Ei tartte räpeltää tussun kimpussa, niin saa tehdä parit setupit. :)
Plussana ensimmäinen pumpuli micro-dualcoil turbokiihdytetty adhd setuppi toimii hienosti! 0.61 ohmia.
Printable View
Ei tartte räpeltää tussun kimpussa, niin saa tehdä parit setupit. :)
Plussana ensimmäinen pumpuli micro-dualcoil turbokiihdytetty adhd setuppi toimii hienosti! 0.61 ohmia.
Se on kesäloma nyt. Viimeinen yö töissä ei mennyt kovin hyvin, mutta ei haitannut tahtia. Mulla vaan hymy leveni, kun totesin "aamuvuoro hoitaa". Juu, linja levis vähän ennen viittä, minä ja käynnissäpitäjä löydettiin kyllä syy, paine-ilma karkaa. Mutta sen korjaaminen ei ollut enää meiän kykyjen rajoissa. Hauskaa työpäivää vaan kaverit.. ylitöiks taitaa mennä :D
Vettä sataa ropisee ja ukkostaakin. Hyvä niin edes kevyesti raitistuu ilma.
H16 aloittaa kohta matkansa Raumalle :yeah:
Ja Harjavaltaan :D Humutusta lisäksi, eilen komia keikka Manowar:lta :punk: Pirun kuuma vaan oli ettei meinannut juotavat riittää, koko illan vettä ja kaljaa vuorotellen enkä omien laskujen (tämä tietysti hatarien muistikuvien varassa) käynyt kuin kerran kusella.... Nyt tosin on olo hiukan eteerinen mutta eiköhän tästä vielä nousta, kuitenkin 3 viikkoa lomaa edessä!!!!!
No hö. Aattelin että olisit ihan pyyteettä tilannu samalla mullekkin :lol: Ilmaiseksi tietenkin.
No nyt viimeinkin jyrisee! Toivottavasti vettä tulee oikein kunnolla, josko vähän ilma raikastuisi :yeah:
Vittu täällä mitään jyrise, porottaa vaan.
Täällä ainakin tumma taivas
Herrojen kylpypäivä :smoke:
Skootterikolari sai vihdoinkin jonkinlaisen päätöksen. Tytön isähän oli käynyt hoitamassa asiaa luonnollisesti poliisiasemalla, kun oikea osoite olisi ollut vakuutusyhtiö. Soitti seuraavana päivänä, että minun pitäisi käydä näyttämässä autoa Varkauden poliisiasemalla. Olin luonnollisesti hieman ihmeissäni, että minkä helvetin takia mun pitäisi ajaa neljä tuntia Varkauteen esittelemään autoa jollekkin poliisille, kun vakuutusyhtiö ei mitään poliisilausuntoja kaipaaile. Kysyinkin, että onko vakuutusyhtiö vaatinut jotain tämänsuuntaista, niin vastaus oli että tällaiset ohjeet hän oli poliisilta saanut. Okei, eihän kaikkea voi tietää mutta mitä helvettiä poliisin päässä on liikkunut?
No pienen juttelutuokion jälkeen isä lupasi käydä vakuutusyhtiön juttusilla, mutta koska luuli että joutuu maksamaan 150 euron omavastuun, niin vähän epäili että onko ne vahingot sen kalliimpia. Selvisi useamman tuttavan kautta että mitään omavastuuta ei ole ja mopovakuutuksissa ei ole bonuksia, joten mitään kuluja ei edes tule. Käytin auton tarkastettavana ja arvio oli 1440€ jonka sitten isämiehelle paljastin. Siitähän se ihmettely alkoi ja tuntui että ukko luuli että ne vakuutusyhtiön rahat on sen omia.
No tänään tuli vakuutusyhtiöstä puhelu. Eli homma alkais olemaan selvä. Olipas säätämistä, mutta nyt tuntuu hyvältä kun asiat näyttää hoituvan.
tämä yö töitä ja sit seuraavaksi syyskuun 8päivä:thumbsup:
Päiväajelu mökiltä Savonlinnan torille lörtsykälle ja takas. Aikaa män 6 tuntia.
Ja kesä jatkukoon. Lämpöstä liki 32º C.
uuuh. fixasin klooni nemesiksen <3
töissä tein kupariset kontaktit ja hukkuneen tulituspainikkeen pinnin korvasin jonkin aton ruuvarin pätkällä :evil:
ero astroon on merkittävä samalla atolla ja setupilla :)
Niksat taas pykälän alaspäin nyt 4-2mg
Sataa ja ukkostaa ihan kunnolla, toivottavasti nyt tulis edes sit kunnolla monta tuntia eikä mitään parin minuutin pikakuuroa :love: