Hep!
Eiku :( Töissä vielä ja pitäs möksälle ajella ja käyrä kuramullia kattomas, sen jälkeen pari bissee ja saunaa :)
Printable View
Auts, tuli Lainalaatikoita :blink: taisin hiukan liioitella, 20kpl sain ilmatteeks mutta otin 10 lisää, tulipas yksiöön ahdasta, maanataina olisi muutto eikä selästä ole kantohommiin, no saavat muuttomiehet hetkeksi duunia, hissitön talo 3krs -> hissitalo 6krs, tarvii kantaa vaan alaspäin, ja jokunen hkalu rappusia 6krs, ei vaan jaksa
Selvisinhän mää hengissä vaikka meinas taas kokelbyyssä ja pietarsaaressa olla vähä kielimuuria, enemmän kokkelbyyssä.
Elehis mihisnpäin muutto? uki555 miks patjalla joutuu goijsiin?/höytypää mä mietin et jos muutaman jois ja kattois castia by qualus
R tarkoittaa rimmed.Lainaus:
Tuli asian, tai 7.62 x 54 , puitteissa vääntöä asiasta.
Jotain ihmekuulia reunasytytteisenä kait oli R-merkinnällä, missä r = rimfire.
420 jeij ;) Saas nähdä juu mitä ens viikosta tulee ku unirytmi on just ku rekkakuskilla :D Onkohan edesmenneen sedän geenit tullu muhun..
Oho leijonillekkin tuli uus valmentaja.. Saas nähdä miten late saa rattaat pyörimään.
Jumapliuta JASPERI
Tulin housuilleni KIITOS !!!!
Tuuletin näköjään erikokoa :(
Mutta mä haen alkuviikosta sopivan ja juotan kyllä
Koitan samaan pakettiin saada extra yllärit jos kerkeen kasaamaan
Oot kova miäs Kokkelibyystä (oon nisut & plöröt velkaa) [emoji106] [emoji106] [emoji106] [emoji8] [emoji8]
Välillä näinkin päin! Ei mitään kiirettä, sitten ku iskee inspis :)
Mitäs se ässä on saanut
Sano Ukki vaan :D Patja/lattia, koska sänky tuli myytyä pois jo hyvissä ajoin, tulee uus tuonne uuteen kämppään. Meillä menee eLehiksen kanssa vähän toisin päin noi hommat, uus kämppä 3 krs. ei hissiä. Lähtö on helppo vaikka on 5 krs. mitään ei tartte kantaa alas, mahtuvat hissiin.
AnttiE no en mä nyt osaa kertoa/sano onko sallaista mut tuntuu siltä.. Ite ajoin aikoinaan postille pakulla pakettaja sinne tänne mut ei nykyään. Ukki okeih :D Mikäs vika vanhassa oli ;) Tosin tiedän kyl tunteen ku aikoinaan muutti yksin ja huonekalut oli tiukassa :D
ukki okeih :) no hyvä et sentään uuden saitte ;)
Jäi eilen parit modit ja setupointi tarvikkeet sit kotiin [emoji20]
Joo en minäkää jaksanu pakua öisin ajaa ja autosta luopunut jo ajat sitten ja korttikaan enää voimassa.. :D Ukki se aina harmittaa ku rahaa menee ;)
FlavourArtin tilaus lähti matkaan :)
Tuliko isokin tilaus? Puoli foorumia tilasi BP:a?
1900-luvun taidemusiikin historiakurssi läpi. Nyt olutta :)