Nyt on jo vappu:thinking:Eikä harrastetta ole vieläkään hankittu! Näyttää vahvasti siltä, että ostohousut on vaihtuneet pussihousuihin, kun ei mikään kelpaa:laugh: Meinasin jopa budjettiriihessä joustaa, mutta tiukkien hallituskeskusteluiden jälkeen, palasin ruotuun. Tosin muutama tonni budjettiin tuli kuitenkin lisättyä, mutta vain lisäkehystä varten.
Töistä kotiin saapuessa totesin, ettei täällä mitään työväenjuhlia pidetä, niin paskaa hommaa tommonen fyysinen suorite, ettei sitä kannata juhlia!
toiset käy lenkillä ja salilla, minä käyn töissä, ihan sama juttu:laugh: pysyy notkeana. Eikä maksa mitään, päinvastoin! Lupasin jo tänä vuonna olla kk pidempään hommissa, riippuu kyllä keleistä. Jos lunta puskee marraskuussa, niin se on moro. Tänä aamuna oli vähäpäästöisen tuulilasissa jäätä, meinasin jo soittaa, etten tuu, ennenkö aurinko on sulattanut moisen pois. Tosin aurinko sen olis ennemmin sulattanu, kuin moottorin lämpö sen olis tehny, niin ruiskin etanolia ja käytin pyyhkijöitä ja menin töihin. Ekan kerran olin minuuttia ennen työajan alkua duunissa:eek: no se oli äkkiä hoidettu, kun jäi inkivääri shotti kotiin, niin piti lidlistä käydä muutama purkki käydä, huomasivat prkl, että olin kerrankin melkein ajoissa töissä. Lupasin, ettei siitä tule tapa!
jos vaikka toisen tyrni gosen avajaiset ja suihkun kautta peiton alle. Semmonen vappuaatto