Yleensä Kalat ottavat Perhon suuhun.:thinking:
Printable View
Yleensä Kalat ottavat Perhon suuhun.:thinking:
Tuli sidottua taas parit kuulapupat. Tulee Kuhmon harjuksille ensi kesänä kiireiset illat! Btw siellä on sulle kauppapaikalla aito Rose V1 myynnissä ;)
Bogella vetelen. Liite 21053 Onkos Rose kallis? Ei köyhällä ole sellaisiin kuitenkaan varaa.:thinking:
Sorry mut ei ollut Rose oikeen mun makuun. Enkä edes tiedä miksei.:crying:
En mä Menehtynyt ole, vaikka päivän hiljaa.:laugh: On ollut liian hiljaista Foorulla, kun pelkkiä lukijoita.:unsure: Tokihan minäkin osaan olla olla hiljaa, jos muutkin.
Puskee kiirettä, niin ei kerkee spämmäämään. :( ..tuttaa kun ei ees vapaita saa ottaa rennosti ja srtupöitä väännellen. X-(
Kiire joskus komiaa. Jatkuvana ei oikein, pitkän päälle :unsure:
Pitäis ehkä käyä kohta puolii uudellee laseraatis jos ne tutkis käden uurestaha!
Jos ei kestä kiertoliikettä, niin ei hyvä. jos Ranteessa jotain ongelmaa, kannattaa kuvauttaa kunnolla.:crying:
Hiusmurtumahan siellä. :crying: Kuvauksissa löytyy kyllä. Kipsiin ja pari viikkoa vapaata.:drool: Yleensä sen merkki, jos ei kiertoliikettä kestä. Mulla juniorina oli aina toinen käsi kipsissä.:laugh: Toinen ku saatiin pois, ni toista alettiin kipsaamaan.:unsure:
Ei kuvissa viime vklp ainakaa lääkärin mukaan näkyny:( värttinäluun päässä aiemmin samssa ranteessa hiusmurtuman ja murtuman rajamailla luusärö 5 vuotta sitte! Jos sitä ottais lauvantain tavotteeks tk-ssa istumisen! Viime sunnuntaina 1.5H ja kotio päivystyksestä! :)
Sanot että, Melkein Ylilääkäri luiden katkomisessa. :laugh:
Jokos on kaikki Tiivarit imetty? ja menikö Violetti ja Kellertävä jo kaikki loppuun? :drool:
Säästelyt vähän Hanurista. Nauttii täysillä kun voi. Eli tyyliin Kaikkihetimullemitämahdollista.:popcorn:
Katotaan sit joskus. Mul tuossa jonkun verran 10ml pulloja tyhjinä. Koitan siirtyä lasisiiin, ku löydän sopivia jostain.:thinking: