Pitäiskö siihen keskiosaan jotenkin pelkästään onnistua puhaltamaan? Puhaltelin niin tuntuu että tyhjeni koko karto..
Printable View
Puhalla akkupäästä.
Elikkä täytin kortsutyylillä akkupuolelta ja lisäsin pari tippaa päältä. Sitte puhalsin akkupäästä.
Vieläki maistuu nesteelle eikä tuu savua... Jos puhaltaa polttaessa tulee reilusti savua väleistä, mutta imiessä ei tule. karto myös kuumenee reilusti. onpa hankalaa..
kuulostaa ylitäytöltä. siis vanttila tarkotti että se reikä tyhjenee kun puhaltaa akkupäästä.
täytät sen vanun niin että se näyttää kostealta. alota vaikka 2ml, tai mikä sen sun cartomizerin vetoisuus nyt onkaan tässä tapauksessa. ;)
minkä kokoisella akulla tätä yrität löylyttää muuten ja btw?
EDIT:
luin lisää sun postauksia eli 650mAh akku. Kuulostaa kyllä oudolta. Muista että cartot on "dead on arrival" eli niistä löytyy myös maanantai-kappaleita.
Ritiseehän se carto kunnolla kun painat nappia? ;)
:antismoke:
Eli siis kumpi on parempi, Kuminen vai kovamuovi kansi tankissa?
Ei taida parempaa löytyä näistä, toiset vannoo kovamuovisiin ja toiset silikonisiin. Molemmat toimii, kovamuovisen saa modattua helpommin :smoke:
Kai tiesit, että uus karto ajetaan sisään ja ekat 20-30 imua vedetään poskareita,kun sieltä irtoo ties mitä tehtaan jäljiltä? Mulla muutama 2,5 ml karto, jotka vaatii vielä enemmän "lämmittelyä" poskareilla, maistuu paskalta alussa siis ja jos sitä vetää henkeen niin yskittää varmasti vaikka höyryä ei vielä juurikaan tule... jos taas oot täyttäny yli niin ite ainaki oon sillon puhaltanu ne ylimääräset nesteen pois sieltä driptip päästä, ilosesti virtaa alhaalta läpi, kunhan akku on irti!
Kyllä ne ritisee ja pelittää.. ehkä sitte pitää sisään ajaa vielä. kahta oon nyt koittanu ja molemmat toimii samalla tavalla..
montakohan tippaa tollaseen 1,5 millin kartoon tulee laittaa ?
taas testailee lisää :)
20 tippaa on noin 1ml eli 30. Aluksi voi mennä enemmänkin mutta määrä vähenee pikkuhiljaa uusilla täyttökerroilla.
Käyttäjän tottumuksista kiinni. Silikoni tulppa pitää kuin tauti sen ajan kuin pitää, kovamuoviset taas pitkäikäisempiä.
Itte ainakin käytän molempia sen mukaan kumpi tassuun sattuu, molemmat toimii kyllä.
Molempi parempi.
Kovamuovikansi helpompi avata, nuo silikoniset tuntuu hieman veltostuvan käytössä ja alkavat repeillä ja sitten on avaaminen hieman haastavampaa.
Itse olen tehnyt ylimääräisen ilmareiän tankkeihin, se taas onnistuu vaikka nuppineulalla noihin silikonikansiin, kovamuovisten kohdalla on vielä oikea työkalu löytämättä.
Eilen jäi muuten yksi kovamuovikansi aton piikkiin kiinni, en saanut pinseteilläkään irti. Eli nyt ainoa mahdollinen käyttötapa tuolle atolle on tankki täyteen nestettä ja painetaan ato tankkiin eikä toisinpäin :D
VG = vegetable glycerin
do not use VG liquid with your TANK atomizer!
Näin sanotaan www.easy-eliquid.com/ sivuilla, miksi ihmeessä??
100% VG on paksua ja ei tykkää kulkeutua tankista atomisaattorille, modatussa tankissa tämäkin toimii. VG nesteillä saa helposti tankin "riittoisuutta" lisättyä, kestää huomattavasti kauemmin höyrytellä kun vastaava tankillinen PG nestettä.
Joku testannut tätä: http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7596
Periaatteessa vaikuttaisi edulliselta tavalta päästä käsiksi 5v, mutta mitenköhän mahtaa polttaa akkuja?
Luetaan sitä pieniä kysymyksiä sähkötupakasta ketjua, tuo oli juuri sama kyssäri siellä äsken...
Ja IMO vg neste toimii aivan hyvin tankissa ilman modauksia(kin), ei mulla ainakaan mitään ongelmia oo ollu.
Se toimii aivan hyvin ilman modauksiakin. Modauksella tarkoitettaneen tässä yhteydessä tuota -http://www.e-savuke.com/forum/sahkot...ika-607.0.html
No jooo, se teksti vaan mikä keskustelun aiheutti oli turhan jyrkkä. Anyway, modattuna indeed toimii paremmin, mutta koska itte pidän aina tankkeja mukana täytettyinä ne meinaa vuotaa ikävästi.
Pointti oli ettei uusia käyttäjiä tartte säikytellä et heti pitäis ruveta tuikkua värkkiä modaileen (vaikkei nyt kovin haastava toimenpide olekaan :D ).
Mutta mutta, jokainen höyrytelköön niinku parhaaksi näkee, kunhan höyryttelee. ;)