Kauppahalli vaan ei ole ihan jokaisen opiskelijan/köyhän matkaetäisyyden päässä :D Mutta kyllä, löytyy noita halpoja hyviä vaihtoehtoja.
Printable View
Kauppahalli vaan ei ole ihan jokaisen opiskelijan/köyhän matkaetäisyyden päässä :D Mutta kyllä, löytyy noita halpoja hyviä vaihtoehtoja.
Kauppahalli on täynnä mummoja :(
Eihän siitä mitään tule jos kaikki lähtee keskustasta ostelemaan lihat. Parkkimaksun hinnalla tilaa jo kebabit kotiin. Säästää luontoa kun suosii lähikauppaa tai pizzeriaa.
Hieman tulisi kiire jos minimissään puolen tunnin ruokiksella lähdet Keskustorilta Nekalaan Euro-Mokkoon syömään ja takaisin Keskustorille..:laugh:
Hyvää ruokaa kauppahallissa kyllä on tarjolla ja tuon ähkyfiiliksen takia sitä välttelenkin. Liian usein tuleekin sorruttua mäkkipaskaan ja hesepullaan joiden vatsan täyttävän vaikutuksen voi kuvailla lauseella: Kerran kun pieraiset niin on vatsa taas tyhjä. :D
Kävelemällä hitaasti! :D Mummot on muuten kaikkein huonokäytöksisintä porukkaa kaupungilla, mua ei oo ikinä bussikuskit töniny. :D Varsinkin teininä sain sellaista kohtelua että huh... Jossain Anttilassakin mummot etuili törkeesti, siis ihan kyynärpäät ja sateenvarjot aseina. Heitä kun piti palvella aina ensin koska he ovat vanhoja kääkkiä ja sen takia arvokkaita. Kirkaasti on myös mielessä kun kerran Stockalla myyjä kokeili mulle jotain meikkivoiteita, ja siihen tuli vihaisen näköinen mummo tuijottamaan tuikeasti valehtelematta metrin päähän, sen mielestä myyjän olis pitäny jättää mut siihen ja mennä auttamaan häntä kantapäävoiteen etsinnässä. :laugh: Ei kyllä liittyny kauppahalliin enää.
Sä et ole siis törmännyt kaupungilla muhun! :D
Mutta joo, noi mummot.. Niissä löytyy niitä tönijöitä/etuilijoita/minä-olen-wanha-minä-menen-ensin-mentaliteetin omaavia yksilöitä ja sitten myös aivan asiallisia tapauksiakin, kuten joka ikäluokasta löytyy molempia. Mä jaksa niistä stressata, kunhan naureskelen mielessäni ja parhaimpia tapauksia naureskellaan kollegoiden kanssa tauolla. :lol:
Ja asiasta toiseen:
Pieru on parisuhteen mittari - Elohiiri - Sunnuntai - Helsingin Sanomat
Niin ne mummut ja papathan yleensä pakkautuvat ruokatuntisi aikaan marketteihin, josta sitten yrität selvitä puolessa tunnissa. :rolleyes:
Mulla lähinnä heräsi kysymys siitä että miksi pitää TOTTUA näihin hajuihin: "Jalkahiki, kainalohiki, pyllyhiki." Ellei sitten tilanne ole niin surkea että toinen haisee noille jatkuvasti, siitä pääseekin taas siihen että minkä takia joku olis sellaisen törkypussin kanssa. :thinking: Ja tupakan haju, onneksi elektroonisten savukkeiden aikakaudella senkin asian voi korjata! :teaching:
Mä olen sataprosenttisen varma että sä olet tottunut jo hevosten kanssa järkyttävään paskanhajuun, niin eihän se äijän perse-, jalka- ja peräsuolihaju voi olla enää paha :D
Ja jos sen verran vielä lisäis, että vanha viisauskin on, että hyvä hevosen omistaja syö aina oman hevosensa, kun se on työnsä tehny. Kaikista hulluinta on kuopata hevonen, ellei sillä oo jotain tulehduksia yms. Eikä sitä tartte mihinkään italiaan lihoiks myydä. Löytyy suomestakin teurastamoita.
Ps. Tuo kani on vielä ihan kunnossa. Tuo vaihe kuuluu vaan tapakoulutukseen