mikään ihme että joku hankkisi huumausainekäyttöön jotain.... :D
-
Tilasin Eastmallista eGo starter kitin ja tilausvahvistuksen jälkeen sieltä ei sitten olekaan kuulunut mitään. :-\ Haluaisin jo eGoni kotiin, mutta koska sieltä ei ole tullut lähetysvahvistusta, pelottaa ettei se ole vielä edes lähtenyt Kiinasta, vaikka tilauksesta on jo viikko.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pol
Mun linko on rikki... ;)
Mietin mä tuotakin, mutta vastuslangat (vai mitä ne nyt on) on aika mustanpuhuvat ja niiden puhdistamiseksi ei taida pelkkä keittäminen riittää? Melko tukkessa on se keskireikä nimittäin. Mutta ehkä mä kokeilen kuitenkin, kiitos herba!
Niin se linko, pulloon ja pyöritystä pään päällä villisti huutaen?
Ja nuo /&%¤atot on sen verran uusia, että palaneen maku ei johdu käytöstä. Sen verran kuitenkin (toista päivän, toista vajaan viikon) olen käyttänyt, ettei tehdasrasvojenkaan luulisi antavan enää käryä. Paskoja mitä paskoja.
Laitetaampa kuva lingosta tähän, se on vähän heikko mutta idea selvinnee 30ml litkupurkille pikkasen puukkoa ja naru kiinni ja karto reijästä sisään, reikä senverta tiukaksi ettei karto mene ihan pohjalle. mutta vaikka menisikin niin toimii.
http://i8.aijaa.com/t/00990/9531425.t.jpg