AnttiE Perkele! Kävikö tässä nyt niin että yllytit (pakotit) mut juomaan olutta, ja häivyit itse pois paikalta?
Printable View
AnttiE Perkele! Kävikö tässä nyt niin että yllytit (pakotit) mut juomaan olutta, ja häivyit itse pois paikalta?
Eiks siel ollu kunnon voittoja alemmille luokillekkin...
Aah Dio soi ratiosta, kunnon Äijä... R.I.P
Joo mutta yhtään miljoonavoittoa ei tullu Suomeen.
Olisko sielä eurojaskan arvonnassa ollu lie venäläiset arpomassa? Kysympä vaan!
Kertokaapa mitä tekisitte voitto rahoilla ihan oikeasti ja kertoisitteko kellekään?
Palkkaisin autonkuljettajan ja
http://i.imgur.com/yJKzF.jpg
Mun haave olisi eläimille hoivakoti..olisi paikka jos hylätty tms ♡ siellä hoivaisin ja rakastaisin elukoita :) aika hankalaa olisi salata voittoa, olisi pakko muuttaa.
Ostaisin Jaguarin ja Judast Priestin esiintymään mun ison linnan pihalle !!!
Tarkoitus olis kyllä ihan huolella riehaantua tax freen kosmetiikkaosastolla. Tuolla kun vasta pitäisikin halpaa olla kun ollaan Euroopan ulkopuolella. :drool:
Vesipiipun haluan myös, ne on parhaimmillaan aika kauniita ja siitä voi koittaa piruuttaan tuunata sähköisen version. :laugh:
Onhan tuolla maailmalla nähty todella hienoja vesipiippuja..harmi etten silloin jo höyrytellyt.Riittäiskö siinä yksi kunnon henkonen?
Tätä lottovoiton käyttöä joskus kaveriporukalla mietittiin että sitä pitäis teettää 8-kaistaista moottoritietä niin pitkälle kuin rahat piisais ja samalla juopotella sen verran ettei muistais herätessään mitään.
Ois mahtava tunne katella sitä uutta asfalttia siinä kohmeloissaan ja miettiä että mitähän helvettiä täällä on tapahtunu.
No en mä sua tosissaan otakaan :D nauratti vaan sun liekittely..tuli oma poika mieleen kun se kiihtyy nollasta sataan ;D
Se on siirryttävä mobiilista pöytäkoneen puolelle...
Tulkaa pois katakombeistanne. Mää en yhtään tykkää ku linnottaudutaan.
https://www.youtube.com/watch?v=fKMnal03Tw8
Oulussa Katrillissa on vissiinki Turkkilainen omistaja joka kantaa vesipiipun terassille aina kesällä. Ei muuta ku testaamaan vaan.
Kovasti se sitä on aina tyrkyttäny maistamaan kun siellä on käyty soittamassa vaan vielä on tullu pitäydyttyä omissa vehkeissä :)
Liite 22238
Täyttä paskaa :(
Ulkona +1 astetta "lämmintä". :mad:
Reilu pari viikkoa vielä, niin alkaisi kesäloma. Viime vuonna sattui loma just pahimpaan/parhaimpaan helleaikaan, nyt taitaa käydä ihan päinvastoin. Vaikken mikään hellefani olekaan, niin edes vähän lämpöisempää kuin nyt, olisi kuitenkin toiveissa lomakeleiksi...
Eihän noi järvien vedetkään näillä keleillä ehdi mihinkään lämmetä, ja jos uskaltautuu sit uimaan, niin varmasti on ainakin "virkistävä" vaikutus...