:lol:
Printable View
:lol:
Vitsi mä en kestä itteeni taas[emoji38] ja moi tuittuli[emoji8]
Hei jos palataan juurille :
Siivoton juttu
Pohjanmaa
Kultakuume
Ariel
Tuntematon sotilas
Ameriikan raitti
Onhan näitä kansallisia aarteitakin [emoji106]
Niin olen kuullut jamo[emoji6] siis noista meksuista, että geneltä pitää hommata[emoji5]
Mä kattelen harvoin suomi leffoja..en oikein tiiä miksi[emoji52] ihan hyviä on olleet kuitenkin.
AIJAA!!! No voi helvetti taas[emoji51] no nyt tiiän senkin...
Ei hitsi pakko kohta mennä koisii..väsyttää[emoji52] huomenna pitää mennä viettämään siskolle kesän lopettajais iltaa...eli grillataan ja juodaan, sitten paikalliseen laulamaan karaokea[emoji38]
Voi iteki kohta nukkua välillä
Muistaako kukaan Juho Kaaponpoika Helapäätä Finn Westistä? Seuranaan Amos Napoleon Jefferssonia?
Tai Hulkkosta Haukiputtaalta nuhruisessa öljykangastakissaan "isoine aseineen"? Wanhaa kunnon länkkäriä kasarilta... Juho väänsi yhdellä kädellä bull durham-sätkiä ja musta mies amos tuprutteli "yön mustia" sikareita :)
Mulla ei ole hajuakaan jasso tuollaisesta[emoji52] ikinä kuullukaan..
Eiks oo jasso hienoo huomata että pikkuhiljaa alat kuulumaan kalkkisten arvostettuun joukkoon. Nuoremmat kun ei ymmärrä mitä sä horiset. Ja joo Finn West lehdet oli tuttuja... Kuten myös tex willer
ja sieltä saapui toinen kalkkis[emoji38]
Tex willereitä luin joskus, mutta westernit ei oo oikein mun juttu[emoji51] mä luin x-meniä ja ihmenelosia [emoji173]
Joo hopeanuoli oli se mikä oli kielenpäällä tossa äsken mutta taitaa tuo dementia ruveta vaivaamaan.
Taisi ne olla semmosia ohkasia Aku Ankan kokoisia plättyjä joskus 70-luvun lopuss ja 80-luvun alussa
Kun mä olin nuori, 15-kesänen niin 50-vuotias oli ihan tosissaan kalkkis...
Nykyään ikärajat lipsuu... Onhan Paulakin ihan ihq [emoji173] ja onko se kohta 7kyt? Toisaalta ikuisesti wanha puuma kutri-heluna tais just täyttää 7kyt...Se vaan on niiiiin mummo vettattuna Paulaan [emoji8]
Ja olen sen verran vanha kalkkis että olen vanhempieni kanssa katsomut musta-valko televisiolähetystä kun Neil Armstrong käveli kuussa...
Pitääkö mun jättää vanhukset tänne keskenään puhumaan vai uskallanko mä viellä pyöriä täällä?
Toi on niin totta, kun nuorena kaikki yli 30 oli muka vanhoja..tosin nykyään 50 muijat pukeutuu ym ihan eri tavalla kuin esim 30 vuotta sitten.Ihan hyvä että asiat muuttuu.
Emmä oo vanha[emoji37]
Ekan kerran tuli kalkkis-efekti ittelle muutama vuosi takaperin kun oltiin Vanilla cruisingissa, teinipojat katteli silmät soikeena kun juttelin kaverin kanssa President Harry merkkisellä laitteella..."mikä vittu tuo on,"
Silloin tiesin olevani vanha