Onkos muuten joku kokeillut eri muotoisten meshipalojen vaikutusta genesiksen toimintaan?
Tyypillinen wikkihän on suorakaide, mutta esimerkiksi kolmion toimivuus kiinnostaisi.
Printable View
Onkos muuten joku kokeillut eri muotoisten meshipalojen vaikutusta genesiksen toimintaan?
Tyypillinen wikkihän on suorakaide, mutta esimerkiksi kolmion toimivuus kiinnostaisi.
Onko mitään nyrkkisääntöö et koska pitää kääntää 325 meshistä wickki? Meneekö 50/50 pg vg vielä 400 meshillä?
Wickki palan muoto vaikuttaa lähinnä siihen mitä siitä saa käärittyä, ei oikein mihinkään muuhun. Esim Scuba tyylinen mutka onnistuu parhaiten poikittaisesta kolmiosta, ei se siihen maadoitus ongelmaan ainakaan vaikuta, sen saa pois vaan itsepäisellä hapetus operaatiolla :D
Ohjesääntö wickkin laadussa on se että jos neste ei kulje kokeile isompi reikästä, mitään sääntöä ei ole, ite laitan bobankin läpi tosta 400*400 meshistä.
Mä käytän melkeempä pelkästään 325 meshiä. Mun mielestä se on vaan helpompi vaihtoehto ja en nää mitään syytä miksi käyttää 400:sta. Käytän yleensä paksumpia mehuja mutta en noilla ohuemmillakaan ole kertaakaan saanut vielä laitetta tulvimaan 325:lla.
Kertokaapas viisaammat että mistä tunnistan 400 meshin ja 325 meshin kun did tuli tänään ja meshejä ei ollut merkattu ja sain setupin tehtyä toimii ok ei hot spotteja mutta ei wikkaa pysty asennossa kunnolla mutta vaaka asennossa toimii kyllä.missä siis vika vastusta sain tehtyä 2.3 ohmia? tein wikin noin 3X5cm palasta.
http://www.youtube.com/watch?v=rVZMY...eature=related
Tuossa tuo vääntää yhdestä langasta? Mahtaako tuo lanka olla jotain erityistä?
Se yksi lanka on se valmis coil lanka, eli siinä on kyllä 3 lankaa, liitokset on minimaaliset.
3x5cm pala on helvatan iso. jäiks yhtään reikää keskelle?
^Ok, osaako LSVap sanoa tohon mitään ku mittailen noita niin molemmista langoista löytyy resistanssia? mahdoinko saada väärää lankaa toisesksi.
Siis kyllä NR-langassakin jonkin verran vastusta on, vähempi verrattuna R-lankaan tosin.
Hiukka riippuu että minkä verran vastusta, ei se NR ihan vastukseton ole. ota 2cm pätkä ja jos vastu 1.5-2.5 niin se on vastus lankaa jos 0.1 tms niin NR lankaa. Tsekkaa ekana mittarin sisäinen vastus....
Juu, Jali tuossa jo mainitsikin asiasta. Mulla on tuossa molempia lankoja noin 4,5 cm pätkä ja kun mittaan päistä toinen antaa 2,3 ohmia ja toinen 3,0 ohmia, tuosta ku vähennetään mittapiuhojen vastus niin ei noissa niin hirveesti eroa ole, toinen lanka on vähän ohuempaa kuin toinen ja sekin selttää tuota vastuksen eroa.
Kuulostais Nichromelta ja Kanthalilta. TAI toinen on valmis vastuslanka.... Kato ettei siinä ole sellasia ihan mini liitoksia. TAI olet saanut kaksi valmista coil lankaa :) Kato läpi....
Jotain jännää tässä mun penelopen setupissa on, kun en oo kertaakaan avannu tota nesteen syöttöä ja silti tuntuu toimivan ihan hyvin. Varmaan jää se "mutteri" vähän auki kun miinus lanka on siellä alla niin sieltä tulee nestettä langalle. Ajan tota tosin 3,7 voltilla ja 2 ohmia vastus. Varmaan alkais antaa kuivaa jos nostais voltteja. En olis uskonu, et sanon näin mut mun mielestä tä on parempi kun genesis line. Helpompi koota, helpompi laittaa nestettä ja sain tän toimimaan paremmin kun mitä tota lineä oon kertaakaan saanu. Melkeen tekis mieli laittaa line myyntiin ja ostaa toinen penelope. Taidan kyl vielä pitää ton linen ainakin siihen saakka et noita muita genesiksiä alkaa tipahtelemaan postiluukusta.
Edit. No joo kun nosti 4.5 volttiin ni pitää näköjään tota nesteensyöttöä avata. Taitaa muuten kestää jännitettä vähän paremmin tä silica wicki kun mitä meshi. Jossain rnmreviewsin videossa sillä oli odyssä 2.2 ohmia vastus ja 7.4 volttia kahdella akulla. Vois tosin ottaa kurkun päälle vähän
Itellä usein sekä Ody että Pene toimii ihan availematta ihan komiasti. Jos chain vapottaa tai nostaa voltteja niin sillon tarttee kyl avata.