-
Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Aikoinaan tuolta tilasin nesteitä. Viikko meni ja postiluukku kolahti.
Pitänee melkein itsekkin hyödyntää tarjous ja kokeilla. Viikon päästä tilipäivä :D
-
Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Ignorant
Aikoinaan tuolta tilasin nesteitä. Viikko meni ja postiluukku kolahti.
Pitänee melkein itsekkin hyödyntää tarjous ja kokeilla. Viikon päästä tilipäivä :D
Fisua ja Salmiakkia pistin tilaukseen. Vinkeetä nähdä ja etenkin maistaa millaisia liemiä ovat :D
-
Mistä kaupasta ehtisi tulla nesteet ensi viikon aikana ennen joululomaa? Ei taida vermillion riveriä saada tuossa ajassa mistään, entä jotain muuta laadukasta?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
zlognaut
Mistä kaupasta ehtisi tulla nesteet ensi viikon aikana ennen joululomaa? Ei taida vermillion riveriä saada tuossa ajassa mistään, entä jotain muuta laadukasta?
Jos varmasti haluaa tilauksen nopeasti niin sitten kalliimpaa kuriiria. Taitaa royl mailit yms. olla melkosen tukossa näin jouluna :D
-
Näin Lidlissä esanssi valikoiman myynnissä eilen. Näkikö kukaan muu sitä? Soveltuuko tähän hommaan? En huomannu kattoo mitä se sisälsi. =( (Varmaan 6x15ml ja 7-8€)
-
Ei ole tarkoitettu tähän hommaan :)
-
Re: Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Abe eXoddus
Kauan teillä on mennyt tilauksen kestossa freedom smoke usalta? Vaimo tilasi nallekarkkia ja usps:n mukaan lähtenyt califoniasta 4 päivä eikä itellan seuranta tarjoa mitään seurantakoodilla..? Turhaa hermoilua vai? :)
Seuranta ei toimi jenkkien ulkopuolella ja tulee suoraan postilaatikkoon. Itsellä toimitusaika vaihdellut 1 - 3 viikon välillä.
-
Vs: Re: Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Seuranta ei toimi jenkkien ulkopuolella ja tulee suoraan postilaatikkoon. Itsellä toimitusaika vaihdellut 1 - 3 viikon välillä.
Mmm.. Näillä näkymin menee ~3 viikkoon.. VAAN eipä tarvi tilailla vähään aikaan lisää litkuja kunhan saapuvat. Kiitos "reseptistä!" :esmoke:
-
Kellä valmistajalla paras cola neste ? rouvaani mielyttää eniten noi cola nesteet
Kertokaahan omat mielipiteenne =)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Abe eXoddus
Kauan teillä on mennyt tilauksen kestossa freedom smoke usalta? Vaimo tilasi nallekarkkia ja usps:n mukaan lähtenyt califoniasta 4 päivä eikä itellan seuranta tarjoa mitään seurantakoodilla..? Turhaa hermoilua vai? :)
Itsellä seikkaili usps:n mukaan paketti pitkin itärannikkoa väillä Carolina-Florida semmoiset 2 viikkoa ja sitten paketti olikin yhtäkkiä perillä. Elikkä ei mitään hätää kyllä se sieltä tulee.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
Ei ole tarkoitettu tähän hommaan :)
Ok kiitos. Aattelin vaan että ne kävis PG ja VG maustamiseen kun eks nääkin oo vaan jotain leivonnassa käytettäviä esansseja:
http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=112
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja EGOman
Kellä valmistajalla paras cola neste ? rouvaani mielyttää eniten noi cola nesteet
Kertokaahan omat mielipiteenne =)
Jossain ketjussa just kehuin yhtä ainakin..
Näin pikkupienissä ulkomuistista LF:n (oisko ollu enjuicen) vg cola ihan pirun hyvää. 2 pvää nyt sitä hörhötelly :) kannattaa huomata iso ero nikotiinillisen ja niksattoman välillä jos kotona on korkeita niksapulloja (n. 4 puntaa ero 30ml nikotiiniton ja nikotiinillinen). Oisko niksaton ollu n.9 puntaa ja nikotiinilliset 13?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Tusi
Leivontaan ja höyryttelyyn tarkoitetut toivottavasti eroavat siten että höyryttelyyn tarkoitetuissa ei ole mitään höyrystymisessä ns. Vaarallista. Kukapa näistä tietäis. Mutta enpä ite laittais tankkiin mitään ylimääräistä ilman tarkkoja speksejä.
-
-
ootpa kaatanu paljon salmaria päälle :D :D
-
Olet keksinyt keinon muuttaa virtsan Coca Colaksi.
Olet nykyajan alkemistien aatelistoa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
ootpa kaatanu paljon salmaria päälle :D :D
Tosiaan 6ml tankki täyteen tankattu, noin 2ml menny bogen läpi ja tuommoseksi muuttunut. Maku tosin ei ole muuttunut juuri mihinkään.
-
No mikäs siinä sitten.
Liikaa happea :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
No mikäs siinä sitten.
Liikaa happea :D
"Tuuleta niin rupeaa maistumaan"
Haistakaa vittu sanon minä :D
-
Re: Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Mä en oo koskaan ehtiny onneksi tuuletuksia suositteleen. :D
Lol. Oot liian hidas sit :D
-
Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja fmatic
Hmmm paha sanoa, mutta romppeet ja liemet tulevat briteistä. Sen verran piti olla hullunrohkea että testasin tilausta. Maksutiedoissa c/o osoite Forssaan joten taustalla lienee suomalainen kaveri :) Odotellaan mielenkiinnolla litkuja. Vajaassa viidessä minuutissa normi automaagisten tilauskuittausten lisäksi mailiin napsahti ilmoitus: "Shipped".
Joo olen itse myös forssasta ja on paikallinen kaveri tuo häiskä :) En tunne henk.koht mutta ainakin kaksi nestetilausta mitä otin tulivat alta viikossa :)
-
Onks hangsenin red colasta kokemuksia ? http://xn--ecmshktupakka-efb6y.com/fi/11-hangsen tommosesta suomikaupasta löytyis
-
Montako litraa kolaa teillä menee päivässä? :D
t: huolestunut :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
Montako litraa kolaa teillä menee päivässä? :D
t: huolestunut :D
Ei meillä oikein colaa juoda, mut höyrystettynä maistuis.... mut viimosia nesteitä vaimoke höyrystelee.... ja yritän sille löytää sitä "parasta" colaa :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Ei meillä oikein colaa juoda, mut höyrystettynä maistuis.... mut viimosia nesteitä vaimoke höyrystelee.... ja yritän sille löytää sitä "parasta" colaa :esmoke:
Hyvä, kossu onkin parempi vissyllä. :D Sano terveisiä, hyvää on always coca cola.
-
Ite juon kossut raakana.... ei käy nii kovasti kusettaa :D
-
Aatteleppa jos pitäs vielä colaa juoda et pääsis känniin.
#liian monta jalluu kolalla, sitten oli perseet olalla"
-
Mikähän oikein on vialla kun 2-reikäsessä lr-bogessa eGo-akulla alkaa palanut maistumaan Gummy Bearsin kanssa todella herkästi?
Karton kuitenkin kostutan aina kunnolla ja annan nesteen imeytyä ennenkuin lyön tulille. Tankissakin aina sen verran litkua että reiät peittyy.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nakke
Mikähän oikein on vialla kun 2-reikäsessä lr-bogessa eGo-akulla alkaa palanut maistumaan Gummy Bearsin kanssa todella herkästi?
Karton kuitenkin kostutan aina kunnolla ja annan nesteen imeytyä ennenkuin lyön tulille. Tankissakin aina sen verran litkua että reiät peittyy.
liikaa voltteja
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kalma
liikaa voltteja
Ego-akulla liikaa voltteja?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
Ego-akulla liikaa voltteja?
Nyt on kyllä jännä. Just tänään tuli Vamo ja akut noiden egojen tilalle ja 9W höyryttelen menemään ilman mitään ongelmia.
Lieköhän noissa ego-akuissa sitten jotain vikaa?
-
tais olla vaan liian vähän poweria ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
tais olla vaan liian vähän poweria ;)
Sitä en ihmettelis hetkeäkään :D Nuokin ostin käytettynä kaverilta, joten ei mitään hajua miten paljon käyttötunteja niillä oli jo takana ennenkuin minä ne sain.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Tosiaan 6ml tankki täyteen tankattu, noin 2ml menny bogen läpi ja tuommoseksi muuttunut. Maku tosin ei ole muuttunut juuri mihinkään.
minulla kyllä tuo kameleontti menetti nopeasti myös makunsa, tai ainakin parhaan terän. Luovuin siksi ensin tankin käytöstä ton kanssa. Nyt päätin etten viitsi lykätä sitä kartoonkaan enää pilaantumaan vaan käytän ainoastaan drippailemalla. Muissa Highbrow Vaporin litkuissa ei ihme kyllä tunnu samaa ongelmaa olevan.
-
Re: Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Oho en huomannut että oli ego kyseessä, itselläni vaan kokemusta että gummy bears ei kestä ihan mahdottomia tehoja.
-
Kyl mä oon ainakin gummy bearsia vetäny jollain 15 watin paikkeilla ja hyvältä maistuu. Paremmin toi tehoa kestää kun yksikään hedelmämaku mitä oon testannu.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jali
Kyl mä oon ainakin gummy bearsia vetäny jollain 15 watin paikkeilla ja hyvältä maistuu. Paremmin toi tehoa kestää kun yksikään hedelmämaku mitä oon testannu.
Mulla kestäny hyvin 40 watin tehot, eli taitaa vaan käydä kuivana. Boget ei jaksa ruokkia vastusta tarpeeksi hätäsesti.
-
Millä sä oot 40 watilla vedelly :o
-
GGTS + Odysseus V2
2 akkua stäkätty sisään (noin 8 volttia kuormassa) ja 1,6 ohmin vastus eli 40 Wattia. :esmoke:
-
Uskaltaako liquan colaa laittaa muovi tankkii ? ilmeisesti kestää