-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Edelleen ärsyttää tää pakkanen, mutta nyt ottaa kupoliin se että mun buzz pro:sta irtos se nappi,ja sen piti kestää 27 vuotta. :D Ei kestäny kuin kuukauden,liimasin pikaliimalla kiinni, mutta eihän tota voi käyttää enään kuin kotona :D viddu mitä paskoja.
-
Oulussa oli aamulla -24 ja iltasella kun lähdin sieltä -21 ja heh nyt on täällä etelässä -20, kyllä tuntu niin lämpimältä palata kotia, onneksi flunssa jatkuu niin ei tarvitse huomenna poistua sisätiloista.
-
Emäntä on työharjottelussa Afrikassa, Tansaaniassa, jossa mittari näyttää +35. Täällä -17, pistää pikkasen ahdistamaan
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
sidni
Emäntä on työharjottelussa Afrikassa, Tansaaniassa, jossa mittari näyttää +35. Täällä -17, pistää pikkasen ahdistamaan
Hollolassa vaatimattomat -25 ja kotona ollaan kun tuo julkisivumuuraaminen on aika kylmää hommaa näillä pakkasilla.
-
Millähän helvatilla ton emännän pään sais kääntymään et antais luvan ostaa provarin, mitähän sille pitää lupailla et lupa irtois?? :esmoke:
Ja tää saatanaan pakkane, nyt näyttäis -24 ja kaikenkukkuraksi joku pirun influenssa iski vielä, kauhee kuume yms lihassärkyjä ja joutuu olemaan saikulla ja hommat kasaantuu töissä...voi perse
-
jasseri, Hollolasta?
Mosse70, joku pien kiva yleishyödyke varmasti loiventaa kielteistä asennoitumista.
Ja vituttaa, kun koko ajan väsyttää.
-
Mosse: lupaa sille yhteinen matka, ihan sama mihin. Eurooppaan parilla huntilla. :D
Jako: eat some more vitamin D and C, specially that D. :esmoke:
Mikäs mua vituttais? ööööö, ei mikään, vielä. :D (kohta se vitutus nousee kun kahlaan alueita läpi)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
jasseri, Hollolasta?
Mosse70, joku pien kiva yleishyödyke varmasti loiventaa kielteistä asennoitumista.
Joo Lahden kupeesta, etkö tiennyt missä Hollala vai miksi kysymysmekki
-
^ didn't know you were from around here.
[me=Yakousei]: Lahti[/me]
-
"joku pien kiva yleishyödyke varmasti loiventaa kielteistä asennoitumista."
"lupaa sille yhteinen matka, ihan sama mihin. Eurooppaan parilla huntilla. :D"
Ei huonoja ideoita ollenkaan... :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
^ didn't know you were from around here.
[me=Yakousei]: Lahti[/me]
Kappas vaan, no sittenhän tankkia ei tarvi mulle postin kautta laittaa, voin kipaista hakemassa sen paikanpäältä kun muutoinkin noi työhommelit on lahdessa, missäspäin lahtea yako vaikutat?
-
auto pitäisi katsastaa viikon sisään ja yhden jutun tiedän mistä pomppaa varmasti ja jonka korjausta oon koko talven lykännyt että kyllähän sen kerkee. mee nyt sitten tuonne pihalle pakkaseen (-28) repimään rystyset verillä
-
Nythän on hyvä paikata pikku ruostevauriot jos leimaan menee -30C pakkasessa.Ei tarvita kuin pellin väristä kangasta jota kastelee ja laittaa pari kerrosta auton pohjaan.Se kun jäätyy ja ei ehdi sulaa mihinkään katsastuksen aikana :D :D
-
Ei yleensä ärsytä mikään foorumilla... mutta
!!<tekstiä !!<lisää tekstiä !! !! !! ! ! !! ! !! !
-
Wed, 11.01.12 14:34 h Greven, DE The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Wed, 11.01.12 16:12 h DE The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Thu, 12.01.12 00:25 h Hamburg, DE The shipment is being transported to the destination country
Thu, 12.01.12 00:25 h Hamburg, DE The international shipment has been processed in the export parcel center
Fri, 27.01.12 06:54 h Hamburg, DE The shipment is being transported to the destination country
Tämä vituttaa. Ja paljon.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Ootko koittanu Valkeella korvien höyrytystä? Auttaa pimeimpään aikaan.
-
No paskaahan tää on kaikki, enemmän tai vähemmän. :o
-
Talvi yllätti autoilijat!!!! Yritä nyt päästä töihin kun kehä 1 suljettu, kehä 3 suljettu, lahdentie suljettu... Onneks itäväylä veti. :P
"Poliisi pyytää autoilijoita välttämään autoilua pääkaupunkiseudulla"
http://www.stara.fi/2012/02/03/lahde...-romurallissa/
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/va...446608557.html
jne
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
TrippyG
Milläs vältät, kun pitää suorittaa 50km puolessatoista tunnissa... julkisilla menee onnistuessaan vain 2,5h.
-
Hesalaiset jupit ei vain osaa ajaa.Surkeita pellejä koko sakki.
-
Mut Stadilaiset kundit ja gimmat osaa !
ja sitten on tietty vielä Hondamies :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Ja Hesalaiset ovat näitä landelta Helsinkiin muuttaneita, jotka luulevat olevansa stadilaisia. Oikea Helsinkiläinen ei kutsu itseään Hesalaiseksi.
-
MISTÄ NÄITÄ ***** APINOITA SIKIÄÄ!?! PRKL..
*vitsi vitsi* ei nyt ihan cäpsien verran ärsytä.. Mutta aika paljon silti..
Työ, sääntöjen välinpitämättömyys, tyhmät autoilija.. Sinä.. Siis juuri sinä.. VAPISE ^-^
-
No kyllä ajotavat muuttuu sillä vakuutusyhtiöt on poistamassa kasko vakuutukset. :smoke:
-
Oli kyllä vittumainen ajokeli autolla. Työmatka on tosin 200 metriä tien toiselle puolelle, minkä ajan usein laiskuuttani autolla :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ketjupolttaja
Niin on, nimittäin nuo mistälie susirajalta tulleet mitkä ei osaa etelän liikenteessä ajaa, nääs kun kulkee useampi auto tiellä kuin 1/vrk.
-
alkaa vituttaan kun noi bogen kartotkin rupee oleen täyttä paskaa, vanu ei ime nestettä ja palaneen maku tulee jo 4,5v ja 3ohmin karto, viisi kartoa testannuja jokaisessa sama juttu. :D
-
prkl ku ei lavatube tullu tänää. ja onnistuin hukkaamaa ton 510 get started kitin laturinki. jossai autossa se kai on mutta eipä nopeella vilkasulla löytyny. varmaa jossai penkin alla. analogisia ja mentholin paskaa vielä kun punasta L&M tottunu polttaa (siks vihreetä ku ilmasiks sain kaverilta)
tekis mieli höyryytellä tässä ku kaljaa ottaa
-
Keljuttaa, kun tekisi hurjasti mieli vastailla lukuisiin upouusiin ketjuihin. En kuitenkaan ennätä, kun ne jostain syystä pannaan aina nenän edestä lukkoon ;)
-
Ottaa päähän. . Oon selvinpäin. . Siinäpä se :(
-
Mua vituttaa kun joutuu venailee neste pulloa ainakin tiistaihin asti! Siihen asti joudutaan imemään tota dekangin paska mallua :antismoke:
Lisäksi ottaa suunnattomasti aivoon kun tunnen itseni täydeksi älykääpiöksi näiden kaikkien eri lava ego carto boge jnejne kanssa..... kun ei vaan ymmärrä, prkl! En tääläkään pahemmin kehtaa mun idioottimaisimpia kysymyksiä esittää, kun tuntuu että suurin osa porukasta on jtn tieteen ihmeitä verrattuna muhun :'(
Miten olisi uus ketju "tyhmät kysymykset mitä et kehtaa esittää muualla" ? Lisäksi on tullut ainakin sellainen tunne että foorumilta valtaosa on miehiä? en tiiä
mutta joo tässä mun avautuminen :D
-
-
Ärsyttää!! En tiiä mikä!! Mutta silti ärsyttää tavattomasti!! Joku ihme tsykolokia tässä on!!
-
Kiitos viZi, tunnen itteni idiootiksi sieläkin :D nooh kaippa tästä viisastuupi :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
lumikki080
Lisäksi on tullut ainakin sellainen tunne että foorumilta valtaosa on miehiä?
Voipi olla, mutta siinä tapauksessa tämä ketju saattaisi kiinnostaa sinua: TÄMÄ! On naisten oma ketju! <3 ;)
-
Tupakoinnin lopettamiseen pitää ohjata, mutta paras lopettamis konsti on senverta laiton ettei välineitä saa ostetuksi suomesta.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.s...jahdysmaisesti
-
Joku oli poistellut postaukseni :D
-
Miksei täällä ole chattia?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Smoker
Miksei täällä ole chattia?
On tavallaan... Ircissä on chatti :) quakenet ja e-savuke
-
Voi Jeesuksenrissuksensaatana!!!! 5 kpl sekundabogeja tankissa käytettynä, eikä yhdestäkään irtoa makua, kuin muutaman imaisun ajan. Reikää viritelty jos johonkin suuntaan eikä mikään auta. Perkele!!