mä vapottelen ala-asteen vessassa tai teknisen luokassa sen ovi kun on aina lukossa:rolleyes: ja en ole oppilaana siellä
Printable View
Mä voin lainata http://www.saunalahti.fi/vvhhs/smile/FuckYou.gif
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...uke%20X/fu.gif <-- my favorite :D
Se on aika perinteinen raja tuon luokan laitteissa, plus on omakohtaista kokemusta. ^^ Säädettävä kun on niin kannattaa muutenkin tähdätä ennemmin sinne parin ohmin tuntumaan. (:
Vittu mitä kitinää koko foorumi täynnä :facepalm: Aikuiset :confused: ihmiset...
No ompa ajanvietettä :popcorn:
komppaan jassoa
Ja toinen menee hermo kun saatana sas hieroa näitä trg m10 töissä oikein silkkihanskojen kanssa ettei vaan tuu mitään jälkiä :)
Tietää vielä mihin käyttöön nämä menee....
Heräsin aamulla enkä pystyny nousemaan sängystä, huimasi niin paljon etten pystyssä pysyny.
N. 10min päästä heräämisestä pyatyin kävelemään jo mut huimaus jatku osittain. Vaikka istuin juomassa kahvia niin huimasi voimakkaasti.
Duunimatkalla ja aamulla töissä vielä päässä heitti. Nyt alkaa olo olla normaali, melkein.
Kai tässä pitää tutkimuksiin lähteä jos toi jatkuu. Tuli nimittäin ihan puskista koko juttu.
Ups ärsyttää! Soitin aspaan ja kysyin et voiko laittaa lisätietoja pakettiin etten ole kotona aamuisin/iltapäivisin. No ei voi, jakaja jakaa sillonku on hyvä hetki. 3 kertaa ne kai koittaa jakaa ja sit joutuu paketin hakemaan...
:cheer:
Gurun voimat,hartiat ja ne nahkahousut
:lol:
Edit. Onneks oon pitkäpinnanen. Vähemmän rauhalliselta kaverilta ois voinu jo mennä jossain vaiheessa hermot. :lol:
Mulla ois palanu pinna ajat sitten, sen takia en edes ole provosoitunu tästä keskustelusta :angel: Hauskaa ajanvietettä :wheee:
Hauska kyllä seurata mihin tuo tuolla vielä menee ja missä on luuppi?
Täälä mitään luuppia tarvita, kunnon hjuumorilanka pitkästä aikaa :popcorn:
Taitaa olla asentohuimausta tms. Eka kerta vaan kun kävi noin.
Voi vittu jos jätin nemesis + gkmf:n pubiin... Ei vittu ei saatana....
Ajattelin juoda 1 krapulakaljan, mutta tässähän on ihan saatanan päissään. Kuin paljon oikeen join eilen pubissa :D
TUN ITELLA!!!!!!
Maanantaina laitoin "ykkösluokassa" Igo-ween kaverille porattavaksi ja vittu se ei ole vieläkään perillä. Ei, kaveri ei asu kuussa.
Kai sen on joku hippi vetänyt linjalta taskuun ja myssyttelee sillä tupakkikopissa X-(
Jahas taas tuli paranneltua setuppi rikki Misteristä. X-( Minkähän virityksen sitä tällä kertaa keksis vai mennäänkö jollain tutulla ja turvallisella.
Silicaa hirttosilmukalla? :D
Eiköhän sekin tule tähän vielä testattua, mutta toistaseks Mister on pyhitetty meshille ja pumpulit jää muihin vehkeisiin. Hitusen kyllä epäilyttää, että tässä saattaa pumpulit pyöriä omille teilleen nestesäädön takia, mutta kai se selviää sitten.
Silica tipahti pois kyydistä ekan pumpulisetupin jälkeen. :p
Mua on alkanut vituttamaan meininki tällä foorumilla. Ennen hyväntuulisesta porukasta on muuttunut kyyninen, provosoiva, provosoituva ja lapsellinen lastentarharyhmä. Jos nyt vielä hetken kahtelis ja sit saa mun tunnukset jäädä historiaan.
Jaa, enpä tiiä onko tullut huomattua samaa.