Tämän jälkimmäisen olen itsekin lukenut, saattaapi olla siis ihan kelpo ostos.
Printable View
Matkalla on. Tilasin silloin kun oli "authentic" myynnissä.
Tilailin tossa jonkun aikaa sit kaikkea pientä tilpehööriä sieltä, drip tippeja, o-renkaita, varatankkeja yms. ja kirjoittelin tietenkin tuotearvosteluja niiden "rebate points"ien takia.
Nyt on sitten FT hyväksyi kaikki mun postiiviset arvostelut ja tilille kolahti kourallinen kolikoita mut tämä ei mennyt läpi : :)
Liite 19454
Onks kukaan muu kertonut rehellistä mielipidettä jos on sattunut skeidaa kouraan ja saanut sen läpi noiden sivuille?
Joo onhan näitä jäänyt ja koitappa tehdä tiketti, saat pisteet mutta jääpähän julkaisematta vaikka hyvin asiallinen arvostelu olikin. :D
Lemo droppia tarjolla
https://www.fasttech.com/products/1/...buildable-tank
https://m.fasttech.com/p/2032101
Cloupor mini
Pakko varmaan tilata
^ Pitääkin miettiä jos pistäisi, tuo USB lataus on niin loistava juttu.
Mitäköhän nyt kun tilauksesta puuttui 1 tuote, tein ticketin ja väittivät että tuotetta ei puutu koska on painanut tietyn verran lähetyksen aikana?
Lähetithän valokuvat sivulla annettujen ohjeiden mukaan?
Laitoin. Sain siis tyhjän rasian...
Mitähän vittua ne oikein on ruvennu siellä säätämään. Mulle on aina marisematta lähetetty puuttuvat. Tosin kokonaista tuotetta ei ole tainnu koskaan puuttua vaan osia modeista.
As the package is received in intact condition, and the weight information indicates the item shall be included, we can't replace the claimed missing item for you in this case
Voikohan paypal disputea laittaa menemään jos vain 1 tavara puuttuu? Pitäisiköhän sillä uhitella :D
FT foorumilla olevat sufie ja geek voi olla monessa tapauksessa myös avuliaita.
Kannattaa varmaan kokeilla Steamyn mainitsemilta henkilökunnalta ensin. Tee vielä kaikille avoimeksi tämä jotta muutkin näkevät ongelman, varmasti lisää FT:n halukkuutta hoitaa homma ;)
Ajattelin tilailla modin, tankillisen RBA, villaa ja lankaa yht. noin 40e niin mitenhän luotettava kauppa on? myös toimitusajat ilmeisesti heittelee aika paljon mitä tätä lankaa nyt olen selaillut?:confused:
Kyllä mie luotettavaksi kauppaa sanoisin. Toimitusajat tosiaan voi olla viikosta kuukausiin, ja niistä ite tavaroista kannattaa ensin yrittää arvosteluja tutkia kun voivat olla mitä vain paskasta loistavaan.
Kyllä tätä voi luotettavaksi kehua.
Ite tilannut 10-15 pakettia ja kaikki on tulleet perille, osa nopeammin osa hittaammin.
Tilausta tehdessä kannattaa kahtoa onko paketti lähdössä heti vai vasta viikon päästä.
Ostoskorissahan näkyy onko tuote varastossa ja milloin arvioitu lähetyspäivä.
Ja kannattaa ottaa Singapore tracked postitapa vaikka se maksaisivat taalan enemmän.
Jossain joku valitti et aina kestää paketeissa yli kuukausi tulla niin selvisi et se käytti sitä default postitus tapaa.
Niin ja luotettava? On. 99% tilauksista tullu perille, siitä yhdestä sain rahat takas kun hävisi jonnekin.