Vs: SvoeMesto Kayfun V3 ES
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Toi dhl:än seuranta ei sit muuten seuraa pakettia enää suomessa.
Näin olen veikannukkin (koska suomen dhl seurantakaan ei tiedä paketin olemassa olosta nyt kun se on saksassa), siksi katellu myös suomen dhl seurantaa välillä jos olisi tänne rantautunut. Mutta näyttäs siltä että kun tulee se löytyy postin seurannasta -
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Sähköpössymies
The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking:
http://www.posti.fi...
Joo toi tarkottaa sitä, et se menee postin jakeluun. Tolla dhl:än seurantakoodilla ei taas tee yhtään mitään postin omalla seurantatoiminnolla :D
Re: SvoeMesto Kayfun V3 ES
Kiityi vaan vinkistä :-) sinne meni taas rahat XD
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Lonelyrider
Menee kyllä usko "saksalaiseen tehokkuuteen" ja dhl:ään
no niin viikon, siis viisi työpäivää, siitä kun sain seurantakoodin, paketti on vihdoinki saapunut Hampuriin maattuaan dhl:n varastoissa ympäri saksaa kolmessa eri kaupungissa. v.... pellet :P
Ja suomessa samaan aikaan kehataan haukkkua itellaa, vaikka postin saa kotiinsa seuraavana päivänä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Lonelyrider
no niin viikon, siis viisi työpäivää, siitä kun sain seurantakoodin, paketti on vihdoinki saapunut Hampuriin maattuaan dhl:n varastoissa ympäri saksaa kolmessa eri kaupungissa. v.... pellet :P
Ja suomessa samaan aikaan kehataan haukkkua itellaa, vaikka postin saa kotiinsa seuraavana päivänä.
Mulla on parhaimmillaan ollu ulkomailta tullu paketti suomessa melkeen 2 viikko ennen kun oon sen saanu. Nyttenkin on ollu jo 3 päivää seurannan mukaan kayfun suomessa, mut ei oo vielä kuulunu.
Eiköhän meillä kaikilla ole omat kauhukertomukset kertoa :P
tässä ko tapauksessa odotukseni kuitenkin alitettiin. Kyseessä on DHL kuriirifirma jonka kuljetus maksaa 16,5 € ja lähtömaa Saksa joka on kuuluisa tarkkuudesta tehokkuudesta ja huolellisuudesta. :laugh:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Lonelyrider
Eiköhän meillä kaikilla ole omat kauhukertomukset kertoa :P
tässä ko tapauksessa odotukseni kuitenkin alitettiin. Kyseessä on DHL kuriirifirma jonka kuljetus maksaa 16,5 € ja lähtömaa Saksa joka on kuuluisa tarkkuudesta tehokkuudesta ja huolellisuudesta. :laugh:
Itseasiassa mäkin odotin, et toi olis tullu tuolta jo tän viikon alkupuolella, mut näköjään ei. Spheroid mulle tuli todella nopeesti.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Joo toi tarkottaa sitä, et se menee postin jakeluun. Tolla dhl:än seurantakoodilla ei taas tee yhtään mitään postin omalla seurantatoiminnolla :D
Olikin paskapuhetta toi boldattu osa. Eli nyt tuli näkyviin postin seurantaan. Itellan logistiikkakeskuksessa on tällä hetkellä, eli varmaankin tänään vasta tullu suomeen mun gayfun.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Olikin paskapuhetta toi boldattu osa. Eli nyt tuli näkyviin postin seurantaan. Itellan logistiikkakeskuksessa on tällä hetkellä, eli varmaankin tänään vasta tullu suomeen mun gayfun.
Näkyykö se suoraan kun klikkaat DHL sivuilta postin www osoitehässäkkää?
Ei toiminu mulla toi linkki ainakaan. Eli pitää kopioida se shipment numberi tonne postin sivulle seurantaan.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jali
Ei toiminu mulla toi linkki ainakaan. Eli pitää kopioida se shipment numberi tonne postin sivulle seurantaan.
Ei toimi linkki, eikä löydy vaikka kopsaa numeronkin...
Se ei oo suomessa sit vielä. Mäkään en olis tajunnu kattoa tota ees enää mut mulla on kännykässä seurantaohjelma ja se kun päivitti tilan niin pomppas kuvaan toi postin seurannasta.
Noniin, nyt näkyy munkin härpäke postin seurannassa. Tänään rekisteröity Suomeen. Eiköhän se sitten maanantaina ole noudettavissa, ehkä. :D Perhana, kun olis voinut tulla tänäänkin jo.
Kerrotaanpa nyt omia kokemuksia ja vinkkejä:
1. 3mm silica mun mielestä parasta ja ihan sillä svoemeston/lsvapin tekniikalla tulee paras setuppi. ELI 4-5 kieppiä silican ympärille ja sopivan lähelle ilma-aukkoa(1-2mm)
2. Jos tulee palaneen makua niin tod näk coilikupin kansi on löysällä-- kiristys.
3. Jos ei yhtäkkiä tule virtaa vastukseen niin kannattaa ruuvata 510-yhdistyspalan "iso" ruuvi tiukemmalle. Löystyy ajan mittaan ja itselle selkis tämä juttu tänään pitkän pähkäilyn jälkeen( eli 510-liittimen ruuvi tulee tähän "isoon ruuvii" kiinni ja kun avuttomat tuota rumppaa niin tämä isoruuvi löystyy. Huomaa myös siitä että isompi napa rupeaa heilumaan.
4. Jos nesteen kulutus kasvaa niin siihen auttaa että höyryttelee vähemmän homoilolla.
Hyvä jos auttoi uusia Kayfunin omistajia....
tuli vaan mieleen kysäistä, että minkä laisen maun kayfun antaa tupakki mauílle vrt gennyihin? pää asiassa toroja käytän nesteinä enkä niitä ole silica jutskilla päässyt testailemaan, kayfun kuiteski tilattu :D meneekö silica coilit yhtä nopeasti kuralla toroista kuin meshi systeemit?
Olis näköjään Venäjän kaupassa Kayfuneita taas hyllyssä.
Sieltä itsekkin tilasin aikoinaan ja alle kahessa viikossa kolahti postilaatikkoon.
http://shop.svoemesto.ru/index.php?categoryID=564
Vinkkinä kannattaa ostaa myös tuota 0.1 nichromesta tehtyä 3x0.1 pigtail (3 lankaa kierretty yhteen koneellisesti) lankaa samalla, kerralla pari kun metrin mittaisia ovat, höyryää kun vanhan ajan veturi.
http://shop.svoemesto.ru/index.php?productID=786
Ja jos ei silicaa oo ennestään niin tuo 1 millinen kolminkerroin toimii loistavasti.
http://shop.svoemesto.ru/index.php?productID=690
Tosin myös esmokelta taitaa saaha 3mm silicaa 5 metrin paloissa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jannek87
tuli vaan mieleen kysäistä, että minkä laisen maun kayfun antaa tupakki mauílle vrt gennyihin? pää asiassa toroja käytän nesteinä enkä niitä ole silica jutskilla päässyt testailemaan, kayfun kuiteski tilattu :D meneekö silica coilit yhtä nopeasti kuralla toroista kuin meshi systeemit?
Jos vetää vastuslangan kovin tiukalle niin tulee toroista möyhää nopsaan. Vähän löyhemmälle kun jättää niin saa aika hyvin kuivapolteltua aina tankillisen jälkeen silican puhtaaksi. Gennyihin en osaa verrata ku ei oo.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
utinkasakka
Jos vetää vastuslangan kovin tiukalle niin tulee toroista möyhää nopsaan. Vähän löyhemmälle kun jättää niin saa aika hyvin kuivapolteltua aina tankillisen jälkeen silican puhtaaksi. Gennyihin en osaa verrata ku ei oo.
Nyt taas Toron Guevaraa (pitäs olla sitä suodatettua versiota 60ml pullosta) sisällä tankissa. eilen illalla tein setupin, 4ml laitoin, 2ml ehkä höyrytetty. Käytin välillä tänään phoenix original rdata kun piti saaha raikaampaa makua väliin.
Taas alkaa tankin alareunan väri tummua eli jotain p***a valuu tankkiin atolta.
Ei taida tääkään setuppi torolla nähdä maanantaita tai ees yhtään mitään tän 4ml jälkeen... ;(
Onko kukaan muu nähny samaa ilmiötä??? Vai onko tuo ihan vaan noiden torojen ongelma?
PS. privaa jos laittelette niin saattais olla löyhässä noin 50ml guevaraa ja 55ml purosta...
Ihan normaalia. torosta tulee mustaa (hiiltä?) palamisjätettä coilille ja se värjää nesteen tankissa. Oli sitten silica tai meshi.