Pitäs hommaa picon nokkaan uus tankki ku ei toi serpent mini oo mun juttu. pitäis olla dual coil ja mieluusti mahdollisimman lyhyt ettei näytä tyhmältä. griffin 22 ois hyvä mut vähä turhan pitkä' tohon
Printable View
Pitäs hommaa picon nokkaan uus tankki ku ei toi serpent mini oo mun juttu. pitäis olla dual coil ja mieluusti mahdollisimman lyhyt ettei näytä tyhmältä. griffin 22 ois hyvä mut vähä turhan pitkä' tohon
Goblin on hyvä kuten toma kertoi. Sit muita vaihtoehtoi vois olla engine mini, dotmod petri rta (myös klooni rokkaa hyvin) tai sit 22 mm avocado (uusi avo näytti aika hyvältä mut taitaa olla viel pre-order tilassa)
Engine mini tosiaan. Siinä varmasti näppärä vaihtoehto!
Ai se menee picoon? Jotenki olettanu et ois yli 22m. se pitää kyl hommata mikäli sopii tohon eikä tule yli
Kyllä siihen tosiaan 23mm atot mahtuu. Mulla on oikeistaan aina ollut picossa kiinni Merlin rta joka on kans 23mm ja hyvin on toiminut.
Luulin itekki et se ei sopis. Mut tossa se omassa kyllä sit keikku tänäänki. Merliinejä en oo kyl saanu sopimaan jostain syystä. Mut onhan noissakin heittoja. Ei ne kaikki identtisii oo.
Mikä rta olisi sellainen joka wickaisi tarpeeksi hyvin vg:tä ettei pukkaisi kokoajan dryhittejä? Nesteet sekoittelen 90/10 suhteella.
Tällä hetkellä löytyy tankkipuolelta Griffin 25 ja IJOY Limitless RDTA, enkä usko että nuo wickaus ongelmat johtuu pelkästään wickaus tyylistä tai buildista, kokeillut kaikkia mahdollisia tapoja ja buildeja, enkä siltikään saa mielyttäviä höyryjä ilman että pukkaisi dryhittia yli parin sekunnin höyryillä.
Täytyykö se vaan pysyä drippereissä? :D
Rellun nokille rta etsimässä, mieluiten 24-25mm. Griffinit koluttu läpi jo jne..
^ Aromamizer Supreme , Engine, ... Onhan noita. Se pitää vaan itse kokeilla, että mikä on itelleen mieluisin omaan höyryttelytapaan.
On, vähän pitäisi tietää tarkemmin millaisia ominaisuuksia olet hakemassa.
OBS Engine ainakin on ihan pomminvarma valinta. Eikä vuoda!
No lähinnä dual coilinen dekki ja ei tarvetta sinkulle, +3ml ku mahtuu mehua nii se riittää, eikait muita kriteerejä ole. Rdta käy myös vaikken niihin ole tutustunut vielä ja täytyys kattoo noi ylempänä mainitut.
Sense herakles rta 2, nimenomaan toi 2 versio. Paras rta mitä oon itse kokeillu ja on noita jokunen ollu kuitenki. Wickaa ku unelma ja on tilaa rakentaa. Käytännös samanlainen ku griffin mut paranneltuna
Njoo, heitin supremen ja herakles v2 tilaukseen. Pannaan kirpparille jossei ne miellytä.
Raaputatko pumpulit aina kunnolla päistä? Griffin 25 on aika ranttu pumpuloinnille. Itse suosittelisin ehkä Griffin 25 plussaversiota, siinä on uusi paljon parempi decki ja wickaa aivan älyttömän hyvin. Pumpuleissakin on aavistuksen eroja, toisia ei tarvitse niin paljoa väkerrellä, että wickaavat hyvin. Itse käytän Kendo vape cotton goldia, kun sitä ei tarvitse muuta kuin ottaa sopivasti, vetää coilin läpi ja vähän harjata+leikata, jonka jälkeen se wickaa aivan älyttömän hyvin ja kestää pitkään ennen vaihtotarvetta. Löytyy höyrykeisarilta.
Kertokaahan kokemuksia petri rta 22m (aito)
Onko se oikeasti 80€ arvoinen kapistus,helppo setupoida?onnistuuko single coil?...
No nyt on aito petri rta ollut päivittäisessä käytössä noin vk verran ja onhan se hyvä mutta itsellä vähän ongelmia kyllä ollut tämän kanssa,suoraansanottuna alkaa jo. Hermoon koskea semisti.
Laadukas ja helppo setupoida mutta
Kertaakaan en ole vielä saanut täytettyä tätä ilman että vuotaisi alailmoista,ihan sama onko lämmin vai kylmä tankki niin aina vuotaa täytönjälkeen vaikka ilmat kiinni kääntö ilmat auki taktiikalla tehnyt. Hikoilee myös kyllä paljon alailmoista käytön aikana,jos ei kertaakaan paperilla pyyhi tuon 2ml aikana niin on modi aikamoisessa mähmässä,nesteet 70/30.
Liekkö tässä joku vika vai onko ominaisuus?
Huomannut ite, että wickien määrä ratkaisee kerääkö nestettä ilmarööreihin vai ei. Tosin ei oo ikinä itellä vuotanu nesteitä pihalle, vaan "kerää" nestettä ilmarööreihin muttei valu pois. Ja parit kovat imasut ilman tulittamista niin ne vähäisetkit nesteet on poistunut ilmarööreistä.
Auttakaas nyt miestä mäessä.
Tällä hetkellä käytössä Kangerin subtank mini, tosin RBA hajosi jo, joten nyt mennään valmiilla paketeilla.
Mikä on tankillinen, kohtuuhintainen laite mikä ei jumankekka kurlaa eikä laske alleen? Mitään drippiä en tarvi, vaan nimen omaan tankillisen. Eli idioottivarman perus vehkeen mitä käyttää 24/7/365.
Ei pelota wikkaukset, ei haittaa että joskus pitää vaihtaa coilia. Mutta kun toimisi ja antaisi jossain järkevissä ohmeissa ja volteilla järkevät höyryt. Niin ja ei silti kurlaisi ja valuttaisi ja ei kurlaisi ja valuttaisi jada jada.
Joku varmasti on moiseen törmännyt, minä en. Lähes kaikki toimii noin sen viikon ja sitten alkaa se show. Kangerinkin luulin olevan "the" laite, kunnes parin viikon käytön jälkeen alkoi se alamäki ja RBA paska joka aamu näytti nollaa ohmia, jollei kostutellut sormiaan nesteeseen, että sai vähän painettua alhaalta nastaa sisään ja kontaktia kuntoon.
Toivonko liikoja?
^Ootko tutustunu OBS:n Engine Nanoon? :)
Nanolle täältäkin ääni, muutaman viikon ollut käytössä ja ei mitään valittamista.
Merlin tuntuis toimivan kohtuullisen moitteettomasti, kun ohjeiden mukaan asettelee pumpulit. Ja alapää pysyy kuivana.
Serpentti, toimii 100% varmuudella teki sit mitä vaan sille.
Serpent mini on kyllä soiva peli.
Onko kellään kokemusta tosta wotofo troll rta:sta? Saattaisi olla seuraavana hankinnassa.
Kyll se kannattaa tilata. Ite oon tykänny. Ollu nyt yks eniten käytettyjä rta:ita toi trolli. Makua antaa kivasti ja on helppo rakentaa. Tilasin jo toisen ku on niin hyvä . :thumbup:
Trolli on soiva peli. Ei erityisen hyvä makusteluun, mutta jos kaipaa isoja pilviä niin helkkarin hyvä laitos. Jos kaipaa serpent minimäistä kokemusta dripperistä, niin suosittelisin ennemmin Nardaa tai Sweettoothia, noissa nesteen maku tulee paremmin esille mutta pilvet eivät ole niin näyttäviä.
Mikä 22mm RTA tarjoaa parhaat höyryt 35-40 watilla? Direct to lung. Ehkä parhaat höyryt tällä wattialueella on tarjonnut Supertank mini, mutta en jaksais atopäitä enää ostella. Serpent mini on toistaiseksi paras rakennettavista, mutta hitusen ilmavampi sekin saisi olla. Goblin mini v2 löytyy myös, ihan pikkunätit höyryt sekin tarjoilee mutta vähän meh.
Mitä tankkeja kannattaa vilkuilla, jos hyvän tankin kriteereitä ovat hyvä hyöryntuotto ja vuotamattomuus? En tiedä yhtään, että missä näiden suhteen nykyään mennään, eikä tankin edes ole mitenkään pakko olla RBA. Modiksi tankille tulee joku moderni 2x18650 boxmod, josta kyselinkin suosituksia täällä.
Vastataan nyt tännekkin. Obs Engine ei ainakaan vuoda koska ottaa ilmat ylhäältä. Makua ja höyryä tuottaa hyvin. Toiset tykkää, toiset ei. Itsellä eniten on toi käytössä. Löytyy 25 ja 23(mini) millisenä dualcoileille, 25 millisenä sinkulle (nano) ja viel valmiscoileille (sub) versiot. Sit ois tietysti noi rdta:t. Niitäkin on vaikee saada vuotamaan ellei koko ajan kyljellään pidä. Esim Ijoy limitless classic on tosi hyvä.
Engine on kyl todella hyvä. Osa väittää et ois vaikea saada toimimaan mut ite sain kerralla wickauksen kohdilleen. Ei tosiaan vuoda, saattaa vähän räkiä täytön jälkeen. Antaa todella hyvin höyryä ja makuakin piisaa
Kiitos! Tämä olikin selvästi suhteellisen helppo kysymys, Engine näyttää omaankin silmääni asialliselta. Jos ei ole mitään erityistä syytä suosia valmiscoileilla käyvää versiota(?), niin otetaan tuosta sitten RTA-versio.
Single coil kuulostaisi aloittelijalle helpommalta, mutta pystyykö myös tuota dual coil-versiota ajamaan single coilina? Jos pystyy, niin valinta on sekin suhteen helppo. :)
Noissa kuvissa olevat coilit ovat muuten jotain kierteisen näköistä lankaa, itseltäni löytyy kaapista vain yksinkertaista (kierteetöntö) kanthalia. Kelpaako se, vai täytyykö tuon kaveriksi ostaa jotain uutta vastuslankaa? Valmiscoilitkin kelpaavat, jos joku viitsii suositella sopivaa ohm-määrää. (Ja ainiin, jos valmiscoililla dual-coil-setupit saa onnistumaan ns. aina, niin sekin puoltaisi sitten dual coil-versiota ja valmiscoileja.)
RDTA:lla ei taida tehdä oikein mitään, jos erillinen RBA-dripperi löytyy jo valmiina?
Toisaalta ei tee jos rda:ta tykkää käyttää. Rdta:ssa on vaan erona tankki deckin alla jolloin ei tarvii nii usen drippailla.
Lähtökohtaisesti dual versiota ei oo suunniteltu sinkulle ja mitään adapteria siihen käyttötarkoitukseen ei tule mukana. Tietysti jos säätää haluaa ni kait sekin onnistuu mut ennemmin sitä varten hankkisin ihan nanon kaveriksi. Kuvissa vissiin on käytössä clapton langat tai twisted langat. Mut kyl ne käy ja kukkuu ihan normi kantturallakin. Mut suosittelen kokeilee myös kanthal claptoniakin. Valmiscoileista ei itellä ole kokemusta ku oon kiepitelly ite aina noi vastukset.