Hyvin ne tuntuu kestävän ihmisvauvankin hajuja, niin miksei aikuisen miehenkin :laugh: Ei nuo naisetkaan hyvälle joka hetkellä tuoksu, että ihan turhaa jeesustelua tämäkin :sneaky:
Printable View
Hyvin ne tuntuu kestävän ihmisvauvankin hajuja, niin miksei aikuisen miehenkin :laugh: Ei nuo naisetkaan hyvälle joka hetkellä tuoksu, että ihan turhaa jeesustelua tämäkin :sneaky:
Siinähän se vitsi onkin. Pikkuvauvat tuoksuu ja isot miehet haisee.
Mä ymmärrän että jos omistaa vaikka isomman ravitallin niin ne hevoset on vain kotieläimiä ja silloin onkin käytännöllistä pistää ne teuraaksi. Mutta kun hevonen on sellainen että sitä oikeaa hevosta on aikoinaan pitkään ja hartaasti etsitty, oltu ikionnellisia kun se on saatu, sen kansia vuosia taivallettu iloineen ja itkuineen... Niin miksi helvetissä kun on aika luopua sen pistäisi teuraaksi jos on mahdollisuus haudatakkin?! Neuvotko koiranomistajiakin syömään lemmikkinsä?
Ja kani on muuten aivan upea sininen, silitä munki puolesta! :love:
Totta. Se hevosen kakka haisee kuitenkin melkein hyvälle. Esimerkkinä nyt kun täällä verrattiin miesten hajua hevosiin, kyykin käärimässä pinteleitä hevosen takajalkoihin ja hevonen alkaa kakkendaalille, ei siihen muuta voi sanoa kun "ohhoh". Jos taas olisin sitomassa jonkun kengännauhoja (miksi ihmeessä?) ja se alkaisi paskalle, niin... Ei tarttis nähdä enää ikinä. :laugh:
Koiraa ja hevosta on vähän huono verrata keskenään. Hevonenhan on perinteisesti ennen muinoin aina päätynyt ruolapöytään. Eikä se koiranliha oikeen syötäväks kelpaavaa oo. Tääki on kyl sellanen aihe, että voi vängätä maailman tappiin, mut silti mielipiteet pysyy samana. Ja loukata en tarkottanu. Eikä hevonpaska haise pahalta :)
Palatakseni ruokaan:
http://www.youtube.com/watch?v=bMNPMxmFMmk
Kerran tuotakin harvinaista herkkua tehnyt ja hyvää oli ;)
Normaalistihan ostan lihani Mestaripalvista. Ei oo halpaa, mutta parempaa ku joku paska Pirkka tai snellman tai vastaava rasvapaska. Ja elukat vaan maistuu hyvältä :D
En mä loukkaantunut, mua vaan harmittaa kun ihmiset ei ymmärrä kuinka tärkeä eläin voi olla ja kuinka paljon eläintäkin voi rakastaa. :) Mulle on vaan vähän arka paikka kun mun ensimmäinen (elämäni) hevonen lähti niin että aamulla mut herätettiin kertomalla että se oli kuollut tapaturmaisesti. Kyllä sitä voi huutaa kaksinkerroin lattialla hevosen perään monta tuntia.
Maailmalla syövät paljonkin koiria ja kissoja. Voisin kuvitella että em. elukoiden liha ei eurooppalaiseen suuhun maistu.
Mä ymmärrän hyvinkin. Kyllä noihin omalla tavalla hyvinki kiintyy, vaikka joskus niitä vihaa yli kaiken kun niitä mettästää keskellä yötä pitkin kyliä, kun joku on keksinyt juosta läpi lankojen. Meiltä on pienes ajas 2 lopetettu sairauden takia, ja ne on kyllä kuopattu. Ja myös noita koiria, vaikka makkari näyttää joskus kivalta, kun kolmelle paimenkoiralle iskee ripuli samalla kertaa... mutta jos terveeltä hevoselta menee jalka tms. Laitan sen kyllä mieluummin teurastamolle. Ja jos hepo joudutaan lopettaan, se on ehdottomasti tehtävä ampumalla. Piikitys on rääkkäysta
Pumpuli <3 Ei paljoa tarvi enää silicaan koskea ja meshikin alkaa jo vaikuttamaan vähän turhalta :D
Jos piikki kerran on rääkkäystä niin miksi kuolemanrangaistus ihmisille laitetaan käytäntöön tuolla tavalla?
Pitää antaa pumpulille kunnon mahollisuus tobecon kaiffarin + veljonin stikkerin avulla, päässy vasta dripperissä sitä testaamaan ja se ei vakuuttanu.
Mistereitä en pumpulilla pilaa :D
No onhan se piikki ihmisellekin rääkkäystä. Viimeisinkin sälli oli alkanut kouristelemaan ennen kuolemista. Eihän me tiedetä minkälaiset tuskat ne kokee ennen kuolemaansa kun ei siitä oikein kukaan pääse enää kertomaan, että ai saatana kun sattui se kun tapoitte mut.
Ei ole kokemusta, enkä ole kyllä ollut vielä kertaakaan näkemässä minkään isomman eläimen lopetusta. Tietoahan ei ole mutta itse olen ainakin käsittänyt että tuo lääke lopetus on samanlainen toimenpide kuin eläimen nukutus. Toki nallilaukaus on nopeampi toimenpide mutta ainakin kun omaa koiraani ajattelen niin ennemmin haluaisin sen nukahtavan ikiuneen kuin reikä millisekunnissa päähän menetelmällä.
Enhä mä kyselis jos mä tietäisin :)
Ensin annetaan nukutusaine, mutta eipä tuollainen iso saaliseläin helpolla suostu makuulle menemään tuollaisessa tilanteessa, hevoseen on sisään rakennettu tieto siitä että kun jalat ei enää kanna niin peli on menetetty ja leijonanruuaksi päätyy. Sitten vasta pistetään lopetusaine, mutta valitettavasti sekään ei aina mene kuin strömsössä kun ei yksi piikki riitäkkään. Ja kyllähän sitä on kuultu tarinoita hevosista jotka on hypänneet vielä lopetuspiikin jälkeen pystyyn ja lähteneet hoipertelemaan. :( Siinä on varmasti hienoa eläimenomistajalla kun eläimen viimeiset hetket muuttuu pitkäksi helvetilliseksi taisteluksi.
Näinpä juuri.
Suurin syy miksei toi toimi on se, ettei kukaan lääkäri sitä lääkettä anna. Muistaakseni jenkeissä on laskettu jokin tietty sekoitus, jonka pitäisi toimia kaikille, mutta kumminkin siinä on eroa annetaanko piikki 65kg pystyynjäätyneelle pulkkanarulle vai 150kg lihasmöykylle. Muistaakseni tuossa pikku koktailissa on myös semmoisia aineita, joiden vaikutus muuttuu annoksen myötä, korostan muistaakseni, ainakin se nukutusaine on semmonen kiva, että liian suuri annos ja tuntuu ku pää olis tulessa ja ilmeisesti se toiseksi viimeisenä toimiva lamaannutusaine ei edes välttämättä toimi ollenkaan, jolloin viimeisenä iskevä hermomyrkyn toiminta tuntuu samalta ku joku olsi laittanu napalmia veren tilalle. Kuolema tosin on varma, mutta miltä se tuntuu, niin ei kauhean mukavalta, jollei satu olemaan juuri niissä oikeissa ruumiinpainoissa ja mitään suurempia eroavaisuuksia perusihmisen aineenvaihdunansta ei ole.
Eläimillä taas homma on vähän eri, kun sen piikin antaa ja mittaa lääkäri, mutta virheitä sattuu.
Ja ongelmaksihan on muodostunut ettei tuota teloitusmyrkkyä oikein saa mistään kun lääkefirmat eivät suostu sitä tuottamaan teloitustarpeisiin. Siksipä oli tuo jenkkilän 10min kouristelukuolemakin tullut kun ei ollut tarpeeksi tymäkät toksiinit.