Ei taida olla jäägeriä enää kauaa.
Mulla oli jo ostoskorissa 30ml puteleita, mutta sit joku vei ne, onneks sain muutaman 10ml potun ;)
Printable View
Ei taida olla jäägeriä enää kauaa.
Mulla oli jo ostoskorissa 30ml puteleita, mutta sit joku vei ne, onneks sain muutaman 10ml potun ;)
Viimeviikolla kerkesin Jamaicaa tilaamaan ja nyt näköjään nippanappa tota jägeriä Tosin vain 18mg, mut 30ml pullo kuitenkin. Oli jo korissa 24 mg, mut en ehtiny painaa kassalle kun hain alennuskoodin syöttöpaikkaa :-\
Tosin nyt Jagerin tilanne näyttää olevan "ei varastossa" Nopeesti meni, mikäli ei sitten ole joku bittivirhe..
Melkein kaikki taas loppu :-) Jäin ilman jageria, mutta saanpa nallekarkkia pari pottua :-)
Vois sanoa että melko eeppistä touhua, tulee mieleen Hullut Päivät, Verkkokauppa.com avajaiset tjsp :D Ite pistin pari näytepulloa tilaukseen, niitä sain kaikkia mitä halusin ja sitte isot pullot RY5 (FSUSA) ja USA Blend (PinkSpot).
Sorry about the Jagerbomb guys :( We sold a *lot* of bottles in just under 15 minutes and it crashed our dedicated cloud server platform..
We can however do special orders right up to 5 litres in size, just drop us an email for pricing. A lot of our Finnish customers do special orders on Jagerbomb 125ml, Hypnotic Mist 125ml and more.
Hmm. Wizardin paketti 3:00 liegessä, tnt:n kone liegestä turkuun laskeutuu finavian mukaan 6:59. Tarttisko juosta kentälle vastaan...
Et jos illalla tilasit...huomiseen menee.
Ters vaan kaikille, kuukauden höyrystelly ja nyt vasta rekisteröidyin tänne.
Niin, tuosta TNT:n paketista. Se seuraavan päivän toimitus näyttäisi riippuvan ihan siitä missä päin asuu. Etelä-suomeen tietenkin jaellaan lähetyksiä vähän tiheämmin kuin tänne peräpohjolaan. Kokonaisuudessaan se meni niin, että wizardilta Belgiaan meni 8h, Belgiasta Turkuun 8h ja Turusta Ouluun 21h. Oulusta se tuotiin viiveestä päätellen kävellen Kemiin. Joku matkahuollon auto sen tuohon ovelle kiikutti loppujen lopuksi vähän päälle kahden vuorokauden jälkeen tilauksesta, jonka jätin jo kahdeksan aikaan aamulla. Saas nähdä miten tällä kertaa käy, kun pistin taas uuden pikatilauksen menemään. Wizardilta se kyllä lähtee ihan reippaasti liikkeelle, kun muistaa vain tilata ajoissa.
Eli viisainta olisi hermojen ja rahan kannalta tilata hyvissä ajoin, eli suunnilleen niillä main, kun nestettä on jotain 10ml jäljellä. Eihän tuossa normaalina postipakettina mene kuin 3-4 arkipäivää.
Moi Samppa ja tervetuloa!
Kiitos raportistasi, tärkeää tietoa. ELi tuo Englanti-Suomi 16h vs. Turku-Oulu 21h.
Harvaan asutulla seudulla just niin tätä. Eihän se kehäkolmosen sisäpuolella kirpase, ollenkaan. mut ku...
(asun itse keskellä metsää, vuorenpäällä)
Just tuli tnt pikatoimitus räpylään, viimeinen 20km terminaalista duuniin kesto 6h. Toimitus siis turkuun.
Tilaus maanantai aamuna ja toimitus tiistaina klo 14.
edit: typoja
edit: enpähän olis tuota pikatilausta tarvinnutkaa kun kotona olikin sit jo odottamass enjuicen ja easyn paketit...noo nyt on stockkia hetkeksi.
Voiko nesteet oikeasti loppua? oO
Ei vaan.. Mulla nyt vain sattui juissi hamstraus tulla alku innostuksen piikkiin (ai niin, onnea minä! 1kk ilman Analogisia tuli täyteen tänään.)
Pelelta on 100ml+30ml+5ml(tulossa 100ml+50ml)
Libertylta 30ml+30ml+5ml*9kpl(tulossa 30ml)
Wizilta 10ml+10ml (tulossa 50ml+30ml)
Easylta tulossa 10ml*24kpl
ja eteenpain antanut jotain 200ml or so :D
Terveppä kaikille, tässä itsekin haluan päästä tupakasta eroon, jotenka siirryn höyryttelyyn ja tilasin ecigwizardilta maanantaina ego-t startti paketin, parit kartot ja 50ml:n eestä litkuja 18mg:n nikotiini vahvuudella. Kun paketti saapuu nii mahtaneeko paketti mahtua kämpän luukusta sisään yhtenä kappaleena vai mitenkä menettelevät?
Kiitos tiedosta, ei muuta kun pakettia odottelemaan, toivottavasti saapuisi jo perjantaina :)