Pyssykankaalta hiukan luvialle päin. Paikasta löytyy useamman kymmenen metriä syvä "uimalampi"
Printable View
Ahe laittoi satiaisen pakettiin ja toivon, että tänään saapuisi. Taitaa vaimo yllättyä kun asennan satiaisen keulille :laugh:
Rätti heiluu, pyykit pesty ja imuri joikaa, tänään siivous musiikkina Johnny Cash [emoji8] ja aika liki kovalla huudatetaan [emoji1]
5päivä vapaat alko saatana! Ja pomo anto pullon vodkaa lähtiessä, vittu kyllä ny kelpaa :esmoke:
17 vapaata...
Hei mulla alkaa LOMA NY [emoji33]
Kohta syödään kesä ekat uudet potut ja silliä sivuun, mukaan tarttui kaupasta savuhovin bockwurstia ja Marskin salamia, varsisipulia mukaan ja avot[emoji39] vielä täytyy tehdä sian niskalle marinadi ja hautumaan huomiseksi niin päivän hommat on tehty[emoji3] illaksi vois hakea pari leffaa kun lenkillekään ei pääse...täällä sataa ainakin ihan julmetusti[emoji58]
Täällä nielastiin kesän ensimmäiset uudet potut eilen ja sillin kera tietty. Tänään meni siten toiset, jauhispihvien höysteenä ja hyvve oli.
No mulla alko pitkä viikonloppu ja kiva tämäkin! Pakettiakin pukkasi. Satuin olemaan kotona etäilemässä, kun Posti-Pate rimputti ovikelloa. En ollut edes kerennyt ovelle kun hän oli tunkemassa sitä "teille on saapunut.."-lappua luukusta (POSTIluukusta you perverts). Vaan kivahan tuo oli kun sai pussin (POSTIpussin you perverts) suoraan käteen.
Joko histamiini sai oman SuBox härvelin ?
Onneksi huomenna saa grillata koko ehtoon [emoji106]
Voi hyvänen aika kun on pikkuruinen ruuvimeisseli! Hellanlettat sentään <ja muuta lässytystä>
Muutenkin kun katsoo noita RBA-välineitä tai edes välineen käyttöohjetta pitää hieman yrittää katsetta kohdistaa... Voisikohan nyt joku valmistaja ottaa onkeensa ja alkaa tehdä asioita myös "aikuisnäkö" huomioon ottaen? Puhelimissakin on se Doro-mallisto. Olisi vastaava riisuttu, selkeä malli, eDoro. ET-lehden tilaajalahjana.
Hähää histamiinin tupla neitsyys mennyt 18650 & sininen ruuvari [emoji13]
Nyt alkaa SVKlla jännät ajat[emoji3] just hokasin, että mitähän ihme päiväkirjaa olen pitänyt tekemisistäni täällä tänään SORRY [emoji51] Mä haluisin myös käydä tänä vuonna korkeasaaressa, kun ei ole moniin vuosiin käynyt...pojat ei innostunu ajatuksesta [emoji52]
Nyt alkoi 38pv LOMA en lähde Turkkiin enkä ehkä kalastamaankaan
Mutta olen :yeah:LOMALLA:yeah: