Kyllä kai se useamman päivän osaa puistattaa ku tarpeeksi ottaa. Et vaan oo yrittäny tarpeeksi kovasti...
Printable View
Niin no eihän se kuusi litraa viiniä ja 40 kaljaa oikeastaan paljon ole jaettuna viidelle päivälle. Ehti siinä ainakin kerran välissä myös selvitä. Ihan heti en taida uudestaan kokeilla, mutta sitten ensikerralla voi ottaa vaikka +50%. Väkeviin en koske, koska simahtaa liian vauhdilla.
n. 100 annosta 5pv riittää kyllä pitään pikku puhinan päällä ellei ole hevosen kokoinen mies ja maksa.
Nuori mies kestää viel tommoisen. Me paapat katkokäveltäs hautuumaalle...
EDIT: Bat Mousea ekaa kertaa testissä. Tää on aika hyvää. Toinen salmarineste ylipäätään joka maistuu.
Lisää lonkeroa. Kiitos hei :cheers:
No hö... :crying: Se taitaa olla sen puoli tuntia jos on hiljaa niin heittää pihalle. Mut huomenna sit, ootan jännityksellä. :wheee:
Bättikseen oon vähän kyllästynyt, mutta mun ja Health Potionin rakkaustarina on saanut jatkoa kun älysin että oikea ratkaisu on LASKEA TEHOA. :D Ei siinä mennytkään kuin puoli vuotta ihmetellä että miksi vielä viime syksynä hyvä neste ei enää maistukkaan muutama imaisua pidempään...
Vaikka olisin juuri kirjautunut sisään niin en voi viestiä laittaa ja toi tapa tökkii tosi paljon muutenkin kaikkinensa.Nyt olen mobiiliversiolla täällä taas.Vähän vi.....taas! se toimi ennen ihan jees :(
.
Miru: Saako sulta tilata suunnittelun tatuointiin. Tiedän mitä haluan, mutta en osaa piirtää sitä... Mä en osaa piirtää kuin sähkökuvia :)
Ekkös sää jollekkin kaverilles sanonut sellaisen piirrellees?
.
No joo, mutta tällä hetkellä ei inspiraatio ole tullakseen ja homma siirtyi :( en lupaa tällä hetkellä mitään tehdä vaan odotan, että inspis iskee.Laita mulle yyveetä millaista haluat jne niin katellaan, mutta joudut odottelemaan :)
On vain muuten nätti kesä ilta.
TSUP!
Joo, muutama tullu tsupattua, kyllä täällä sisällä tarkenee :D.
Mullakin eri nesteistä tulee erilaisia muistoja ja "aikakausia" mieleen. :cool: Mun mielestä kirkkaan väriset nesteet on just kivoja, kiva lisäelementti.
Yllättävää mutta niin on, sade lakkasi eikä tuuli käy, itsekkin loikin tässä välillä takapihalla fiilistelemässä höyrytin toisessa ja Garagen jäätee toisessa kädessä. :esmoke: