Ro'kenhronteysiin tuli postissa uusi lasitankki rikkomani tankin tilalle, pääsee taas nauttimaan luokkaa ylellisemmistä höyryistä. :thumbsup:
Printable View
Ro'kenhronteysiin tuli postissa uusi lasitankki rikkomani tankin tilalle, pääsee taas nauttimaan luokkaa ylellisemmistä höyryistä. :thumbsup:
Postipäivä :eek::wheee:
Maastavedot sujui jo semijees selkärikon jäljiltä, lapset jaksoi käyttää lintsillä ja kohta parin tunnin stintin jälkeen lämmittelen rantasaunaa...
LOMA!! Toimii. En ees muista enää missä olen töissä.
Kaverin kanssa käytiin piitsillä löhöilee ja mukulat leikki keskenää rantsulla, oli kyllä hiton kiva. Sai hetken hengähtää kun tytär vaan mölli hiekalla ja isi jauho paskaa toisen isin kanssa. Toimii, tällein nää kesäkelit onkin kiva kuluttaa :)
Saatanan lomahehkuttajat, ite en oo kesälomaa viettäny varmaan kymmeneen vuoteen :rolleyes:
Toisaalta, onpa tuo ihan mukava olla sellaisessa paikassa kesätöissä, missä on mahikset tehä viikonloput ylitöitä ja takoa plussatunteja tuntipankkiin. Melko isot rahat saa tältä kesältä.
Kelit on jees ja hellettä näyttää vielä piisaavan. Viikonloppuna ois vielä Qstockkikin. Porukka itkee kun tiketit on loppuunmyyty ja yrittää epätoivoisesti kalastella vapaita lippuja joka palstalta. Itehän en oo lippua ostanut, mutta nimi löytyy kyllä festarin listasta. Ei muuta ku paukkia passipisteeseen ja tytöt ojentaa mulle kahden päivän staffirannekkeen ja vippipassin, jonka turvin pääsen nauttimaan festareista koko viikonlopun ajan :thumbup:
Siihen tottuu, mä en edes kuvittelisi enää maksavani jostain keikasta tai festarista sata euroa [emoji6]
Iloitsen siitä kun joka viikolla kuukauden sisällä on ollut pari kolme postipäivää,sisältäen nesteitä ja osia diy modeihin :)
Ai stana :) Jäi positiivisessa mielessä "hylsy" käteen :eek:
Haientiä alkaa kertymään pikkuhiljaa, saa kiinalaiset putket ja atot poistaa huonoinmasta päästä :D
G-tube, Mister 510, h-atty maxi, sticker (vj-mods) löytyy tällä hetkellä
Aahhh pääsin töihin, tekee hyvää intin jälkeen :) On varaa ostella mieluisia sähkötupakka vermeitä, ja mikä parasta aitoina :esmoke:
Onnea on se,että health pottu maistuu juuri siltä mitä lupaakin (Y)
Postipäivä, LOMAA 3VIIKKOA ja huomenna Suvilahteen että heilahtaa :punk:
CHAAAAARUUUUN!!! Sun riisinoituus toimi, ei mitään vikaa missään, ei jäljen jälkeä Elevaattorissa. :yeah:
Tarjoon bissen, jahka jossain törmätään. :cheers::hatsoff:
Oikeestihan toi riisikikka toimii siten, että se houkuttelee paikalle pieniä kiinalaisia, jotka yön pimeinä tunteina käy salaa korjaamassa pienelektroniikkaa. :laugh:
VTR:n sain heräteltyä takasin henkiin ja äsken inssi myönti BECE kortin. Jee.
Kreetalla bisse nenän edessä, nemmy ja h-atty ladattu healt potionilla :) tämä karaoke vain vituttaa
Tulipa tänään käräytettyä 3kpl low-life/nisti/pyörävarasta..
Kurvasin Pohjolankadun Alepan eteen ja kattelin ku kaverit iskee saatanan kokosil leikkureil lukkoa auki. Erittäin sekava käytös,jonka johdosta jengi ketkä siinä vieressä liikku ei varmaan tohtinu puuttua. U know 2014,ei oo mun tsygä ei kiinnosta,ja matka jatkuu. Yhdel kaveril pöllitty fillari,yhdel skootteri(vitun sekasin) ja yhdel ne leikkurit. Kaikill kyllä selkee lääkeväärinkäyttö+viina+lord knows.
Soitto 112,ja lähdin autol varovasti seurailemaan samalla ku raportoin poliisille puhelimitse et mis mennään ja mikä habitus.
Pollareiden kans tällit parin korttelin päähän tapahtumapaikasta,näytin mihkä rappuun meni,ja loput detailjit mukaan.
Helppo nakki löytää, 3 asunnon luhtitalo,ja luulen et kämpästä löytyy jotain,jos toistakin "kiinnostavaa". Toivottavasti käryää kunnolla.
Muuten en ois näin aktiivipäissäni ehkä ollut mut just ostin 600€ fillarin,ja yheltä pihan muksult lähti meidän partsin alta just viikolla konkeli käveleen,ja tää keissi tapahtu 1km päässä omasta pesäluolasta! Perkele!