Tolla synkkauksella kaikki tiedot siirty ihan kivuttomasti.
Printable View
Tolla synkkauksella kaikki tiedot siirty ihan kivuttomasti.
Onko muilla muistikorttiongelmia S3:n kanssa?
Unmounttaa ja mounttaa joka kerta kun herättää valmiustilasta. Laitoin laskurin play-kaupasta ja kuusi kertaa nyt häröillyt puolen tunnin aikana. Tämä on jo toinen Transcent 32-giganen, ensimmäinen pimeni lopulta kokonaan. Sen sain takuuna vaihdettua.
Ulkomaitten foorumeilla tästä on juttua paljonkin. Scandisk onkin myöntänyt vian olevan korteissaan, ja on näistä transuistakin raportoitu. No, kotona on uutukainen joku halpa kuusnelonen, kokeillaan mitä se.sanoo.
Jaa, ei täällä nuin hirveen isoja oo ollu tarvetta...
Olis LG Optimus L9 myynnissä halvalla. LG Optimus L9 Android puhelin. - avoin - 152.00 € - Matkapuhelimet, muut merkit - Matkapuhelimet, muut merkit - Puhelimet - Huuto.net
Osaakos kukaan kertoa mulle tosta padfone kakkosesta olis nimittäin aikomus siirtyä semmoseen jos nyt uskaltais kokeilla jotai muuta ku melkee kaikki iphonet pyöritetty läpi (tosin ilman yhtä ainutta vikaa) joten ei uskaltaisi enää edes vaihtaa merkkiä :) Mutta jos joku olis ystävällinen ja vähä kertoilis kokemuksia padfonesta olisin kiitollinen ! :esmoke:
^ Kaikin puolin hyvä Android puhelin, nopeasti ainoa miinus itsellä on että puhelimen näyttössä muutamia naarmuja jotka on tullut siitä kun puhelinta käytetään telakassa. Ratkaisuna joko kokoaikainen näytön ja telakka pohjan jynssäys (hiekka ja muu kakka pois) tai näyttöön kalvo päälle.
Mulla käytössä padfone 1 ja olen kyllä ollut tyytyväinen . Tablettiosassa tosin on/oli valovuoto ja pistin takuuhuoltoon. Ei edes ollut mikään merkittävä mutta sellanen että kun tiesi missä kohdassa on niin häiritsi.
Jos sitä kävis vähä jossaki puljussa hypistelemässä :)
tekis mieli testata onks toi CATin luuri hintansa arvoinen, mulla hajos just puhelin numero #67274343 eikä ois todellakaa varaa ostaa uutta.. seuraavaks varmaan tällainen: Nokia 113.
Note II vaipui ilmeisesti kesähorrokseen. Lukosta aukesi, mutta mikään muu kuin yläpalkki ei reagoinut kosketteluun. Alareunan nappulan kautta kun avasi jonkun ohjelman, niin alkoi reagoimaan loppukin näyttö.
Palautui padfonen tabletti huollosta ja nyt tää vasta mainio onkin. Värit näyttää aivan erilaiselta kun ennen. Ens viikolla pistän vielä näppäimistön tilaukseen niin voi haudata ton läppärin laukussaan kaappiin.
Androidi oli joskus enkä tykänny yhtään, vaihdoin noksun asha 303:een kun näppis oli pakko saada ja yksinkertaisempi muutenkin. Siinä ei vituttanu ku muutama pieni juttu symbianissa ja nyt vaihtu Lumia 520:een, kun muija osti ensin.. Ei ainakaan vielä kaduta ja vaikuttas olevan vähintäänkin hintansa väärti ja pelaa sulavasti :). Androidii tai iLuuria ei tähän talouteen tule ;). Ei kyllä mene kaaliin noi markkinaosuudet miksi noi on niin suosittuja.. Tähän hintaluokkaan (alle 140e) aivan no-brainer valinta musta.
Jos 520:n myötä windows-luuri ei ota tuulta alleen ni ei koskaan.. Jos joku tietää tohon hyvän silikonikortsun niin saa suositella! Iskuja tää tuskin kauheen hyvin kuitenkaan sietää..
Toi on ihan hyvä, et on noita eri vaihtoehtoja käyttöjärjestelmille kun on niin monia eri mieltymyksiä. Mulla on sit taas niin päin, etten huoli muuta kun androidia. Jos on vähän nörtin vikaa niinku mussa, niin se roottaamisen mahdollisuus on ihan pakollinen :D Ens viikolla pitäis käydä hakemassa Htc one, kun alkaa toi vanha kapula olemaan jo aikansa elänyt :D
Ei kyllä se iOssi vain rulaa, pääse epähuomiossa ryssimään ihan yhtä solmuun kapulaa.
iPhone5 oli kyllä PITKÄSTÄ aikaa niin surkea investointi, kuin mahdollista, lähinnä akkunsa takia.
Ja tätä saa katsella kytkyn takia seuraavat kaksi vuotta.
Hyytyy päivässä ja kuumenee pirusti.
Tätä vikaa moni muukin valitellut.
Seuraavaksi toi noksu uberkameralla.