Joo pitääpä kokeilla myös pelkällä meshitukilla, ja tosiaan plussaruuvi putsattuna jne
Printable View
Joo pitääpä kokeilla myös pelkällä meshitukilla, ja tosiaan plussaruuvi putsattuna jne
Vieläki väitän että ei oo 0.3sta kanthalia. Uus lasku: sulla pitäisi olla 4mm paksu tukki jos haluat 0.8ohm 2.5 kierroksella 0.3sta.
Coil wrapping | Steam Engine | free vaping calculators
Sori jos tämä jossain jo lukee, mutta ei osunut silmään ja googleakin yritin, mutta ei osunut sielläkään. Eli mistä olette ostaneet Ni200 vastuslankaa?
Tuli ostettua sat22 V1 ja parisen kymmentä coilia väänetty kaikki silkkaa shaissee. melkein kaikista kosahtaa lanka katki ylhäältä postin vierestä. ei oo gennyt ollut niitä omia vehkeitä mutta tää olis nyt kiva saada handlattua ja opittua kunnolla. Eli jollain vinkkejä tai ohjeita sat22 setupointiin.
Kanthaali tiukemmalle siihen meshitukkiin kiinni ja aloitat hehkuttelun pienemmillä tehoilla, nostat tehoa vasta kun kanthaali alkaa hehkumaan meshin päällä eikä siinä plussan vieressä.
Satiasta en omista, mutta muutamaan muuhun atoon on tullu väsättyä mesh+coili sötöstys atosta irrallaan, jolloin tuon saa tohoteltua "valmiiksi", jolloin hehkuttelu on lähinnä paketin tarkistelua ja hotspottien eliminointia.
Tai jos haluaa eroon pulssituksesta niin käärii kanthalin meshin ympärille "ilmassa" ja sit tohottaa sen paketin ja sit vasta kiinni atoon.
Joissain atoissa pystyy tohottaa sen coilin kiinni atossa mut sit kannattaa tiivisteitä varoa.
joo koitin muutamalla eri tyylillä eilen että väänsin meshin ruiskuneulan ympärille nestettä päälle tohotus ja tohotettu kathali siihen, sitten koitin tuolla samalla kikalla vähän kireemälle kathalia en saanu toimiin koko setuppi kävi niin kuumana että neste syttyis. koitin vääntää setupin valmiiks atoon ja asettaa kahtlain siihen eipä sekään toimu. pitää viikonloppuna perehtyä tähän tarkemmin. tuli katottua joku 5videookin mut ei ollu apua :D yhen setupin sain ekan viestin jälkeen suht hyväks uskalsi lykätä nesteet sisään mutta 5imun jälkeen rupes antaan kuivaa :(
Tervetuloa kerhoon. Itte oon nyt syksystä asti taistellu ton gennyn kanssa, paras tulos on tankillinen juissia ihan ok maulla, ja sen jälkeen on maku mennyt aivan hirveäksi. Ja mulla ei ole mitään hajua miksi. Nappia kun painaa niin näyttäis että koko coili hehkuu tasasesti, mutta ei rokkaa. Nesteet sisään karstottuu kun sanonko kenen kikkeli kenen peräreijässä... On tullu koitettua meshillä, vaijerilla, meshillä ja vaijerilla, meshillä jonka päällä on toista meshiä, koitettu DNA40 ja lämpötilansäädöllä. Mutta ei, ei vaan onnaa...
Taitaa olla meshin käyttäjät sukupuolen partaalla.
Ite en muuta wikkiä käytä tai tule ikinä käyttmäänkään kuin SS.
Pitkästä aikaa alkaa löytyy taas uusia mesh harrastajia! Kyllä se maku palkitsee kun saa sen setupin rokkaa!
Haluaisin kysyä muiden mielipidettä seuraavaan, eli tupakkimakuun.
Hedelmä yms maistuu yleensä aina hyvältä mesh+mekaaninen combolla, mutta minusta tuntuu että tupakkamaut eivät oikein pääse oikeuksiinsa mekaanisella. Esimerkiksi mun mini protank-2 kääräisemäni 1.5 ohm microcoil meshin ympärille ja spinner2 nokassa antaa paremman maun kuin Krakeniin tehty mesh dualcoil 1.0 ohm nemesiksen nokassa.
Toki jos tarpeeksi pitkään imuttelee nemmyllä niin maku hieman paranee kun lämpeää tarpeeksi mutta ei se silti oikein pääse samalle tasolle kuin spinnerillä. Olen tämän huomannut myös singlecoil setupilla, mutta mietinkin että teenkö jotain väärin tai onko akut jo entisiä tai onko se vaan mekaanisen huono puoli että tehot hiipuu ja parempi käyttää tupakkimaulle tasaista virtaa antavaa modia?
Siis joo kyllä on meshi tankin käyttö tuttua rsst ollut ennen tota satiaista vaijeri/mesh yhdistelmä toimi kuon häkä. En oo ees saanu tota sat22 setuppia niin hyväks et kehtais jussit laitaaa sisään kerran oli siis juissit sisässä ja viiden hitin jälkeen ihanaa meshin makua
Millaista viritelmää sä itseasiassa yrität? Mä en ole enää kuukausiin pelannut kuin H-attyjen kanssa, mutta niihin olenkin kokeillut vähän kaikenlaista. Ja kyllä mä aika helposti löydän pienillä muutoksilla yhdistelmiä, joita en saa mitenkään toimimaan. Esim mulle täydellinen setuppi isommassa holessa, ei välttämättä toimi pienemmässä mitenkään. Pelkästään siis pieni muutos meshin paksuudessa riittää pilaamaan homman. Eli minkä kokoinen wickhole siinä on, millaista lankaa koitat ja montaako kieppiä?
Ikinä ei satiaista ole ollut ja tuskin tuleekaan, kun siihen ei kehtaa suurempia ilmareikiä porata kuitenkaan... >Ihan uteliaisuutani kyselen...