Kokeilin äsken kiikaria tos pihalla, nätti kuutamo kehissä, nätisti vois hirven kaataa, hyvin näkyy :)
Printable View
Kokeilin äsken kiikaria tos pihalla, nätti kuutamo kehissä, nätisti vois hirven kaataa, hyvin näkyy :)
Hyi saakeli kun on pihalla kylmä. Piti mennä maggaraa rillaan eka ihan paitasillaan, sen verran tarkeni, että sain naksautettua rillin päälle. Huppari päälle ja kaikki polttimet täysille rillistä, ni johan pysty oleen. Onneks kaasu on halpaa ja sitä saa kaupasta lisää
10.8 näyttää mittari. Just kävin sihtailemas paitahihasillaan pihalla eikä kylmä tullu...
Mä en enää viitti ees lähtee pihalle. En varmaan ees pääsis sinne puhumattakaan takasin. Onneks voi höyrytä sisällä huolettomasti
Vittu hirviluvat tippunu puoleen viime syksystä. Yx juntti sanonu maat irti ja päättäjät sekoillu lupien jaon kans [emoji30] Viimevuonna 11 aikasta & 12 vasaa, tänä syksynä 6&6... Maita lähti kuitenkin "vaan" 400ha. 9+9 pitäs kaiken järjen mukaan olla... No tulee lyhyempi pyyntiaika. Ei olla ees kaikkia ammuttu viime vuosina.
Mä itse lähtisin jahtiin vaikkei lihaa sais ollenkaan, se ei saa olla pääasia.
Systeri meinas kaataa hirven eilen päivällä (siis lauantaina), hirvi kyl kerkis alta pois ja tais siskokin sotkea jarrua pikkasen... Jäi kuulemma metri väliäkin vielä...
Juu ei kannata autolla metsästää... Ja kolarihirvi menee meiän alueella monttuun vaik ois asiantunteva mies paikalla, vetäsee yleensä törmäyksessä rapamahan sisään lihan kudoksiin, ei koiratkaan syö...
... täällä kukaan oo humalassa [emoji13]
Aina kannattaa tehdä pienet paukut.
Edelleen oon kyl sitä mieltä että pakkasta tuol pihalla on. Vaikka puhelin väittää jotain 10 astetta. Hitto kun ei oo toimivaa ulkolämpömittaria
Taas 26650 kennon vaihto eihän toi ollu onneks ko 3 vaihto tän illa/yön aikana. Tässä akku koossa.
Moogihan se kertoo tarinaa. Tuossa mieleenpainuvin omalle kohdalle:laugh:https://www.youtube.com/watch?v=y7weZz3RQjI
Jaaha mm-kisa lähetys alkoi taas. Jos tuon juuri alkavan maratonin koittais kattoo [emoji6]
Ei oo joo järkevin tapa metsästää.
Tosin joku vuos sitteen joku kolaroi "vaan" peuran kanssa täällä päin ja kun ei kelvannut kenellekään ja sattui meikäläisen isä olemaan paikalla ni sai ottaa matkaan.
Eihän täällä joo kukaan humalassa oo ja aina parit paukut kannattaa tehdä.
Voi niitä pari kerralla tehä. Mä en enää laske paljonko nestettä menee. Äsäksässä menny illan aikana aika vähän ku pääasiassa mörkö phenom + goliath rda combolla menny
Juu ihan sama paljonko menee, oon vähä tilaillu siihen malliin tiivareita et riittää, varsinkin noita 100ml pulloja on helppo tilata reilummin... Tarkoitus ois tilata iso läjä tiivareita noihin lempparinesteisiin ja useampi tonkka pohjia ennen ens kevättä jos huonosti käy... Niksaa pakkasessa loppuelämäks jo, siihen varautunu jo muutaman vuoden...
Vastaan itselleni:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Moog_Konttinen
Ei mikään turha ukko [emoji106]
Kävin kusella ja nätti tähtikirkas taivas. Thaimaas oli outoo kun otavakin oli väärinpäin [emoji33]
Yö pelastettu, bongasin orionin ja metsästäjän vyön [emoji13]
Ratiossa kauppaavat uutta bio-deodoranttia, tuoksuu aidolle hielle [emoji16] No koe-eläinpuisto...
Tein sit kolmannen [emoji53]
Tiivareita pitäisi jatkossakin saada. Esim kaikki FA:ntiivarit kulkee Kitchen Magic nimikkeen alla eli leivontaan ja ruoanlaittoon. hmmmm. RY4:lta maistuvia muffinsseja täytyy leipoa joku päivä. PG ja VG on saatavilla. Niksat ja laitteet on se suurin ongelma.