Makita on kyllä ilmastointi hommissa se luotettavin vehje :D ja luotettava merkki..
Printable View
Makita on kyllä ilmastointi hommissa se luotettavin vehje :D ja luotettava merkki..
Kylläpä tökkii tapa taas...
Perkeles joutuu näköjään alkaa väkertää setuppia ku sain pumpulin vaihdon aikana coilin kasaan.. Saakelin nakkisormet -.-
Jep..mä meen taas unten maille, öitä [emoji5]
jasso otanko sulle pullon tuota Black Pearlia, n. 6e maksaa kuluineen?
e: Otin jo, parempi ois haluta
Jos sitä alkais ottaa suunnaks kokkolan. Helvetin unirytmi ku tarvii taas reilu vuorokausi mennä samoilla silmillä.
AnttiE tuttu tunne tässä ite maistelen nesteitä ja setuppia väänelly :D
Mä hakkaan sarumodsin sivulla f5 ja odotan et tulee boksia myyntiin [emoji23]
Ja ajasta koska tulee ei oo muuta tietoa kun lähiaikoina [emoji23]
Niin ja juon kaljaa ja koitan puhaltaa isoja pilviä
Jaahas siellä ryypiskellään
Itse olen todennut kyllä paremmaksi nukkua edes pari tuntia kuin mennä samoilla silmillä. Olo on toki pöhnäinen ja väsyttää helvetisti, mutta ajatus paljon skarpimpi. Vaatii pari järeää herätyskelloa ja itsensä pakottamista sängystä heti herättyä.
Itsellä kunnon väsymys alkaa siinä 18 valveillaolotunnin jälkeen, ja kestää 6-7 tuntia. Sen jälkeen ei enää tunne väsymystä, mutta keskittyminen herpaantuu vähän väliä. Toiselle puhuminen järkevästi vaatii helvetisti vaivaa, ajatus kulkee etanavauhtia. 35-36 tunnin jälkeen taas iskee niin vitullinen väsymys että meinaa nukahtaa pystyyn. Pisimpään olen kitkutellut 40 tuntia samoilla silmillä, liian myöhään tuli valvottua eikä viitsinyt riskeerata että myöhästyy silloisella aamu/päiväkeikalta. Siitä suoraan illaksi tanssikeikalle -> kotona yhden aikaan yöllä. Olo oli kuin kaatokännissä, enkä ollut tuona aikana juonut pisaraakaan alkoholia. Never again.
Punkkaan nukkumaan 11 tunniksi, sitä seuraavana yönä 13 tuntia koisimista ja elävien kirjoissa oltiin jälleen.
Itse pitää kyl nyt korjata vähä su ma aikana unirytmii et saa perseen ylös aikaisin aamulla ens tiistaina..
https://www.youtube.com/watch?v=0lbNzk7gO-Y Siinä onki sit seuraava modi mitä kuolais.. Tosin hintaa on
Kahveeta ja mm - kisoja, onneksi enää yksi yö patjalla/lattialla pääsee sänkyyn nukkumaan ja saa todennäköisesti paremmin ja pisempään nukuttua. Täähän alkaa pikkuhiljaa rasittamaan, saa stana seiniä pitkin nousta ylös, selkä tykkää.
Nyt jäi kyllä kaivelemaan ku näin aamulla tienpäässä töihi lähtiessä naapurin joka pitää jaqulaari korjaamoo, sillä olis ollu halvalla jaquaari, suht vähän ajettu ikäänsä nähden, eikä hinta ollu edes pilattu, tietty se oli eri maan rekisterissä niin siittä tulis pienet kulut ja enskuun puolessavälissä kuulemma se vaihtaa ite suomen rekisteriin.. Tietty en haluaisi hylätä uskollisesti palvellutta työjuhtaa, mutta jos vaikka vkloppu autoksi ostas 😂
Poika laittoi näin "isi sulle tuli viiksipaketti" kuka tunnustaa ? [emoji15]
Millähän perusteella puuiloon on myyjättäret palkattu. Ainakin kyseisessä paikassa on ihan viihdyttävää tehdä vaikka vähän pidempikin ostosreissu...
Huomenta kaikille. Täällähä on muutakin väkeä pyörimässä.
Viiksiteippi? Poistat sinä viikset vahalla? :D
Thjaa never heard. Ilmeisesti kuitenkin joku sheivausliike nimestä päätellen.
Hei mehtämiehet, eikös R kaliberin lopussa tarkoita nykypäivänä ryssää?
Tuli asian, tai 7.62 x 54 , puitteissa vääntöä asiasta.
Jotain ihmekuulia reunasytytteisenä kait oli R-merkinnällä, missä r = rimfire.
Eiks toi R oo laippakantanen? 7,62 x 54R taitaa olla nagantin kaliperi. 7,62 x 53R taas kotoisen pystärin kaliperi. Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä, nää muinaiskaliperit heikommin hallussa :(
Juurikin siellä. Kannattaa viiltosuojat hakee jostain muualta. Nuo on vähän harakirejä. On siel kaikkee muuta mukavaa
54R ja 53R passaa ristiin. Himpan vain kiinnostava tilanne on se, että on 53 ase jolla pitäisi saada ampua mutta ei lupia sille? (Aselupaahan sitä myyjä on vailla nähtäväksi kun panoksia ostellaan, ei niitä lupia erikseen kuulille/panoksille hommata...)
Ei auttanut vaikka itte olin kyykkimässä postilaatikolla. Ei tullu vapemailia ja nyt on vkl välissä. Nyyh.
Joko sitä alottais taas kaljan juonnin?