Mun kännykän näytöstä on kohta kulunut lasi pois seuraavien kirjainten kohdilta: ONKPSTIJUL
Onko posti jo tullut? -vastaus-> on ja ei sulle mitään. -vastaus tähän-> (sensuroitua kirjoitusta).
Printable View
Mun kännykän näytöstä on kohta kulunut lasi pois seuraavien kirjainten kohdilta: ONKPSTIJUL
Onko posti jo tullut? -vastaus-> on ja ei sulle mitään. -vastaus tähän-> (sensuroitua kirjoitusta).
Hitto kun on tylsää töissä. Ei mitään jaettavaa/ noudettavaa.
Onneks on telkkarikännykkä, yle areena ja mm kisat. Pari tuntia menny kohtuullisesti, tunnin verran jos viel jaksais ennen seuraavia töitä.
Nii ja mikäs tässä +50% tuntipalkalla maatessa [emoji41]
B Hammond (3x18650 LG HG2 tai sampan 25R) paketti
Hitsuuttaa ne yhdeksi kennoks ja volttimittari kytkimellä + fetti + läski-isukki
Oliks muuta ? [emoji4]
E : tästä 28000mahhia yhdeks klimpiks ?
http://images.tapatalk-cdn.com/15/08...9e16837695.jpg
Testissä HG2 + 30Q kennot [emoji106]
Ei kai tähän hätään, joku tommonen ois kyllä passeli.
Juu ei pitäs kolmella olla ees paha ajella 0.1 muumia
Itsellä nyt tuplissa 0.15 muumia tuplana ja voin sanoa että yskittää myös vanhaa
Reilu 40A tarvitaan akuilta (teoreettinen) ja tehoa vajaa 180W (teoreettinen) vaadittaisiin sinun kikkareesta
Kolmella akulla toi ei ole paha kun kyykkäys on pienempi
Kapasiteettia tulisi 7500 - 9000mah riippuen mitä kennoja käytät eli muutamat hatsit saat imeskellä
Hommaa itse akkuteline loput saat täältä lahjoituksena [emoji106]
E : akut siis hommaat myös [emoji86] [emoji85] [emoji87]
Kiitos tarjouksesta, mutta pitää vielä hetken kahtella muailman menoa.
Onko kukaan törmännyt Wotofon Freakshow Tiny boksiin missään? Tuntuu ettei mistään saa tilattua moista...
Ukko vaan ei halua "maailmanlopun vehjettä" :)
Tarvisi koittaa paksua kuparitankoa laittaa johtojen tilalle onko merkitystä
Akkutelineen kontaktit olisi myös hyvä koittaa väkertää kuparista ja juottamiseen käyttää hopiaa
Ans kattoo kui käy
Kyllä semmoinen passaa, mutta pitää vain vähän vielä kartoittaa tarpeita.
Plus olen wanha jäärä, joka ei huoli mitään ilmaiseksi vaan kyllä se ihte pitää maksaa tai jättää ottamatta, en ole Romaniasta nääs kotoisin.:D
Ele ota pahalla, mutta jämpti on näin.
WotofoFreakshow Tiny 60w TC Mod · B-Juice, Made In Buckfastleigh
Sivujen mukaan tänään tai huomenna pitäis tulla pieni erä saldoille.
Ei pojilla olis ylimäärästä keystonen 2x26650 tellinkiä? :thinking:
Juu Porissa elektroniikkaliike ottaa suht halvalla elfalta kamaa tulee samalla
Yksityisenä kun tilaa hinnat sikakalliit
Viimeksi noi duali 18650 taisivat olla 4-5€ pala (suomesta suht halpa ?)
E : onko kiirus noilla ? Ja monelleko tarve ? En lupaa siis mitään vielä
Juu pari voi ottaa molempia, kyllähän sää osaat kattoo että hinta ei ole ihan älytön. Tuo 4-5 egee 18650 kelkalle ihan jees, 26650 taitaa olla himpun kalliimpi tai ainakin ulkomailla on.
Ei nyt heti lonkalta tule muuta mieleen :thinking:
Hohhoijaa..alkaa Mirulla pää sekoomaan kaikista laitteista[emoji51] meksuja selaillut ja boximodejakin ja tsiisus noi Provarit on nättejä, mutta NIIN kalliita hmph...ja kun en kaikesta ymmärrä niin jos haluaa drippailla boximodin kanssa niin en yhtään tiiä mitä ostaa rinnalle..oon niin sekasin [emoji37]
Jotenkin en jaksa uskoa että provareita älyttömästi menee kaupaksi. Tehoja 20w ja hinta yli 300 :laugh:
Miru :) Istick 100w+dripperi (haluamisi maun ja höyrynlaadun ja helppouden mukaan) 2x18650 akkua. Sitten kanthallia a1 jos haluat kunnon höyrypilviä niin suosittelen 0.4-0.65 kanthallia ja sit ofc pumpulia ja buenos locos and vape on ;) Simple :) Tosin jos akut löytyy niin tässä suoraan ostokori esimerkki setti drippi
Steamy eihän provareita kandee suomesta muutenkaan tilata.. Tosin nuo on sitä hictecciä ns. Löytyy itseltä kyllä provari 2:nen kaapista ;)
Porvareita ei kannata tilata mistään. 100 € hinnasta pois ja +20 W lisää niin vois ajatella edes :blink:
Kiitos pojat vinkeistä[emoji8] rehellisesti sanoen provarin watit jäi kattomatta ja ei kyllä tollaset tehot mulle riitä.Toi istic kombo miellytti kovasti ja luultavasti ostan sen.Mekaanisen ostan myöhemmin ku ei rahat riitä kaikkeen[emoji51] poikakin kiros jo mulle, että sulla alkaa mutsi mennä överiksi, mutta sillä väliä kun rahaa voi käyttää paskempaankin.
No joo..on tullut tilailtua pohjia ja niksaa vuoden tarpeiks[emoji38] ja haluan vehkeitä jos käy niin että kohta kaikki kielletään.Ompahan sitten tarpeeksi kaikkea eikä hetkeen tarvitse ostella[emoji5]
Mullakaan ei lähteny lapasesta aikoinaan? Vittu...
Tämä vuosi menny nätisti, subox on ollu edellinen hankinta toukokuussa...
Kävin laittamas paikalliseen venetsialaisvalot & portaisiin vähän ledejä. Reìssun jälkeen saapi sit käydä syömäs kunnolla :) Ja kuulemma oluet kuuluu menuuseen...
Tuli päivällä nukuttua niin paljon et nyt ei väsytä lainkaan jos parit oluet jois
Voi kun ihanaa kun Mirukin aikoo pilven metsästäjäksi... :wheee: Mullakin ollut suunnitelmissa pitkästä aikaa kaivaa viimeinkin mekaaniset ja dripperit esiin kesän laiskan "mopoilukauden" jälkeen. :lol: Boksit hallitsee nykyään, mutta kyllä vaan mekaanisissa on oma viehätyksensä. Vai voiko joku väittää että laatikko voisi koskaan olla yhtä sulava ja kaunis kuin vaikkapa Swan? :love:
http://www.vaperev.com/wp-content/up.../09/swan-4.jpg
Ja kauneuden lisäksi viehättää se pieni vaarallinenkin puoli, jos ei tiedä mitä tekee niin se on sama kuin laittaisi pistoolin piipun suuhunsa.
Provari on kyllä niin turha muinaisjäänne että sillä ei kyllä mun mielestä tee yhtään mitään! :D
Swan on kyllä kaunis. Täytyypä kytätä kirppistä :drool:
No moi tuittu[emoji8] joo..en tiedä mistä tämä johtuu, mutta hirveä himo puhallella kunnon cumuluksi eikä kyse ole mistään lesoilusta yms..en osaa selittää ja noi meksut viehättää tosi paljon[emoji173] pojalla on meksuklooni joten tiedän jotain niistä ja osaan käyttää[emoji5] ihan selkeesti kova himo tullut tähän touhuun.