Miten niin hyi? :D mun mielestä on kiva että on lämmintä. Onneks on myöhemmin tiedossa reissu Miamiin.:yeah:
Printable View
Siinäpä on oivallisesti naamioitu kysymys selvittämään onko tuittu sinkku, "teidä" parvekkeella? :D
Tuittu mitäs mä voitinkaan kun tuli ennen sua 2k viestejä täyteen? Vaikka aikaa menikin vuosi enemmän :D
Koska 25 varjossa on likaa tämmöselle kesäkuntoon 2030 adonikselle ;) Taas pitää alkaa käymään koirankin kanssa yöllä lenkillä ettei raukalle pukkaa lämpöhalvausta.
Pyörätelineen olen tavannut pitää piilossa.
Jeesus mitä oloja taas.
En tiedä et miten kotiin päädyin mut tapani mukaan onneksi kaikki tavarat taas tallessa...
Viimeisin muistikuva jostain random baarijatkoilta et olis tappelu syttynyt kun mainitsin väärän kaverin nimen sellaiselle ihmiselle joka ei sen kanssa ole tullut toimeen.
Ei ainakaan ole omat paikat kipeänä ni en sitten tiedä et mitä siinä sitten kävi....
Joku kiukkuinen roteva kaljupää se oli. Kaikkeen seuraan sitä itsensä tunkeekin jatkoille.
Muistan myös et se kiukustui lisää nähdessään Dicodes Dani Extreme + Kaiffari kombon. Huumepiippu kuulemma.
Joo noilla rotevilla kaljupäillä on tapana kiukustua usein. Tiedän kokemuksesta. :rolleyes:
Alkoholin kohtuukäyttö = profit
Jee, tänään korkataan kesä 2014! :yeah:
Vittu tuonne paahteeseen?
Liite 15040
On mukavaa olla lihaisa, ei tule talvellakaan kylmä.
Mä alan tehdä kuolemaa jos elohopea nousee 24 asteen yli, niin en. Hyi perse. Tapaatko ite ulkoilla shortseissa kun on ~15 astetta pakkasta? :D
edit. Joulukuu 2013 :thumbsup:
Liite 15041
No todellakin, mitä sä oikeen kuvittelet? Sehän on mun ihan normaali käytäntö. :lol:
Eipä nuo isommat lämpötilat kesällä haittaa, ko ei oo tullu vuorattua itteensä ylimääräsellä rasvalla
Ei olis. Ei sillä ilmalla voi nauttia esmes pussikaljaa missään puistossa/rannalla. :D
Totta tuokin. :thinking:
Smami lähehän säkin lenkille. ;)
Kun muistaa pitää tavotteen kirkkaana mielessä niin hyvä tulee! :)
Minä olen ollut ja kuumimpaan aikaan. Ei tuntunut yhtään niin pahalta kuin täällä puolet vähemmän plusasteita(kun vain muistaa pitää ohuet väljät vaatteet suojana). Siellä sen verran paljon kuivempi ilma ja hiki haihtuu samantien iholta.
Edit. siis nimenomaan aavikkkoalueella, sademetsissä taas vielä pahempi täällä tietysti.
No ny se olis vesillelaskua vailla, siis vene! Huomenissa törkätään veteen ja käydään vetäseen pienet koe ajot. Sitten vain perjantaita odotellessa :wheee:
edit: gore-varoitus. tämä video saattaa sisältää pieniä määriä teloitusta.
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=rFI7lLnoUyY siellä tehään rauhaa.
Samaan syssyyn si meille jotka ei hätkähdä (rouva katto mua kieroon ku joskus kattelin tuon ja sattu tuleen koneen viereen).
LiveLeak.com - Evil Does Not Need Guns ***WARNING*** GRAPHIC*** - Really NSFW
hyi saatana.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/.../accordion.jpg
See you at the dark side ;)
Hemmetin päänsärky ei nukuta sitten tänäkään yönä, tässähän alkaa jo sekoamassa kun valvoo monta yötä ja vastineeksi nukkuu yli 20h ta.
Totakin mainitsemaa ollut nyt parivuoden ajan, mutta viimeviikkoisen magneettikuvauksen jälkeen päätäaärkenyt niin kovaa ettei pystynyt nukkumaan vasta kun yli 50h valvomisen jälkeen. Kai se tästä :D
Eipä mene yöunet tahi muutenkaan järkytä, mutta pitäydyn katsomasta ihan vain siksi, että ihan kaikelle ei tarvi antaa katsomakertoja.