Tarkista että ilmareikä on justiinsa sen wickkin kohdalla.
Printable View
Tarkista että ilmareikä on justiinsa sen wickkin kohdalla.
Miten ton kapillaari-ilmiön ja wickaamisen kanssa nyt menis meshillä, et miten saa parhaan mahdollisen nesteen kulun? Keskireikää isommaks ja karkeempaa meshiä? Tuntuu tulevan kuivaa jonkun verran tolla mun nykysellä wickillä helposti jos alkaa menemään teho sinne 10 watin korville. Tossa on nyt pg/vg 70/30 eli 400 meshin pitäis kyl riittää ihan hyvin. Mulla on nyt siinä 325 meshi ja silläkin tuntuu tulevan kuivaa. Pitäiskö sitä vaan leikata kapeempi pala meshiä, et wickais paremmin vai meneeks se just toisinpäin eli keskireikää pienemmäks ni neste kulkee paremmin?
Isompi keskireikä. Meshi wickkit on herkkiä isoille virroille siksi usein tähdätään suosiolla sinne 1.5-1.7 ohmeihin ja tehot suoraan akulta. Neste vaikuttaa kanssa paljon.
Tuo tulevan Stradan "ikuinen" wikki alkoi mietityttää. Minkälainen materiaali toimisi sekä kapillaarina, että sopivana materiaalina nesteen höyristykselle?
Hiilikuituinen puikko urilla vastuslangalle tuli ekana mieleen, mutta paremman materiaalitiedon omaavat oikaiskoot.
Laavakivi?
Oli mikä oli, niin toivon että se on vaihdettavissa oleva osa. Sen kun tiputat korkki auki lattialle ja keramiikka/laavakivi/hiilikuitu katkee niin se oli siinä sit.
Toi ongelma ratkee pitkälti eristetyllä wick-reiällä. Zenesiksessä ei oo vielä hotspottia näkyny vaikka tohotus on ollut vähän juosten kusten tehtyä.
Saattaapi olla tulossa upouus ody ja penelope mulle tuolta maailmalta. Mua ei niin nappaa toi ody ja en oo ihan varma teenkö kauppoja, mut jos teen niin löytyykö odysta kiinnostuneita täältä?
Onhan noita kiinnostuneita...
Mun lisäksi vapaaehtoisia ostajia voi katsella vaikka tästä ketjusta: http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=3455.0
Ilmoittautuu kanssa vapaaehtoiseksi Odyn ostajaksi... Budjettikin kestää vielä... :P
Mahtaako riittää hotspottien eliminoimiseksi se että laittaa sätkäpaperia meshin ympärille vain tankin kolon kohtaan? Näin ei se luultavasti vahingossakaan kärtsäisi. ???
Sit ei muuta kun penelopeen vääntämään coilia. Onko tossa jotain erityistä, mitä pitäis ottaa huomioon kun tekee tota setuppia? Ei oo silican kanssa tullu leikittyä ennen.
Kyllä ilmareikä oli ns. samalla seinällä kuin wick. Ja ilmakin ainakin tuntui kulkeva. Purin sen hökötyksen, kun kyllästyin ja tein taas uuden 5/4 vastuskierroksilla ja paremmin höyryää nyt. Ei kuitenkaan edelleenkään hyvä, tai sitten näistä ei tämän parempaa saakaan ;). Melkonen pettymys kaikenkaikkiaan ollut tämä "teeseitse" -maailma. Milloin palaa langat poikki, milloin on hotspotteja ja kaikkee muuta skeidaa. Odotan kuitenkin vielä, milloin saan tehtyä ensimmäisen oikeesti toimivan setupin. Ehkä se mieli tästä siinä vaiheessa muuttuu. Toistaiseksi kyllä pidän cartoja ihan helvetisti parempina systeemeinä, kun tätä DID:iä. Näillä kokemuksilla en kyllä mitään Odyja sun muita ala jonottelemaan, ja rahoja moisiin tuhlaamaan. :P
Joo ton pesemisen olin jostain jo lukenutkin ja tosta kyl huomas ihan silmällä, et oli likanen. Ensimmäinen setuppi meni ihan vituis oman möhläyksen takia, mut tää toinen tuntuu pelaavan. 1.7 ohmia sain väännetty tohon. Maku on vähän laimea, mut voi johtua just siitä kun en tohottanu tota lankaa kun en jaksanu alkaa ettimään tohoon nestettä. Tulee ihan uskomaton th kyl tästä. Ei oo 18mg nesteellä pitkään aikaan saanu kunnon th:ta vaikka nykyään vedän suoraan henkeen noi imut. Alkutuntumat ainakin helvetin hyvät.
Mulla tuossa Penelopessa nuo langat mitä tuli mukana on molemmat resistanttista lankaa, eiks tuon toisen pitäny olla no recistance lankaa?
Millasta vastusta yleismittari antaa niistä? Kyl siitä no resistance langastakin vähän vastusta tulee.