No hö. Älä nyt sano että mun pitää tänäänki juoda sunki puolesta.
Printable View
Viimeinen töipäivä takana...
Oliskohan ajohommat nyt sit tässä?
Mitähän sitä sit keksis? Lomailua nyt ainakin.
Jokuselle asiakkaalle mainitsin asiasta. Yks kysyi, että meinaakko lappiin ja pari kysyi, että meinaakko lähtee thaimaaseen 😂
"Älä ikinä sano ei koskaan" Ei vaan välttämättä tuo "rva" kauheesti dikkais meitsin thaikkulaan lähdöstä
mullekkin maistuu kalja ja seurailen ohimennen qualuksen podcastii :)Ohhoh mistäköhän näkis noi fastin postien hinnat. Haluis kuitnki suht nopiaa sieltä tavarat :D
Nyt se alkais olla paketissa, tämä muuttosälän pakkaaminen, aamuksi täytyy jättää höyrytyskamppeet ja telkkarit bokseineen, kerkeis aamulla kisoja katteleen, jos ja kun herään taas ennen kukkoa.
Aamulla kerkee varmaankin myös täällä piipahtaa, sitten voikin tulla ainakin parin päivän tauko, se on korkeemman ja Elisan käsissä ja kaapeleissa.
jos elisasta on kyse ni mnee viikko pari :D
ukki no siinätapauksessa aika nopiaa.. viimeks ku muutettiin ja kuukaus ajois ilmotettiin muutosta ni silti 2 viikkoa ilman nettii vaikka seinässä oli kuitu eli etänä pystytään kytkee
@VapeTrix. Jep, olisivat tosiaan jo nyt käynnistelleet, mutta ihan turhaan, koska vehkeet on vielä täällä. Ei tartte kuin tekstari laittaa niin homma toimii.
ukki hyvä! :)
AYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY LMAO (varastettu raaka-ekiltä)
Meillä on höyryhullujen pippaloinnit käynnissä ja kämppä täynnä höyryä!
Jamo puuttuu! Tuu tänne pylleröimään! :cheers:
Fasttechin sivuilta... ;)
Jos ei muuten löydy, niin tilausta tehdessä tulee se postitus vaihtoehtojen valikko aika loppupuolella. Sieltä vaan tiirailemaan, ja tilauksen voi kuitenkin vielä perua tässä vaiheessa. Kuriiripostit oli aika kalliita, jos en väärin muista.
Ana nukahti, höyris tyrmäs ittensä, mirulla haku päällä tinterissä, tuittu sättää kotosalla, eki hukkunu varmaan kaivoon, äSSä sulattelee looneja, ktdd ravistelee uusia sekotuksia mut missä on tsetsei?
Jaa mää vai
Oon kotosalla purin just sun laturin ja otan tuulettimesta mitat
Haluuks superhiljaisen vai hiljaisen vai toimivan ? :)
Kiusasin sitä ensin kun laitoin 4 x 3000mah akut purkaa ja lataa täysillä
Koita aktivoitua, linjoilla ollaan [emoji57]
Miks ei voi jo modi tulla myyntiin mä haluu tilata