Ajattelen ihan samoin, älä siis eksy mun takapihalle :evil:
Printable View
Perkeleen iPhone ja paskoontuvat datapiuhat, ei sitten ladata kännyä.
Oisko nyt kolmas datapiuha paskana.
Perkele kolvaan oman sen verta tuhdista tavarasta, ettei lahoa.
Miks musta tuntuu että toi oli osotettu mulle vaikken ees vegaani oo?
Voi vittu lopettakaa se tappelu tai menkää nussimaan.
Sitähän minäkin :D
https://i.chzbgr.com/maxW500/6815215872/hE1316C67/
Tääkään ei ollu sulle :love:
Rakkauresta se hevonenki potkii vaikuiseoli :thumbup:
Nyt täytyy myöntää että olen rehellisesti kateellinen defun äijäsalille :(
Oishan tollanen äijäsali kova sana. No meillä on tääl toi urheilutalon äijäsali, paska haisee ja palalaikka soi :thumbup:
Sielläpä taitaa kovimmat raudanvääntäjät olla. Kiva fiilistellä useamman vuoden jälkeen kun tuntuu kyynärpää ja käsi kestävän kevyttä reeniä. Nooh 15kg uupuu viime reeneistä eikä taida enää samaan massaan olla ees haluja :D
Venäjältä piikkiä niin kasvaa lihan lisäksi leukakin :D
Idea tohon äijäsaliin lähtikin siitä kun paikallinen voimanostosali meni remppaan ja valmistuu vasta joskus tämän vuoden kesällä (meni siis remppaan jo melkein vuosi sitten). Oli samassa yhteydessä urheiluhallin/uimahallin kanssa ja luonnollisesti tollanen pieni mutta pippurinen sali joka tuotti aika vähän kyhnyä on aika pitkälti viimeisenä remonttilistalla, ja muistaakseni tuossa oli jotain laajennusjuttujakin jotka sitä jarrutti. Frendi päätti sit että vuokraa hallitilan, kysy muutaman jätkän messiin ja rakensi sitten itse tuon salin pienessä tovissa. Oma avain salille, saa käydä koska tahansa treenaamassa. Ainoa ongelma on vessan ja vesipisteen puute, mutta kyllä niitten kanssa pärjää :)
Mä tossa tein syväluotaavaa tutkimusta muutama vuosi sitten ja yllätyksekseni halvimman paikan lähilihalle niin raakana, kuin kinkkusiivuina jne löytääkin Tampereen kauppahallista, eikä Prismasta tai KKK-marketista. Ylistys ja räikeä mainos Tampereen Laatulihalle \,,/
Toki, saa sieltä kalliimpaakin, mutta saa sitä halvempaakin. Esim. Naudan rintaa ei juuri marketeissa näy.