Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
2? 3:lle ilmoitetaan alkaen 60cm -?
Mites tämä toimis? https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Ego-ac...94/92365/92389
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Pitää palauttaa toi GoPro kamera. Vasta eilen löysin jenkkifoorumilta että tarkennusalue alkaa 2 metristä eteenpäin!
No johan on. :o
Mulla toi vanha rupunen pokkari tarkentaa lähimmillään 0.5 metriin ja pidin sitä jo törkeen pitkänä minimitarkennusetäisyytenä. Nyt on sitten Logitechin C525, joka tarkentaa ~4cm päähän ja pidin sitä suht normaalina nykypäivän videokameralle, mutta olin vissiin väärässä. :P
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Urheilukamerassa ei tee yhtään mitään tuommosilla cm tarkennuksilla :D
Joskus aikoinaan oli LG Viewty, prkl onhan se vieläkin jossain. Siinä on macrokuvaus ja hidastetut videot :) Pitäiskin kokeilla mitä sillä saa aikaiseksi ;) Jospa se yllättää ? Tuskin :D mutta siinä olis kamerajalusta etc
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Joskus aikoinaan oli LG Viewty, prkl onhan se vieläkin jossain. Siinä on macrokuvaus ja hidastetut videot :) Pitäiskin kokeilla mitä sillä saa aikaiseksi ;) Jospa se yllättää ? Tuskin :D mutta siinä olis kamerajalusta etc
sama vehjas oli ja olihan sillä hidastuksella kiva leikkiä. ja olis kyllä edelleen. laittais videoarvosteluihin vapotteluosuudet nopeutetun sijaan hidastettuna :D
tänne tämä piti laittaa:
Clearance instructions from the importer are required.
Recommended action:
Importer must provide instructions.
Sinne jämähti sample-piirit :antismoke:
Täytyypä ottaa yhteyttä FedExiin ..
Soittelin aspaan ja kunhan tulli vapauttaa paketin niin nyssäkkä jatkaa matkaansa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Se on ihan totta, mutta ois silti voinu kuvitella että tommosessa "paremman luokan" kamerassa ois ollu edes se 0.5m tarkennus.
perkele laitoin työvaatteet pesukoneeseen ja kuinka ollakkaan kuukauden vanha sgs3 taskussa :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jannek87
perkele laitoin työvaatteet pesukoneeseen ja kuinka ollakkaan kuukauden vanha sgs3 taskussa :(
Ei tollasia hentoja kännyköitä töihin muutenkaan :) Kai sulla on joku Gigantin "hajoita tahallasi ja hae uusi"-vakuutus siinä :D
Kun laitteissa on kiinni paljon markkoja ja tuntuu että helpoimmat ja parhaimmat löylyt antaisi lavatube + rtank... (En vaan osaa)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Shreds
Kun laitteissa on kiinni paljon markkoja ja tuntuu että helpoimmat ja parhaimmat löylyt antaisi lavatube + rtank... (En vaan osaa)
Ei ne mekaaniset korumodit kicki apuvälineenä välttistä se käytön kannalta paras vaihtoehto olekaan :D
On se ggts+kick+ody v2 silti vaan jotenkin nautinnollisempi kokemus sohvalla makoillessa kuin lavatube+r-tank. psykologista...
Olin varma että pääsis viimeistään perjantaina Provarin makuun, lauantaina tilattu.
Itella kuitenkin kusee jotain ja sehän vituttaa suunnattomasti.
Inaweran pakettia einäy, joutuu ehkä "turvautuu" analogiseen tänä vklp :antismoke:, alkaa olee pahatkin nesteet lopussa. :'(
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Niinhän nuo hyvät nesteet alkaa olla lopuillaan. Ja pahojakin kaadoin viemäriin eilen varmaan 100ml ;P
Noo onhan noita vielä ja tilaamallahan niitä saa taas lisää.
Mutta mitä nestettä sitä tilais, tuntuu prkl ettei mitään litkua jaksa kovin kauaa vaikka mikä olis :( :/
ei nyt vituta mutta ärsyttää, kun pistää auton myyntiin -jossa paljon tuningpalikkaa- ja "tiukkahinta" -kyselyitä tulee maili täyteen ja puhelin soi jatkuvasti. Ja sitten saa kuulla paskanjauhamista ettei vastata puhelimeen. Koittais nuo jannut kerätä tai pyytää iskältä rahat. Mamma antaa varmaan pehmonallen kun ei kauppa onnistunutkaan :P
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Nulleeet
Inaweran pakettia einäy, joutuu ehkä "turvautuu" analogiseen tänä vklp :antismoke:, alkaa olee pahatkin nesteet lopussa. :'(
Täältä löytyy, jos Lahdesta noutaa!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
laonovi
ei nyt vituta mutta ärsyttää, kun pistää auton myyntiin -jossa paljon tuningpalikkaa- ja "tiukkahinta" -kyselyitä tulee maili täyteen ja puhelin soi jatkuvasti. Ja sitten saa kuulla paskanjauhamista ettei vastata puhelimeen. Koittais nuo jannut kerätä tai pyytää iskältä rahat. Mamma antaa varmaan pehmonallen kun ei kauppa onnistunutkaan :P
Luovutin oman vanhan tuning-auton myymisen jo kauan sitten, liian paljon kallista palikkaa kiinni suhteessa tuunaamattomien vastaavien autojen hintoihin.
Pitäis aina mukamas myydä perusmallin hinnalla tai sit se "ostaja-ehdokas" eli paskaa puhuva, ummet ja lammet lupaileva teinimulkku venyttää ja vanuttaa kauppoja ja lopulta aina joku "isi ei suostunut, liian vaarallinen. ostetaan golf" vastaus siihen loppuun.
autoejn tuunaus on varma tapa iskeä rahansa hevosenkoiranpersiiseen
koska et kuitenkaan saa tuunattua niin että ostajaa kiinnostaisi
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Luovutin oman vanhan tuning-auton myymisen jo kauan sitten, liian paljon kallista palikkaa kiinni suhteessa tuunaamattomien vastaavien autojen hintoihin.
Pitäis aina mukamas myydä perusmallin hinnalla tai sit se "ostaja-ehdokas" eli paskaa puhuva, ummet ja lammet lupaileva teinimulkku venyttää ja vanuttaa kauppoja ja lopulta aina joku "isi ei suostunut, liian vaarallinen. ostetaan golf" vastaus siihen loppuun.
Jäbä puhuu mun suulla! :D Jos laittaisin osina myyntiin ni saisin ehkä 5x hinnan mutta ei jaksa nähdä vaivaa. Tähän kyllä sopii sanonta "persaukiset älkää vaivautuko"!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Natsu
Jos jonkun klassikon menit tuunaamaan niin tarttis saada halvemmalla kuin tuunaamaton.. menee nääs vitusti rahaa että saa sen taas kuntoon :D
Mä joskus hakkasin yhteen brittiin 40tmk.. sain omani takaisin ja voittoakin :esmoke: