Hyi saatana, ei nämä appelsiininesteet vaan toimi kuumana höyrynä, tulee ihan oksennus mieleen.
Printable View
Hyi saatana, ei nämä appelsiininesteet vaan toimi kuumana höyrynä, tulee ihan oksennus mieleen.
Kyllä siitä silti tulee mahanesteet mieleen, shishasta voisi olla jees.
Appelziinit aika maltillisilla tehoilla. Ei oo tullu ainakaan itelle vastaan sellaista joka ei menisi ihan vitun kuvottavaksi vähänkin miehekkäämmillä wateilla ajeltuna.
Harmi, koska appelsiinilitkut on hyviä. Vuosi sitten meni reippaasti PSV:n Orangea mutta silloin laitteena olikin 3.7v egoakku ja siinä MDCC, ei isoista wateista puhuttu :D
No sitten käyttää maltillisia watteja. No problem, no cry.
2ohm single kartoon vaan 30w ni hyvä tulee :antismoke:
Ei nyt varsinaisesti ihan appelsiini ole, mutta kyllä mulle maittaa mainiosti 17watilla tämä Sweet Tangerine. Väittäisin myös, että dualcoilmisterin höyry ei ole sieltä viileimmästä päästä. Ainoa ongelma tuo, että tarvitsee sen ~17% tiivaria VG-voittoiseen pohjaan ja sillä määrällä alkaa ottamaan jo keuhkoon. Saattaa tosin myös johtua allergian raiskaamista keuhkoista, että liian hapokasta. Enimmäkseen tulee sekoituksia tästä tehtyä pienemmillä määrillä.
Tarkemmin mietittynä atmoksen appelsiini tosiaan oli vähän kyseenalaisen makuista. Paljon muita appelsiineja en kai sellaisenaan ole maistellutkaan.
Mites nää kynnet kuuluu lakata, laikalla karhennetaan pintaa, sitten pohjamaali, sitten itse väri ja lopuksi 1-3 kerrosta lakkaa, joka hiotaan kiillotuslaikalla?
Ainakin mun mielestä Atmos Labin Apelsiini on oikein hyvä neste, mutta ei tosiaan kestä kovia tehoja. Tulee semmonen oksennusmainen / kiljumainen kuuma löhähdys vaan suuhun imiessä. GLV2 5V:n ~12w tais vielä toimia jollain dualcoil setupilla muistaakseni, mutta mekaanisella sain sen kyllä maistumaan pilaantuneelta.
Voisikos tuota nopeuttaa toholla?
Ei enää tarvita uunia, justiinsa Lumene ja IsaDora tuoneet markkinoille geelilakkoja jotka kuivuu ihan itsekseen! Varsin päteviä lakkoja. :wheee: Ei ne tietenkään ole yhtä pitkäkestoisia kuin perinteinen geelilakkaus, mutta kuitenkin tavallista kynsilakkaa kestävämpiä. :)
Hieno homma, että saatiin tännekin keskustelua kynsilakoista, kun emännällä ei olekaan, kuin tommonen laatikosto täynnä lakkoja (ja osa tursuu jo pöydällekin, mutta silti mulla liikaa modeja).. :rolleyes:
Kai se on kohta alettava keskusteleen siitä että onko kiinassa tehdyt 2e kynsilakat yhtä värikylläisiä ja kestäviä kuin kalliimmat amerikkalaisten ja eurooppalaisten kosmetiikkatalojen lakat. :D
Essie ja OPI! China Glazea en olekkaan kokeillu (ja tiedoksi ukoille että se ei ole kiinalainen:D), mun kaikkien aikojen suosikkipunainen on OPI:n i'm not really a waitress. ;) Meillä on siis yhtenevä sävymakukin. :D Jos oikein muistelen että noista kuvista sanoit että olit just tuolla sävyllä lakannut. :D
Meillei onneksi noita lakkoja kauheesti ole. Saattaa johtua toki siitäkin että akkelin veljen vaimolla on kauneushoitola :D
http://cheerfulabundance.com/wp-cont...08/shocked.gif
http://i.imgur.com/YGQYDPM.gif
Edit. Jos jopa munlainen kosmetiikkahamsteri järkytty vähän tosta niin... :D
En käyttäisi ainakaan vakituisesti noita kiinanlakkoja. Niissä on nimittäin kromattua messinkiä, ja se messinki, vaikka olisikin naval-laatua, on käytännössä lyijyä prosenti tai parikin. Tämä on naiselta kuultu tieto, eli siis fakta.
Miksi tappaa eläimiä kun lihaa saa kaupastakin :laugh: