Ookoo. Eli helppoa kuin heinänteko. Mulla on siinä paypalissa vaan se top up-siirto! Eli siirrän ensin tililtäni rahaa sinne playboihini.
Printable View
AtomizersAtomizer Kayfun Lite Ehpro :: Ego²
Kyllä tota kaiffaria raiskataan joka suunnasta.
Joku kloonaaja vois pikkuhiljaa tehdä tosta hatusta hieman älykkäämmän näkösen.
:D perjantaina pitäs kuuriri olla ovella
Otin myös tuon kalliin ups toimituksen kokeeksi.Ei tämä nyt mikään dhl tosiaan ole,18pv aamulla tilasin ja paketti ei ole selvinnyt vielä liettuaa pitemmälle.
Ei ups tuolta on viikossa tullu aina. Mullakin on jossain liettuas ny ja perjantaina tosiaan paketti kotona seurannan mukaan
Normi postilla tilasin 14pv ja maanantaina 18pv olis saany hakea :rolleyes:
Halvimmalla postills tulee aina 3-4 vuorokaudessa, turha sitä upsia käyrtää
Köh sen verran iso satsi että varmuudeksi :)
Kovinpa nopeasti jotkut saaneet.Tilasin halvimman mukaan viime viikon Ma ja nyt mennään Ke,lieneekö lentolakko vai mikä..Kaverilla meni Ma-Ma eli tasan viikko. No tänään To sitten saapuikin....pääsee kokkailemaan:D
Ehpro kaiffari kloonista vähän lukaisin ja ei kuulemma kovin vakuuta laadultaan. Itse odottaisin Tobecoa varastoon.
Kerkesitkin jo mainitsemaan..
tälläisiä uutukaisia olisi näillä..
Atomizer Kayfun 3.1 Ehpro
http://ego2.pl/429-1167-large/atomiz...n-31-ehpro.jpg
ja litestäkin joku toinen klooni..
Atomizer Kayfun Lite Ehpro
..ja...
Body Nemesis Clone
http://ego2.pl/430-1170-large/body-nemesis-clone.jpg
Itse tilasin viimeviikon perjantaina, lauantaina näytti wysylkaa, mutta vieläkään ei ole seurantakoodia ilmaantunut vaikka nätisti pyysin heitä ilmoittamaan sen heti kun on mahdollista. Noh, odotellaan nyt kun ei niin akuutti tarve ole tilatuille tavaroille. :)
Tilasin viime vklp ja eilen oli jo postissa :) Tosin en saanut seurantakoodia joten jouduin ylimääräisen päivän venaamaan.
mulle rävähti upsilla viikossa mukana extrana oli tullu tietysti karkki ja nyt oli hangsenin 36mg vpg pohjaa pullollinen :D
Mulle toi hangsenin 36mg pohja mikä kans oli extrana ni siinä oli jotain outoa. Ei mitään erikoista hajua tai makua mut ku tein nestettä siitä niin se ei tuntunu kestävän tehoja pahemmin.