Miksi dripperiä kun Domejakin saa?
Printable View
Miksi dripperiä kun Domejakin saa?
Filosofista.
Koska vetämällä ecowoolia vaijerin yli homma on yhtä helppo?
:facepalm:
E: Tämä siis peikolle..
Olisko kellään hyvää idea, millä ihmeellä höyryttelisin Capellan Vanilla Custardia? Käytössä on Innokin Itaste SVD, kun provari on korjaamolla. Höyryttelen yleensä DCT-tankilla tai ihan perusbogeilla. Ongelmana on se että tuo Vanilla Custard tukkii cartot alta aika yksikön. Välillä yritän nota bogeja esim. hammastikuiilla vähän rassata ja ihan mustaa möhnäähän sieltä tulee, autta ehkä vähän tuo rassailu..mutta usein tuolla rassailulla saan bogen toimintakyvyttömäksi. Boget kestävät Vanilla Custardia vain 1-2 päivää, sen jälkeen menevät tukkoon. Eli mikä avuksi..mesh/silica systeemeiden opetteluun ei kyllä into riitä. Innokin iclear 30 olen kokeillut myös, mutta pahalta maistuu tuossa kokoonpanossa, lieneekö maanantaikappale vai eikö vakiona tulevana kait 2,1 ohmin atopää kestäkään 4,2 volttia..Pitäisikö kokeilla Innokin iClear 30S Dual Coilia..olisiko parempi? Ideoita otetaan vastaan, kun tuosta Vanilla Custardista on nyt tullut tän hetken ADV.
silicaclearoista Innokinin Iclear16 säilyttää mielestäni maut parhaiten, mutta niissäkin on se ongelma että atoissa joko on maanantaikappaleita ihan järjetön määrä tai sitten mulle on sattunut erinomaisen paska säkä noita vaihtopäitä ostaessa. Omat suosikkilitkut on kans melkoisia kartontappajia mutta en kyllä ole kokenut ongelmaksi sitä että boget parin päivän jälkeen joutavat roskiin kun hinta pyörii euron nurkilla kappale. Halvemmaksi tulee bogeja kierrättää kuin ruveta tuohon clearomisaattorilottoon.
Jokin perus dripperi toki olisi ihan omiaan jos jostain innostusta saat kaivettua. Esim. IGO-W tai Smokin RDA on ihan naurettavan helppoja saada vähintäänkin kohtuullisen toimiviksi paketeiksi ja makukin yleensä pesee boget mennen tullen.
Tilattiin kaverin kanssa tossa muutama kuukausi sitten Lavatubet Ecigwizardsilta kun olivat -50%. En ole oikein varma mikä Lavatube versio tää on kun tässä ei lue kuin Olympian ja semmosta en oo ainakaan netistä googlaamalla löytäny, mutta mun mielestä tää näyttää joltain Lambon versiolta ja akku mikä mahtuu on 18500. Nyt molemmilla on ilmaantunut sama ongelma eli kun laitat täyden akun sisään niin Tuubi käyttäytyy niinkuin akku olis tyhjä, vilkuttaa näyttöä. Kun oon katsonu tuubilla volttimäärän niin se näyttää 2.8v eli tyhjä. Kun mittaan saman akun yleismittarilla niin se näyttää 4.1v eli täynnä. Oon kokeillu kahella eri akulla jotka molemmat on ladattu täyteen ja sama homma....Olisko kellään mitään tietoa mikä vois olla vikana, vai onko se vaan reklamaatio Ecigwizardsille ja tuubit takas?
Jahas laitoin tän viestin näköjään sitten ihan väärään osioon :(
Onko akun napa kunnossa? Mun lambo 6 rupes oireilemaan suht samalla lailla kun nännittömän akun napa oli painunut sisäänpäin. Omassa tapauksessa napa painui sisälle kun tuubi tipahti n.10cm atopää edellä pöydälle..
Eihän nuo boget todellakaan maksa maltaita, lähinnä tässä touhussa eniten rasittaa tuo jatkuva säätäminen..eli liian työlästä touhua. Muilla nesteillä esim. smokin dual barrelilla höyrytteli kevyesti viikonkin ja juuri kun olet täyttänyt dct-tankin, niin boge sanoo sopimuksen irti. Alussa sitä jaksoi enemmän näiden laitteiden kanssa pelata, nyt sitä haluaisi päästä jo vähemmällä. Ainoa asia mitä tuosta analogisesta kaipaa on tuo yksinkertaisuus ja helppous. Mutta kaikkea ei voi saada, kohta kaksi vuotta menty kuitenkin höyryillä ja se on hyvä se:D
Capellan VC kyllä menee melkoseks siirapiks tankissa pirun nopeesti, mutta ite kiskon sitä gennystä, niin saa helposti huuhtastua ja kuivapoltettua aina tankkauksen yhteydessä. :)
$23.98 BCC Flat Mouth Clearomizers (7-Pack / 3.5mL) 7-pack - ships one of each color / 2.4ohm at FastTech - Worldwide Free Shipping
$13.35 DCT Electronic Cigarettes Round Mouth Dual Heating Core Atomizer (5-Pack / Large) 5-pack - purple + black + red + light blue + translucent at FastTech - Worldwide Free Shipping
Tekisiköhän näillä yhtään mitään? Siis kummallakaan mallilla? Ja menevätkö ihan normi eGoon noi tankit? (Joo erityisen tyhmä kysymys mutta kun alottelijoita ollaan niin..)
Ja toinen kyssäri vielä tähän päälle että mistä kannattaisi aloittaa jos haluaa perus eGosta eroon ja siirtyä modeihin ja erityisesti sellasiin missä saa itse säädettyä nää virrat, oon niin huopatossuissa vielä näitten kanssa ja vaikka oon yrittäny lueskella ja opetella niin ei meinaa mennä millään jakeluun :D Niin paljon kaikkee ja paljon oppimista että kyllä tässä apuja tarvitaan.
perus vamo tai itaste vtr boksi modi
Tai SVD. Olin siihen tyytyväinen vielä silloinkin ku sen möin Darcylle. :D Tekee mitä lupaa, toimii kaikilla 18xxx-akuilla ja on teleskooppi niin ei tarvi veivata eri putkia kun vaihtaa akkukokoa. Jos liitinpää ahdistaa niin siitä saa renkaan irti, mahtuu paksumpikin clearo. (:
Nyt sitten mietin Vamo V2, V5 tai Lavatube Lambo 4.0 välillä, eli mitä eroa esim V2:sella on V5:seen vai pärjääkö lavatube näille Vamoille?
Ja minkälaisen tankin siihen hommais sellseks perushyväksi tankiksi? Tarkotan just nyt näitä kolmee kartoa, clearoa ja atomisaattoria. Noiden ero on mulle vielä kans vähän uus juttu kun on noita top coil ja bottom coileja ollu nyt ja niitten eron nyt tajuaa ja ne on vissiin nyt näitä kartoja :D
Voiko ihminen enää tyhmemmältä kuulostaa? ^ :laugh: