Päässyt myös todistamaan hevosen astumisyrityksen; ei mennyt sillä kertaa homma ihan lapaan tai pesään, vaan aika pitkälti lenteli sinne tänne ja tuonne. Onneksi olin turvallisen välimatkan päässä todistamassa tätä :laugh:
Printable View
Nami nami
tappamisesta -> ryhmäorgioihin joko saa laittaa nassen päähän ja pukeutua kokovartola latexiin :sarcasm: tässähän alkaa jo itsekin innostuu :love:
Mikäs himo Tuitulla on pumppuhaulikkoon? Haulikko itsessään on aika vaaraton yli 20m etäisyyksille :D Ja miks pumppu? Paskoja linttoja, tupla tai automaagi ;) 12/89 vähän karkeemmilla hauleilla :D
Mulla oli joskus uroskani joka oli hirveän mieltynyt yhteen pörröiseen hevoskuvioiseen koristehuopaan. Se meni aina salaa jos sai tilaisuuden mun sänkyyn nylkyttään sitä peittoa ai että vitutti aina kun huomas että jaahas täällä on taas märkä läntti. :lol: Huopa päätyi lopulta roskikseen. :D Vinokoneen jutusta tuli mieleen legendaarinen tarina oriin tarhassa olevasta katajasta... :laugh:
Mutta jos vierestä ampuu niin sanoisin että pumppuhaulikolla saa kaikista ruminta jälkeä. En mä tiedä himosta, mutta kun oon ampunut hirvikiväärillä, rynnäkkökiväärillä, tavallisella haulikolla ja pumppuhaulikolla (+joillain pistooleilla) niin pumppuhaulikko oli mun mielestä makein. :D
Kohtuullisen sekavaa tekstiä olette saanu aikaiseksi 24:ssä tunnissa :blink:
Haulikko on mun mielestä komedia-arvon jälkeen kohtalaisen tylsä ja barbaarinen, sivistymätön ase. Seinälläni tosin komeilee mustavalkokuva M82 kivääristä :D
sangen laadukasta tsättiä havaittavissa. propsit siitä. :cool:
Eihän foorumia voisi edes väittää keskustelu alueeksi jos teloituksen inhimillisyys ei veisi keskustelua ejakuloiviin eläimiin :D
Tuli kenosta 7/7 oikein 50c panoksella :yeah:
Harmi ku ei ollu kunkkukertointa....
Ja ejakuloivista elukoista sarjatulihaulikoihin. Mutta mikäs se offtopicci olis ellei tällainen :D
Jenkit ihan yleisesti käyttää noita mossberg 590 tactical ja remington 870 police magnumeja räiskimiseen
dayzSAhan tulee pumppuhaulikko kohta :laugh:
Kompromissina kuolemaantuomitut runkataan hengiltä Ross kemppiä katsoen.
Chatroulettessa kaikki vaan runkkaa. Turkkilaiset teki sille saman ku puolalaiset irkille.
kyllä irkissä runkattiin jo ennen puolalaisia
Irkkirunkkausta jo vuodesta 1995, modeemilla ei ollut varaa idlata.