Jumaleissön siinä vasta asiakaspalvelua ! Noin kolmelta aamuyöstä! 😂
Liite 27247
Sori, oli ihan pakko..
ijoyn tornado nanoja tulossa teille?
entä mikäs fuchai 213 aikataulu, koska mahtais olla.. hinnasta mitään arvioo antaa?
Tweezereistä tuli uusi tuhdimpi malli V3 Liite 27277
Oletko sattumalta kokeillut, että käykö tuo Tobecon Velo2 mukana tuleva bf-pinni aiempiin, lähinnä Miniin?
Oisko kauppaan mahdollista saada vaihtokärkiä UD:n keraamisiin pinsetteihin?
Kiitokset Puffille maukkaista bonuksista, olitte laittaneet yhden Kangerin Toptankin Ceramic Coilin sijasta täyden pakkauksen :)
Ihan kuin olisitte tienneet, että posti hautoo tätä pakettia 4 päivää.
Tulevat kipeästi tarpeeseen kuitenkin!
Kiitos vielä kerran :)
Ja jos haluatte, niin voin minä nämä maksaa seuraavan tilauksen yhteydessä pois, rehellinen kun olen.
Varalasi tipahti postiluukusta postin rikkoman tilalle. Kiitos ! :thumbup:
hienoa! pitänee laittaa tornado nano tilaukseen ku saapuu..
mites vieläkö clearoille on kysyntää rta atojen vallatessa markkinat? mahdollisuutta uwell crown 2:seen tai smokin tfv8:siin?
FA:n täydennyksiä tulossa? Gloryyn ihastuin...
Puffin myymäläneitsyys tuli menetettyä tänään. Hämy paikka ja takahuoneessa tuntui tapahtuvan!
Tuli siis haettua KF mini V3.
Saako varaosana plussapostin tiivisteitä? Purin aton suoraan uä-pesuriin ja kasausvaiheessa tuota tiivistettä ei löytynyt mistään. Purin sen niin nopsaan, että en edes tajunnut katsoa oliko sitä ollenkaan.
Kaikki eivät halua vääntää itse coileja ja tässä mielessä Nano on kompromissi.
Juu. On vain niin paljon hienoja keksintöjä, että ihan kaikkea ei pysty ottamaan valikoimaan. Kaikkiin kun pitää olla varaosia yms. Meillä on melko montakymmentä hyllymetriä laitteita ja osia sekä jokunen metri nesteitä.
Tänään viimeksi utelin sieltä, missä kuppaa 13.5. tehty tilaus.
Hämy? No lattiarempaa on kesken ja kalusteet vielä varastossa. Kai kahvia sait?(on aika maukasta meillä) Joitain PEEKin palasia on varaosalootassa.
Spoileri!
Eihän noita edes ole varastossa, nyt on fiksu olo. Unohda.. :D
Ei siellä mitään kahvia näkynyt... Saako tuollaisen jotenkin kirjetoimituksena tänne? Tietenkin maksan osan + toimituksen.
Tein pahvista siihen eristeen, että pääsin testaamaan atoa mutta ei sitä uskalla pidempään käyttöön tuon kanssa ottaa.
edit: asia hallinnassa!
Puffilan Pössy on reilun viikon poissa kotomaasta ja vaihtelevan netin päässä, joten vastauksissa saattaa kestää normaalia kauemmin.
Sigelei Fuchai 213 matkalla Puffilaan http://www.puffila.com/product_thumb...pg&w=300&h=300
ei oo päivitys mahdollisuutta tässä fuchai mallissakaan.. lukee sigelein fb sivuilla.. pelkästään lataukseen..
Onnistuisko tohon Tobecon Twisted Messesiin saada erilaisia sleevejä?
ootteko ollu ilkeitä posti-patelle kun ei vieläkään ollu tilaus (206997) mun postiloorassa. ei oo koskaan viikkoa menny ennen ja olen urdu
t: epätietoinen ja -toivoinen itä-suomesta
Aika monen paten palkka ainakin postimaksuina maksetaan. Ootko meiliä viskannut info@puff.fi?
Aina tullu tavarat nopeesti ja oikein mutta nyt paketista (208319) unohtunu tiivarit.. Laitoin jo @ joten toivottavasti sais tiivarit nopeesti matkaan.. :rtfm:
Joko noi kaikki fuchai 213 meni? Vai ettekö ole vielä pistäneet saldoille?
Hyvin on pössy piiskaa heiluttanut. Käväisin taas tänään pikaisesti kahvilla, *ostoksilla*, kahvilla, *ostoksilla*, kahvilla ja ei voi kaupan myyjän, *orjan*, myyjän palvelualttiutta moittia millään muotoa. Ja olihan se kahvikin hyvää, vaikka automaatti on hieman turhan monimutkainen laite suomalaiselle miehelle. :laugh:
millos niitä tornadon nanoja oli luvassa?
DHL jätti varastoon virumaan. Lähden nyt niitä itse hakemaan. Ovat kaupan saldoilla noin klo 17
Siitä on helppo ottaa Cappuccino. Sille on oma nappi :D
Pitäisi olla lähtökuopissa kinukkilan päässä.
Ahh.... kolme tuntia liian myöhään,eikä teiltäkään olisi löytynyt tuota oranssia jota himoitsin. Huoh..... Helpotti.
Hitailla käy Puffilan sivut, mutta toivottavasti onnistuu laturin tilaus :O
Edit: Virhettä pukkaa, ei onnistu tilaus.
Saatiin viimein myös Kanger DripBox 160 KIT http://www.puffila.com/images/kuvat/..._DripBox_2.jpg
Pohjanesteet kuulemma kortilla Suomessa? Justiinsa tuli muutama lava Lubrisolvea