Otan siinä vähän iltapalaa tänään
Mä oon varmaan ikiteini (vai lapsi)! Nyt vinkki tän hetken kuumimmasta trendistä josta oon ehkä kerran maininnu irkissä...
Odotan postista AIKUISTEN VÄRITYSKIRJAA!!!!
Printable View
höyris ikä on vain numero virallisella paperilla ;)
Jasso se mukavampi noista kahdesta luvusta ;D
En ja siis 69 on vuosi, se "mukavampi" numero...
72 on parasta vuosikertaa [emoji5]
No on, mä tilasin sellaisen Enchanted Forest värityskirjan jossa on mm. tämmöisiä kuvia :3
http://www.laurenceking.com/media/ca...889.in04_1.jpg
http://giftgrapevine.com.au/wp-conte...n-fold-out.jpg
Eiks ookki Jasso IHANAA!!!!!!! <33
Ai saakeli ihania kuvia[emoji173] piirtäminen ja värittäminen on terapeuttista hommaa..ainakin mulle.Hmmm..pitäisköhän munki tilata tommonen[emoji3]
Nyt öitä..ei pysty enää[emoji8]
Kai määki sit meen jos muutki. En mä yksinkää täällä jaksa heilua
Kannattaa, 14e adlibriksessä! Kynällä kirjoittaminen/piirtäminen/värittäminen aktivoi aivoissa sellaisia alueita jotka nykyihmisellä ei enää aktivoidu lainkaan tietokoneella ja puhelimella naputellessa. Ja vaikutus on rauhoittava ja mielen huolista tyhjentävä. Sen takia päiväkirjaan murheista kirjoittaminen kynällä helpottaa oloa paljon enemmän kuin läppärillä päiväkirjan kirjoittaminen. :)
Hmmm... Pitääks sit kehitellä aikuisten värityskirjan lisäksi kalkkisten värityskirja? Irkissä jo suunniteltiin sellaista fitnessvärityskirjaa, jota väritetään 60kg värikynillä... ;)
Huomenta! Kohta mennään, aamuvuorossa voi olla hetken aikaa yhden miehen vajaus, mutta tuskin edes huomaatte sitä. :D Palataan asiaan.
Tsemppiä Ukille! Kovvoo hommoo niinkuin meilläpäin sanotaan.
Näin muuten noita aikuisten värityskirjoja jossain lehtihyllyssä marketissa, oisko ollunna Anttilassa.
Huomenta [emoji4]
Miten toi "aikuisten" värityskirja tuo mieleen Askon fingerporista? Nään silmissäni jo uuden stripin [emoji13]
Huomenta, kuudesta asti painettu duunia :laugh:
Siivoton juttu: Kai Lehtis -hahmo suu täynnä pullaa pakussa on piirtynyt lähtemättömästi mieleen :D
Kuulemma tuittu mukava toi aikuistenvärityskirja, vaimolla meinaan on moinen/moisia. Olikin vähän erillainen mitä mä kuvittelin kun puhelimessa sanoi ostaneensa :D
Kalkkikset ei ihan niin kalkkiksia ole mitä sanovat, samoja sarjiksia on luettu vielä munkin aikana ( mustikset, tex willerit yms. mihin jäi myrkky ja mad :lol:) Hopeanuoli ja Weed löytyy dvd hyllystä collectors editioineina :3
Huomenta. Mä taidan olla vielläki hengissä?
Noniin oluen juonti taas aloitettu
Juon kahvia nyt, illalla kumoon muutaman vodkapaukun [emoji39]
Heippa karvanaamat & posliinit, jasperi is back in pisnessss [emoji195]
Radalla käyty testaamas uutta putkee ja jummaleissön... 150m ja 4 laukausta soli siinä [emoji106]
äSSälle lupasin kuvaa topista kun tarkkuutan mut se otti ja lensi ties minne [emoji30] tos se näkyy orrella vielä ennen osumaa... Koko taulualue tuoksu boballe kun sitä oli siinä edesmenneessä topiloonissa [emoji13]Liite 23637
e. TSUP
Eka meni liian vähä ?
RIP topi ooor not [emoji106] [emoji13]
Ei ollu paras mahdollinen keli edes, aika rapsakka tuuli... Mut jummalauda toi eurooppalainen laatuoptiikka hivelee silmää. Touhutippa housuus koko ajan kun okulaariin tuijottaa [emoji173]
Haulikollako se Jasso tuohon tauluun on täräyttäny :thinking:
Jaffan juonti aloitettu, kankkusessa pyöräily on aivan järkyttävää. Krapulasta huolimatta tänään oli yksi parhaita katusoittopäiviä tähän mennessä :)
Caragen hard ice tea antaa potkua nuutuneeseen iltapäivään. Möksän pihalla kiva pörrätä 😉
Ei jaksanu enää loimuttaa evämaggaraa niin ns. Kanankoivet tuo vaihtelua :)
Liite 23638