etkö sä audrina tykänny army kuosista?
Liite 11087
Printable View
etkö sä audrina tykänny army kuosista?
Liite 11087
Minä alotin kartoilla, ne toimii kuin junan vessa mutta mulle eivät tarjonneet mitään suurta elämystä maun puolesta. Toisaalta, kyllä minä tupakista eroon niillä pääsin.
Vaikka postikuluissa tekeekin mieli säästää, niin suosittelen ostamaan aluksi vain yhden yksilön kutakin laitetta. On hyvin todennäköistä että se ei olekaan sulle The Laite, jolloin 7-pack olisi harmittava hankinta.
Mitä tulee Vamoon ja Lambo 4:ään, niin tuosta kolmikosta menisin itse luultavasti Vamo V5:lla, pituudestaan huolimatta. Tosin, käyttistä se Lava 4:kin taitaa olla. Vai oliko niissäkin se ero että toisen valmistajan Lava oli jees, toisen vähän vähemmän?
Toisaalta Winder/Evod-VV/Spinner/Twist -akut on kätevän kokoisia ja palvelee käyttötarkoitustaan hyvin. Jos 11W riittää niin esim 1300mAh Spinnerillä pääsis mukavasti Vamoa halvemmalla ja pienemmällä.
Clearoksi ottaisin Aspire-sarjasta sopivimmalta vaikuttavan mallin.
Eli pitää ihan laittaa testaukseen noi tankit :)
Vamo V5 on siis kaikista pisin? Ite jotenki tykästyin nyt tohon lavatubeen joten nyt on sitten painiskeltava Lava 4 ja V5 välillä. Ja tietty vinkkejä saa antaa että kumpi on eGon ex käyttäjälle se parempi ja helpompi.
Spinnerillä? Heh, nykynen eGo on 900mAh ja mun mielestä aika semi hyvä. Spinnereitä saa esimerkiksi mistä? Ja noita Aspire clearoita?
Wattisäätöinen (Vamo) on helpompi, riittää kun etsit itsellesi sopivan tehon ja käytät sitä. Volttisäätöisellä tehon määrään vaikuttaa höyryttimen vastuksen suuruus, eli saadakseen saman tehon eri höyryttimestä pitää joko vähän laskeskella, tai sitten aina kokeilemalla etsiä sopiva asetus.
Jos käytät vain yhtä höyrytintä, tuosta wattisäätöisyydestä ei ole helpotusta.
Spinnerissä on säädettävä jännite, kuten Lavatubessakin. 1300mAh Spinner on kätevä laite, ja reilusti pienempi kuin nuo mainitut modit.Lainaus:
Spinnerillä? Heh, nykynen eGo on 900mAh ja mun mielestä aika semi hyvä.
eGo2.pl, Puff.fi, Finnvape, Elektrosavu, ja mitä niitä nyt on.Lainaus:
Spinnereitä saa esimerkiksi mistä? Ja noita Aspire clearoita?
Oon lukenut huonoo palautetta tosta Vamosta niin sen takia en oikeen syty enää noille modeille et enemmän nyt se Lavatube kiinostaa.
Ei ole enää :evil:
En tiedä kumpi on suositumpi laite, vamo vai lavatubet. Kummallakin käyttäjämäärä on iso, jolloin tulee huonoa sanottavaa laitteesta kuin laitteesta.
Mulla on ollu käytössä 3 eri lavatubea ja yksi vamo. Ja vamoa suosittelen jos modia etsii, se vaan on parempi.
Vaimolle tuli CE4 PRO clearoja ja siitä en saa drip tippiä pois sit millään! Onko muilla kokemusta samasta hommasta??
Eiköhän se kiertämällä/vetämällä lähde.
ps. Tuolla olis ihan tuo helppitopiccikin.
Kierteet löytyy
itsellä oli joskus sama ongelma clearon suhteen ja väänsin sitä ja se meni rikki sitten sitä tutkailin ja siellää oli jotain limaa tai muuta sellaista pääsyt väliin :D
Kokemuksia Vision Spinneristä? Tarkoitus ostaa ensimmäinen VV-akku ja miettiny Spinneriä. Onko hyvä valinta vai suositteletteko jotain muuta? Vähintää 1000mah mieluiten.
Clearoina vissiin nämä Kangerin evodit hyviä? Täällä ainakin moni suositellut.
Spinner 1300mAh on kiva, ei yhtä pitkä kuin 1000-1100mAh akut ja pari milliä paksumpi. Merkittävää eroa ei Spinnerin, Twistin, Winderin ja Evod-VV:n välillä taida olla, joissain niistä vaan on helpommin luettava asteikko ja karhennettu säätörulla.
Kiitokset kaleppo ja mrelwood!
mistä nettipuljusta kunnon poranteriä ilmareikien suurentamiseen? ja mimmoset olis kestäviä ja hyviä.