Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Hei Avalanhce itsellä maannut cartot eninmäkseen laatikossa kun olen käyttänyt noita Kangerin clearoja 2T ja 3T ja viimeisenä nyt kokeessa hyväksi osoittautunut innokin iclear dual coil ,suosittelen ovat niin vaivattomia käyttää ja höyryntuottokin on ihan hyvä samoin maku . 8)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
holkki
Hei Avalanhce itsellä maannut cartot eninmäkseen laatikossa kun olen käyttänyt noita Kangerin clearoja 2T ja 3T ja viimeisenä nyt kokeessa hyväksi osoittautunut innokin iclear dual coil ,suosittelen ovat niin vaivattomia käyttää ja höyryntuottokin on ihan hyvä samoin maku . 8)
Itse asiassa pitkähkön tauon jälkeen mä olen just ahkerasti lueskellut tätä voorumia, ja koittanut keksiä bogeille jotain vaihtoehtoja. Noita kangerin clearoja vähän suunnittelinkin ottaa testiin. Tietty näyttää siltä että osa niistä vaatii pientä säätöä ensin. Samoin selailen drippiato-ketjua ja etsin käyttäjäpalautteita mikä olisi toimiva.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
1) Kysytkin vielä. "kun on kaikkea kivaa ja toi pitää ainakin säästää ja toi sopis mun kotiin ja nyt mä vaihan verhot" ;)
2) Lähetä rikkinäiset OverFlowlle tai Pirttilälle. Ne kaverit ainakin tahtoo tutkia niitä, uskoisin. ;)
Ainakin mä säästän kaiken mahollisen ja mahottoman..... Pitäisi paljon radikaalimmin uskaltaa heittää mäkeen turhaa tavaraa.
OverFlow:lle mä taisin edellisetkin rikkinäiset kickit lähettää, taitaa olla osoite tallessa vieläkin. Ehkä tämäkin pääsee sinne.
Nyt on paha kysymys vieläkö uskallan kickiä yrittää. Vai korvaisko provari lopultakin bolt+kick-yhdistelmän. EA-mod houkuttaisi myöskin, tietyistä alkuongelmista huolimatta. Mutta sekin taitaa olla parhaimmillaan kickin kanssa, jos ei ole jotain rebuildable atoa. Ja niistä mä pysyn kaukana. Ainakin kunnes hankin lukulasit ja näenkin jotain. :D
Auton kanssa sohlinkia, ei vielä edes korjattavana.
Kuume nousemassa.
Likalla koliikki.
Pahoittelut ainaisesta valittamisesta, mutta nyt viimeistään alkaa nousemaan se perisuomalainen, seitinohut mutta käsinkosketeltava vee-itutus pintaan. :(
voihan perse, kuuden punnan tuotteella melkein yhdensän punnan postikulut. jäi ostamati
ei kukaan tietäisi mistä muualta voisi löytää mini lavaan jatkoputkea että voisi käyttää myös 18650 akuilla
http://www.apolloecigs.com/product-p/atubeminiext.htm tuon puljun uk-sivuilla siis äsken haaveilin
Ärsyttää oikeuden hidas prosessi...ens viikolla pitäisi mennä oikeuteen pahoinpitelystä, jossa toimin syyttäjän todistajana. Tapahtuma sattui jo viime vuoden maaliskuussa. Työnantaja ei korvaa menetystä niin kuin yleensä, koska tapahtuma sattui vapaa-ajalla. Noh, syyttäjä onneksi maksaa :) Yleensä laitokselle joutuu menemään kun asiakkaat sepittää tarinoita...sellasta se nykyään on. Katsotaan vähän amerikkalaisia sarjoja ja kuvitellaan et Suomessa toimii sama taktiikka...
Joku vitun molopää tempassu auton konepeltiin nyrkin kokosen lommon, stana vittu et kyrsii. Vittu ja auto on reilu puoli vuotta vanha.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Rokuli
Joku vitun molopää tempassu auton konepeltiin nyrkin kokosen lommon, stana vittu et kyrsii. Vittu ja auto on reilu puoli vuotta vanha.
Toivottavasti löytyy Kasko, ilkivallasta ei onneksi mee omavastuuta ja/tai bonuksia... sitten vaan kovat korjausrahat, joku tuuning tarvikekonepeitto ja pari uutta modia, niin kyllä se siitä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Rokuli
Ihanaa varmaan pistää vakuutuksen piikkiin omavastuulla :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Toivottavasti löytyy Kasko, ilkivallasta ei onneksi mee omavastuuta ja/tai bonuksia... sitten vaan kovat korjausrahat, joku tuuning tarvikekonepeitto ja pari uutta modia, niin kyllä se siitä.
Aina sitä oppii jotain uutta, en tiennyt tosta että ilkivalta = ei omavastuuta.
Voi olla että muistan väärinkin, mutta 10 vuotta sitten autoni koki ilkivaltaa enkä muistaakseni joutunut maksamaan mitään.
^Kasko löytyy tottakai ei siinä mitään, kyllä multa vaan muutama vuosi sitten otettiin omavastuu kun sillosta autoa joku toinen molopää naarmutti niin et piti maalata melkein koko auto ympäri. Ja maksaa se vaivaa taas lähtee laukkomaan joka paikkaan ja autoa korjaamolle jne jne.....stana kele. Eikä tietenkään mitään haisua et missä toi on tullu, duunin pihalla tuskin.
Hiphei saatana.. Bogeissa näemmä "hiukan" heittoja halkaisijassa. Normaalistikkin tiukka tippatankkiin ja sen takia painoin vähän reilummin. Lopputuloksena tiiviste ja lasi paskaksi
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
apukuski
Hiphei saatana.. Bogeissa näemmä "hiukan" heittoja halkaisijassa. Normaalistikkin tiukka tippatankkiin ja sen takia painoin vähän reilummin. Lopputuloksena tiiviste ja lasi paskaksi
Juu, on ne veikeitä pelejä...kiinalaiset laittaa välillä vähän extroja mukaan.
Nyt just ei muuten ärsytä mikään, mutta vuorokautta on vielä jäljellä ::)
Ai stana,höyryttelyn yllättäviä haittoja.
22 watin tehoilla kuumennettu Dome tipahti nyyteille.
Tuli patti.
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Troll from behind
Ai stana,höyryttelyn yllättäviä haittoja.
22 watin tehoilla kuumennettu Dome tipahti nyyteille.
Tuli patti.
Ite oon 20 watin teholla kuumennetun Somniumin rosteritipin työntäny silmään. Ei tullu pattia, mutta miehinen kyynel tirahti. :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
apukuski
Huomasin saman viime viikolla, uus aski bogeja ja puolet ei menny vanhasta tutusta tankista sisään. Jämähti aina mukavan kovin kiinni päätycäppeihin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Leggins
Mistä noista kleptomaaneista tietää.
Niin surullista kuin se onkin niin kotirotille ja kleptomaaneille on vain se maailman yksinkertaisin tapa opettaa niitä. Sääli että itse olen pasifisti. Nimim. yli 1000€ arvoisesti tavaraa varastettu ja en voi sanoi muuta kuin voi voi ja toivoa että joku antaisi munkin puolesta sitä sukkasaippuaa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Rokuli
^Kasko löytyy tottakai ei siinä mitään, kyllä multa vaan muutama vuosi sitten otettiin omavastuu kun sillosta autoa joku toinen molopää naarmutti niin et piti maalata melkein koko auto ympäri. Ja maksaa se vaivaa taas lähtee laukkomaan joka paikkaan ja autoa korjaamolle jne jne.....stana kele. Eikä tietenkään mitään haisua et missä toi on tullu, duunin pihalla tuskin.
Kolmas kerta toden sanoo, eli ostat jonku 100-200€ maksavan valvontakameran ja piilotat sen hyvin niin eiköhän saada kuva kaverista.
ahh yeah!! tänää postista sain ZAP:in mutta ai kun tuntuu mukavalle kun yritn ottaa irti lasi tankkia niin käsistä lipeää ja osuu suoraan lavuaarin reunaan seurauksina se että lasitankki palasina ja helmaan pieni lommo ... :'(