Viljami.
Laitahan viestiä johtajille, että laittaa PSV:lle tilauksen vetämään...
http://www.pinkspotvapors.com/PSV-GUMB-p/psv-gumb.htm
Wild Blueberryä myös lisää kiitos...
Printable View
Viljami.
Laitahan viestiä johtajille, että laittaa PSV:lle tilauksen vetämään...
http://www.pinkspotvapors.com/PSV-GUMB-p/psv-gumb.htm
Wild Blueberryä myös lisää kiitos...
Onko liberty vaihtanut postittajaa kun mulle tuli dhl:län seurantanumero tilaukseen?
Laitan viestiä eteenpäin.
Testaamme uutta postitussysteemiä minkä pitäisi olla hieman nopeampi. Jos kaikki menee odotetusti niin otamme DHL:n palvelut käyttöön pian. Saitko varmasti seurantakoodin, sillä tietääksemme emme moista palvelua DHL:ta tilaa, tai he eivät moista tarjoa.
Suunnitelmissa on ottaa tämä järjestelmä käyttöönn alle 25 punnan tilauksissa ja valinnaiseksi yli 25 punnan tilauksiin. Asiakas saa valita yli 25 punnan tilauksissa, että haluaako hän seurantakoodin vai nopeamman kuljetuksen. Tulevaisuudessa Royal Mailin sekoilut jää toivottavasti taakse :)
-Viljami
Sain ja dhl:llän järjestelmästä se löytyy.tosin status siellä on toimitettu saksassa????ja tilaus oli alle 25£
Hmm... nyt en ole näköjään itsekkään ihan perillä tästä :) Minä sain testitilauksen kohdalla tracking ID -kohdassa vain DHL 15.02.2012, eli päivämäärän. Viitsitkö laittaa minulle mailina tuon tilausvahvistuksesi, osoitteeseen viljami@liberty-flights.co.uk. Ihan mielenkiinnosta koska tietääkseni meille ei pitäisi tulla seurattua palvelua DHL:lta.
Paketit lähetetään edelleenkin briteistä, eikä niiden pitäisi käydä lähelläkään saksaa :)
-Viljami
Tuota mitenköhän nopsaan muille on tullu nuo 1st Class kirjeinä lähetetyt matskut, kun 10.2 eli viikko sitten lähetetty ja odottelin kyllä että viikonlopuksi olis nyt tullu mutta eipä vaan ole näkynyt. Ei kai tuo nyt yhden kirjeen tuleminen pitäs viikkoo kestää...
Laitoin mailia sulle viljami.
Yleensä ei montaa arkipäivää mene, viimeisin tän viikon maanantaina 13.2 postitettu ja tänään 17.2 haettavissa..
Kiitos tästä. Selvittelen mikä tämä postitussysteemi tulee olemaan ja palaan asiaan.
Kyllä ne yleensä viidessä arkipäivässä ovat perille löytäneet, toivottavasti alkuviikosta tulisivat. Tuo uusi postitussysteemimme pitäisi olla päivän tai pari nopeampi, noin 2-3 päivää. Testaamme sitä vielä hetken ja jos ongelmia ei tule niin jatkamme DHL:n käyttöä.
-Viljami
Ei toki. Kun on 16 arkipäivää kulunut paketin lähettämisestä niin lähetämme sen uudestaan.
-Viljami
Ok. Kiitos nopeista vastauksista!
Täytyy tässä hieman kehua LF:n asiakaspalvelua ainakin minun kohdalla. Sain ensimmäisen tilauksen yhteydessä väärän tuotteen ja sain sen selvitettyä hyvin nopeasti. Siitä lähtien on ollut "oma" asiakaspalvelija englannin päässä ja asiat rullannut hyvin. Joka nettikaupassa törmää joskus ongelma tilanteisiin, mutta LF on ollut luotettavin minun kohdalla. LF:n nesteet ovat minun makuuni hyviä ja hinta / laatu suhde kohdallaan.
Ilmainen toimitus on myös todella plussaa! vaikka tilaan yhden 5ml pullon ei tarvitse miettiä postikuluja. Jos tilaa vain nesteitä, niin toimitus aika minun kohdallani on ollut keskimäärin 3-4vrk. Jos tilaa muuta sälää nesteiden mukaan, niin n. 6-7vrk. Lisätään vielä se että XO pullon etiketissä oma nimi printattuna lisää katu-uskottavuutta! :D
En kyllä ymmärrä LF:n tapaa pakata nesteitä...
Se on aivan loistava! Muut saisivat ottaa tästä oppia!
Viljamille vielä yksi pieni kysymys: Onko tulossa LavaTube mini "hopeisena"? Yksi kaveri olisi meikäläiselle minin verran pystyssä ja lupailu minin tilata LF:ltä, kunhan niitä tulee. Mutta "hopeinen"? :D
Kyllä LF on ollut tähänastisista kaupoista paras. Vielä kun olisi enemmän tavaraa hyllyssä. Aika moni tuote on ollut pitkään loppu varastosta. Tai ainakin ne tuotteet mitä itse käytän. Välillä joutunut tilaamaan muualtakin ku on ollu "akuutti" tarve.
Viljami
Koska nuo Freedom smokin nesteet on saatavilla??
Toi arvostelujen kirjoitus tonne LF:n sivuille tökkii pahasti.
Vaikka kirjottais yli 100 kirjainta, niin systeemi aina poistaa sen ja väittää kirjaimia olevan liian vähän.
Laskeeko edes skandeja kirjoitusmerkeiksi ??
Sinällään tietty kotiopäin, ettei tartte alennuksia ilmatteeks jakaa.
Kukaan viitti 10:ntä kertaa kirjoittaa uudestaan, prkl :(
Muuten kyllä ihan ok putiikki...
Olisiko mahdollista lisätä noihin postipakettien lähettäjätietoihin myös liikkeen nimi? Nythän noissa paketeissa lukee lähettäjän tiedoissa ainoastaan osoite ilman Liberty Flightsin nimeä. Ainakin omasta postista hakiessani kirjattua kirjettä tulee aina ongelmaksi, että keneltä ko. paketti on tullut (haen koodilla ja sitten pitää arpoa lähettäjän nimi siihen lappuun). Jos ei muuta niin vaikka Viljami :)
Pakko kyllä kehaista tätä kauppaa, tilasin muutamia puteleita nesteitä ja tulivat n. 4 arkipäivässä, pakattuna todella asiallisesti.
Plussaa vielä siitä, että toimituskuluja ei ole. :esmoke: Hyvin vaikuttas yhden tilauksen perusteella homman toimivan.
Kiitos palautteesta! Tämä vuodenaika on vähän ongelmallinen sähkötupakkabisnekselle kiinalaisten uudenvuoden takia, joka sekoittaa varastosaldoja vielä viikkoja juhlan loppumisen jälkeen. FSUSA:sta kerron heti kun saapuvat taloon, en uskalla luvata tarkkaa aikaa.
Eikö minimivaatimus ole 50 merkkiä? En osaa noista skandeista sanoa kun olen aina englanniksi kirjoittanut. Huomatkaa että palaute ei tule heti sivulle, vaan ne lisätään erissä joten voi kestää muutama päivä ennen kuin palaute näkyy sivulla.
Huomasin saman asian viime viikolla kun hain pelkällä koodilla paketin. Laitan palautetta eteenpäin!
Kiitos kehuista! :)
-Viljami
Sama juttu mulla. 16.2. DHL:llä lähetetty ja 17.2. vastaanotettu Frankfurtissa (":Delivered - Signed for by : Mailhouse FRANKFURT - GERMANY"). Sen jälkeen ei ole enää liikkunut mihinkään.
Laitoin juuri postia support@liberty-flights.co.uk
Edit: Vastaus tuli 14minuutissa, hienoa palvelua. Tämä on kuulemma normaalia ja paketti pitäisi saapua muutaman päivän sisällä Suomeen.
samaa näyttää mulla toi dhl:llän seurannan tila.
Toi DHL:n koodi trackaa yksittäistä "postipussia". Eli lähtee Darwenista ja päätyy Frankfurtin lajittelukeskukseen josta se lähtee trackaamattomana kohti Suomea. Eli varsinaista seurantakoodia DHL:n tilauksissa ei ole, ja ilmeisesti tämä "mail bag tracking code" koskee vain joitain tilauksia, emme siitä erikseen maksa.
-Viljami
Nyt on lakot Farnkissa eli voipi kaikki paketit jotka sitä kautta myöhästyä.Minunkin Jenkeistä tullut lepää siellä eikä liiku.
LF:ltä on ollut jo jonkin aikaa monet suosikkimakuni vahvuuksissa 18 ja 24 lopussa, milloinhan tulee täydennystä?
Täällä odotellaan kanssa 10.2 lähetettyä kirjettä! Eipä tässä kait auta kun odottaa ja toivoa että tulee mahdollisimman nopeasti (prkl liemet täysin loppu).
Edelliset tilauset kyllä saapunut nopeasti ja hyvin pakattuna muutamaa vajaata nestepulloa lukuunottamatta!
Overall tyytyväinen asiakas.
10.2 näyttää olevan uusi "22.12", eli Royal Mail on tehnyt jotain mystistä näille paketeille ja ne viivästyvät. Tämä on ärsyttävä ominaisuus Royal Mailissa, joka yleensä ilmenee noin yhtenä päivänä kuukaudesta. Olemme paraikaa uudistamassa postitustamme DHL:lle, jotta pääsisimme näistä RM:n sekoiluista. Tämä sama ongelma koskettaa jokaista liikettä joka joutuu kyseisen instituution kanssa toimimaan. Jos paketit eivät ole ilmestyneet 16. arkipäivänä lähetyksestä, niin lähetämme ne uudestaan. Pahoittelemme kovasti tapahtunutta!
Mitä nesteitä tarkoitat? Pink Spotteja tulee tänään lisää.
-Viljami
hei onko tietoa missä vika ja voiko korjata kun ihan uudesta EgoT atomisaattorista ääni kuuluu käytettäessä ja kuumenee mutta ulos ei tule yhtään mitään?
Jos kerran aloittelija niin teitkö reijän tankkiin joka laitetaan atomisaattiriin nesteellä täytettynä?Kokeilla voit toimiiko ato eli tiputa suoraan 2-3 tippaa aton sisälle ja imaise sitten suotaan siitä ilman tankkia.Jos höyryt tulee niin vika tankissa eli liian pieni reikä siinä.
Eihän ato tulvi? Jos meinaa jo vuotaa, todennäköisesti suattaap olla liikaa nestettä sisällä, sillon ei wörki. Kokeile puhaltaa reippaasti akkupäästä kaikki nesteet ulos ja sit varovainen imasu, jos tulee palaneen maku + höyryä (nam) avot, muutama tippa perään ja höyryttelemään O0
Kulkeeko atosta ilma läpi? Kyllä sieltä pitäisi jotain höyryä/savua tulla, jos se kerta kuumenee. Kokeile suurentaa tankin reikää ja pyöritellä tankkia atossa. Voit myös kokeilla ottaa muutaman kuivaimun ennen kuin annat atolle virtaa. Tämän foorumin eGo-T -ketjusta löytyy hyviä vinkkejä ko. mallin käyttöön.
Nyt on aidot AW:n akut sivuilla!
http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=23
-Viljami
Ja taas oli saapumisilmoitus postilootassa kun töistä tulin, olen kyllä enemmänkuin tyytyväinen Libertyyn, ja en kyllä muualta ole pitkään aikaan mitään tilannutkaan, ja muutenkin olen tyytyväinen jos tilaamani tuotteet tulee kahdessa viikossa.(yleensä tulevat viikossa). Mutta olen varautunut ja sen verran pitää jokaisella olla tavaraa varstossa, jotta pari viikkoo pärjää. Just, kattelin että mulla on sen verran nikotiinia että pärjään noin 4 vuotta. :antismoke:
Tuoko dhl kotiin saakka noi paketit?
Ei ole kuriiripalvelu, mutta tulevat postin mukana kotiin.
-Viljami