Ennen oli vastottajat saunassa kun papparaiset ei itse jaksaneet :mellow:
kyllä se meille on ollut aina vasta :laugh:
vihta oli se jota me pelättiin :blink:
Printable View
No olen tämän itse valinnut kun en harrasta mitn yhden illan juttuja[emoji51] mieluummin odotan jos se oikea joskus tulisi kohdalle[emoji4]
Joskus aikoinaan kun olin asiakaspalvelussa möin yleensä sen paremman vaihtoehdon hinnasta riippumatta (halpa tai kallis brändätty). Sanoin kyllä suoraan jos joku merkkikikkare oli paskempi kuin ns.tarvike taikka jos tarvikkeen boxissa oli sama kikkare x-monta pinnaa halvemmalla.
Ei ehkä firmalle rahallisesti paras tapa, mutta asiakastyytyväisyyden kannalta hyvä.
Käyttääks J tablettia vielä ?
Pakko kysyä onko ne vihreet housut nyt jalassa ?
Heh, mulla on muutama juttu mitä en edes mielelläni myy, tiedän mitä scaibaa ne on. Myyn jos asiakas haluaa mut kerron omat mietteet/kokemukset... 28v kikkareita myyneenä osaan kyl suositellakkin :)
.
Liite 22683
Ja äSSä tulee housuihinsa ;)
Tuitti! :laugh: Näin juhannuksen aatonaattona sitä voikin olla vähän tuitti. ;)
Ei ne hepat siellä rusketusta ota. Lihashuoltoon on solariumin lämpö. :) Ruskettumisesta ja hevosista tuli mieleen pieni tietoisku, kimoista eli valkoisista hevosista n. 80% sairastuu kimosyöpään eli melanoomaan vanhemmalla iällä. Meidänkin tallilta kimosyöpään meni muutama vuosi sitten yksi hevonen. Itsehän holvasin Turkissakin Hawaiian Tropicsia suojakertoimella 50. :cool:
Risu oli se mitä pelättiin joulupukin kontista löytyvän. :teaching:
Kova modi jasperilla tuossa
Sävy sävyyn kynttilä ja housut [emoji106]
E : mitä tankissa ?
.